heipä hei taas pitkästä aikaa.
lukemassa olen käyny kuulumisianne, mutta kirjoittaminen on omalta kohdalta jäänyt vähiin.¨
meillä on pari yötä keke ollut levoton, ei varsinaisesti kitise, mutta nukkuu tosi kevyttä unta, säpsähtelee ja tissittelee, muttei varsinaisesti syö. viime yönä mietin omia syömisiäni ja muuta en keksi kuin valkosipuli, jota on iskän ihanissa wokkiluomuksissa ollut ehkä runsaammin, kuin normaalissa syömisissäni. jekoviteja olen antanut edselleen sen 2-3 tippaa päivässä ja nekin useammassa erässä, siis esim yhen aamulla ja toisen päivallä, joten ne tuskin yöunta häiritsee.
viimeyö oli 1-1,5h väleintissittelyä, kun tähän asti on päässyt parilla imetyksellä/yö. toivottavasti on ohimenevää, oli sitten mitä hyväänsä. kakkonen söi tuota tahtia yötäpäivää ja se oli pitemmän päälle raskasta.
kassun ja caprin kanssa olen samaa mieltä imetyksestä. maitoa tulee tyhjäntuntuisestakin tissistä. ja noita tankkauskausia on sillointällöin. rasittavaltahan se saattaa tuntua, mutta tasaantuu tosiaan parissa päivässä, jos syömätahti on aiemmin ollut harvempaa.
ite ihmettelin tänään, että mitä ihmettä poika tissistä saa, kun harsot on pesun jälkeenkin keltaiisia länttejä täynnä. en muista, että aikaisemmat olisivat noin värjäävää kakkaa kakanneet. harsot/hoitoliinat ovat ainakin ihan valkoisia edellisten jäljiltä. kokeilen sappisaippuaa, mutta jos ei auta, niin en sen enempää tahrojen kanssa tussaroi. tiedän, että puhtaita ovat pesun jälkeen ja vanhat tahrat tuskin uusien alla haittaa.
korvikekeskusteluun en osaa ottaa kantaa... merkeissä on kuulemma eroja. toivottavasti jokaiselle löytyy sopiva. mahavaivat on ikäviä, johtuivatpa sitten mistä hyväänsä.
seksiä ei meilläkään vielä harrastella. jälkivuoto on enää ihan niukkaa, mutta halut on itellä jossain kaukana. jotenkin tuntuu taas vaan siltä, että kaikki haluaa musta jotakin, siis lapset ja iskä. kaikilla on tärkeetä asiaa yhtäaikaa ja kaikki haluaa äitin huomiota ja tekee sen eteen melkein mitä vaan. maapallokin varmaan lakkaisi pyörimästä ilman äitejä. niin ihana sana kuin äiti onkin, niin väliin se tuntuu ihan kirosanalta... onneksi muuten tämä elämä on jo alun jälkeen tasaantunu, saa nähä, mitä sitten tapahtuu, kun iskän loma loppuu... onneksi siihen on vielä pari viikkoa.
no joo. tämmöisiä tälläkertaa. lähen suunnittelemaan välipalaa nälkäisille! vointeja kaikille!
mirjamic ja keke 4vko 1pv