Minä kun sain edullisesti käytettynä peräkkäin istuttavat tuplat, niin sellaiset on nyt tulossa. Vaikka kyllä mieluummin olisin ottanut vierekkäin istuttavat. Kuitenkin kun vauva syntyy kesällä niin tuollaisillakin huristelee hyvin monta kuukautta, ja jos sitten talvella tuntuu hankalalta niin sitten voidaan miettiä toisia sitten, jos iso poika vielä niitä talvella tarttee. Noissa on ainakin kunnolla tilaa pojallekin istua, hän kun on isokokoinen.
Mietityttääkö synnytys jo muita? Mua paljonkin, haluisin päästä jonkun kanssa juttelemaan asiasta. Mä en vaan kehtaa ottaa puheeksi kun tuntuu että vaan ruikutan... :/ en tiedä.
Nyt ei tule kirjoittelusta mitään, poika alkaa väsyä ja kiipeilee syliin ja pois, syliin ja pois Kaipa sitä täytyy lähteä nukuttamaan.
Mietityttääkö synnytys jo muita? Mua paljonkin, haluisin päästä jonkun kanssa juttelemaan asiasta. Mä en vaan kehtaa ottaa puheeksi kun tuntuu että vaan ruikutan... :/ en tiedä.
Nyt ei tule kirjoittelusta mitään, poika alkaa väsyä ja kiipeilee syliin ja pois, syliin ja pois Kaipa sitä täytyy lähteä nukuttamaan.