No jospa kokeilisin kirjoitella vähän pidempään... tytön kummitäti kävi 6vee poitsunsa kanssa ja olipa kivaa, kun poitsu leikitti meidän esikoista niin että meinasi oikein väsyä
Kun ei oikein itse meinaa ikinä jaksaa tai ehtiä pelkästään leikkiä vaan.
Meilläkin muuten esikoisella vellit aloiteltiin 3kk iässä, hän oli siis alusta asti vain korviketta saanut. Saatiin nlasta kans lupa, kun poika ahmi niin hirmuisia määriä sitä korviketta, pulautteli eikä oikein ollut kuitenkaan sitten tyytyväinen, oli isokokoinen lapsi muutenkin. Me aloiteltiin löysällä soseella ja maissivellillä silloin. Nyt ei ole kiirettä kun tyttö on täysimetyksellä ja ollut ainakin tähän asti hyvin tyytyväinen, kaksi tuntia jon syöttöväli päiväsaikaan, yöllä saattaa nukkua kuusikin tuntia putkeen! Meilläkin nukutaan siis tosi hyvin. Ainoastaan esikoinen hilluu silloin tällöin öisin, vauva ei pahemmin valvota.
Eilen muuten tein ihan hurjan hikilenkin aamulla lasten kanssa; otin pojan repussa selkään ja tytön vaunuihin, ja sitten pururadalle. Kuljettiin vielä sellaisella pompputyylillä, kun poika
tykkää
Saa läskit kyytiä, poika painaa kuitenkin 14kiloa
Yleensä kannan kuiteskin mieluiten tuota pienempää
Ristiäisten ja kaikkien herkkujen jälkeen on niin ällö olo, että on hinku saada hiki pintaan.
Siili81, tervetuloa joukkoon
Mulla taas on ihan toisinpäi, että tää aika minkä olen ollut kotona, on mennyt ihan tosi nopeasti ja päivät ja viikot oikein vilistää ohi! Tietty kun toivois ettei lapset kasvaisi ihan niin nopsaan...
Meidän esikoinenkin tulee jo 20. päivä 1v4kk, justhan sekin oli vielä vauva. Voi voi sentään. Armeijaanhan se kohta jo lähtee.
Vib ja Hiltukka 2kk ja risat