Minä olen saanut pidettyä nyt migreenini loitolla, toivottavasti ei kovin usein kolkuttelisi meidän ovella:=/. Tosiaan se 2:n Panadolin dropaus kerralla paransi minut silloin ti-ke yön aikana;=) :heart: Sloma on sujunut, mukavasti, tänäänkin kävin sen sauvakävelylenkin matka on noin 6km ja 300, aikaa meni 57min, kun eilen meni tunti 5 min., Kiva sujui siis paremmin;=)
Meidän parisuhteemme alkoi vappuaattona 2001, kun menin miestäni hakemaan tanssimaan, siitä sitten tekstailimme 2:n kuukauden ajan, emme tavanneet sinä aikana, kunnes minä taas kerran kesällä sain päähäni, että nyt on aika taas tavata
, laitoin viesti, että kaipaisin seuraa laivaravintolaan joelle, sehän passasi vallan mainiosti hänelle...Siitä alkoi sellainen rakkaustarina, että olimme kuin paita ja peppu, olimme yöt joko hänen tai minun luonaan, lapset kulkivat mukana kahden kodin väliä, aikamoista aikaa kyllä :headwall: :heart: . Sitten mies sanoi, että josko muuttaisimme tänne hänen rakentamaansa taloon, sitä pohdittuani noin 3kk, tulin tulokseen, että näin teemme, eli siinä vaiheessa 16v tytär ja 10v poika muutti myös tänne;=) Alkoi uusioperheen arki! :heart:
Jossain vaiheessa talosta tuli meidän yhteinen ja kihloihin menimme 2005 uutene vuotena :heart: ja naimisiin 23.11.-07 :heart: ja plussa raskaustestiin tuli 30.11.-07, eli häälahjaamme kohdussani kasvattelen! :heart:
Eli tällä hetkellä tässä kodissamme asuu miehen 19v poika, lähtee heinäkuussa armeijaan, opiskelee kokiksi tällä hetkellä ja poikani amiksen ekaa luokkaa käyvä, valmistuu kone-ja metallipuolelta aikanaan, miehen 14v tytär asuu äitinsä luona joka toinen vkloppu on meillä ja yleensä kerran arkiviikolla. Tyttäreni asuu avoliitossa, ei lapsia heillä.Vanhin poikani asuu itsekseen, seurustelee, ei lapsia!
Aikamoinen sepustus perheestämme;=)
Kovasti kaikki tätä pienokaista odotamme :heart:
Ps tänä aamuna vähän sitä kestokrapulaa, ei onneksi niin paljon!
Np ultraan maanantaista vielä viikko, eli 28,1.-08 :heart:
Rva Pikkumyy ja