Rouva Myy, pahoittelen sydämeni pohjasta :hug: Itku tuli kun luin uutisesi. Voimia koko teidän perheelle! :heart:
Tervetuloa uusille elomammoille!
Supistuksista joku kyseli.. mulla alkoi tuossa tiistai-iltana myös supistella tosi kovin, kun siivosin. En olisi muuten vissiin huomannut koko asiaa, mutta selässä oli kauhea paineen tunne, mikä oli tuttu synnytyksestä(ei kuitenkaan ollut kipua, mutta muuten tuttu tunne) ja sitten kun kokeilin kohtua, niin oli aivan kivikova. Mullahan on taaksepäin kallistunut kohtu, varmaan siksi tuntui selässä niin pahasti... vähän niinkuin selkään olisi ollut kiinnitettynä naru, josta joku kiskoo täysillä ulospäin. Ekassa raskaudessa oli jonkun verran supistuksia mutta vasta puolenvälin jälkeen, tai sitten en tunnistanut niitä.
Mulla ummetusta oli ihan alussa, nyt on jo helpottanut onneksi. Turvotusta kyllä tulee päivän mittaan, just sillai että aamulla on littana maha ja parin tunnin päästä jo pömpöttää
Illalla ei oikein jaksaisi kantaa poikaa iltapesulle ja nukkumaan, jotenkin iltaisin ihan voimat poissa, vaikka täällä kotosalla touhuillaan vaan päivät.
Liinassa olen joutunut poikaa pitämään aika paljon, kun kolme uutta hammasta puhkesi parissa päivässä, ja poika itkeskelee aika paljon. Tuntuu ettei edessä viitsi oikein kantaakaan pian, kun liina tulee melko tiukkaan vyötärön ympärille kuitenkin.
Päänsärystä kärsin minäkin, mutta ulkoilu auttaa yleensä. vaan jos ilma on kovin tuulinen, niin voi pahentaakin. Ulkoilu on silti meille ihan pakollinen juttu joka päivä, muuten happi loppuu =)
Hauskaa päivänjatkoa kaikille, me suunnataan kauppaan ja postiin!
vib 13+6