Yritin jo tänään päivällä käydä täällä kirjottelemassa mutta enpä päässyt tälle odotuspuolelle laisinkaan.
Päivällä olin neuvolassa, sijaiskätilö tällä erää oli tutkimassa. Kaikki ok, paino oli viime kerrasta noussut 1,3 kg ja verenpainen edelleen alhainen. Tiitti porskutti ihan hirveästi masussa menemään, kätilö joutui jonkun tovin Tiittiä metsästämään että sai sykkeen laskettua. Pikkuinen kun lähti heti karkuun kun äänet saatiin kuuluville :heart: Syke oli 155-160 luokkaa
Niin hirveästi Tiitti siellä potki ja painoi menemään, että tuntuu hassulta kuinka murto-osan näistä liikkeistä tunnen! Tuolla pöydällä maatessani en tuntenut lainkaan liikettä vaikka hän niin kovin siellä potki. Tosin poika makasi minun päälläni ja huusi kuin syötävä, että oli vähän huomio muualla kuin Tiitissä
Poika oli siis ekaa kertaa tuolla mukana ja raukka ihan paniikissa kun luuli että hänelle tehdään jotakin
Ehkäpä ensi kerta sujuu jo rauhallisemmin!
Niin ja niistä minun nivus- ja kylkikivuista kätilö sanoi että liitoskipuja taikka sitten selässä joku painaa hermoon ja säteilee sieltä. Hän kertoi siitä kun selän asento muuttuu nyt kun masu kasvaa ja siellä voi hermot olla puristuksissa. Ja varoitti selkäkivusta muutenkin ja kehoitti jumppaamaan. Tänään minulla onkin ekaa kertaa alkuraskauden jälkeen ollut selkä tosi kipeä, tästä se alkaa taas :/
Niin ja onnea
hosso tytöstä! Ihanaa :heart:
Vähän minäkin olen kade teille jotka jo rakenneultrassa olette käyneet ja ketkä sinne lähipäivinä menevät
No, eipä tässä ole kuin viikon verran odoteltavaa enää että Tiittiä päästään katsomaan, kai minä sen kestän
Päivittäin pohdin vaan enemmän ja enemmän kumpi siellä masussa on, tyttö vai poika. Jotenkin tuntuu että kun sen tiedon saan, osaan vieläkin konkreettisemmin häntä ajatella, vaikka liikkeet jo tuntuukin
Lilli ja Tiitti 18+6