Heissan kaikille!
Ensiaskeleen päätin ottaa ja kirjautua tänne palstalle, liekö se tekisi asiasta todellisemman.. siis että minä raskaana.. jos joku olisi minulle pari vuotta sitten niin maininnut, olisin hommannut sanojan pikaisesti terapeutin pakeille.
Mutta niin se näköjään maailma muuttuu ja minäkin vielä kypsässä aikuisiässä (34v.) tuumasin moiseen ryhtyä. Tosin en ole kyllä ajatusta vieläkään ihan sisäistänyt, oireita kun ei ole nimeksikään. No ensi viikolla pitäisi enemmän selvitä, kun olisi ultrauksen vuoro, eli kaiketi olen jotain 10-12 viikoilla, minulla ei nuo viikot oikein pysy hanskassa. Varhaisultrassa käytiin kyllä ja sieltä tuli lasketuksi ajaksi 8.8., eli leijonan pentua tulisi, niin kuin itsekin olen.
Kotimme sijaitsee Helsingissä jossa asustelen yhdessä avokkini kanssa. Tässä iässä asiat sitten kaiketi tapahtuu nopealla syklillä, sillä tapasimme 09/06 sitten, kihloihin mentiin 10/07, ja raskaaksi tulin heti pillereitten poisjätön seurauksena. Naimisiin meno vielä heivattiin tulevaisuuteen, sanoin että maha pystyssä en halua häitäni muistaa..!
Niin ja Kätilöopiston valitsimme synnytyspaikaksi, jos sinne asti mennään, siellä olen itsekin syntynyt.
Tässäpä ensiaskeleeni tällä saralla ja täytyy myöntää että aika pihalla olen, paljon uusia asioita opittavaksi, mutta onneksi olen saanut tältä palstalta hyviä neuvoja! Kiitokset siitä!
Mukavaa, vaikkakin sateista ja tuulista päivän jatkoa!
Hannah08