Monella ollut tänään mukava päivä, neuvolakäynnein. Joku kyseli onko vielä menkkamaista kipua, minulla ei yleensä ole, mutta innostuin tänään imuroimaan koko talon ja selkä jotenkin väsyi ja aamulla kun terveydenhoitaja oli niin lujaa painanut dobblerilla, tuli sekä alavatsa, että selkä kipeiksi imuroinnin jälkeen. Mutta on mennyt jo ohitse kipuilu!
Heräsin pikkupäikkäreiltä juuri ja samaa pientä ihmeellistä kuplintaa tuntuu, mutta ehkä se on kuitenkin suolistosta peräisin , koska vauvalihan oli tuolla niin kaukana syvällä. :heart:
Onko edelleen sitä "kestokrapulaoloa" monella, minulla se tuntuu asuvan seuranani, mutta parempi sekin kuin migreeni. Tänään olen siis saanut olla ilman migreeniä. Se on totta kun pääytä oikein särki ei huomannut "krapulaoloa", mutta parempi krapula kuin päänsärky kuitenkin!
Tämä vauva tulee tosiaan olemaan yllätys sukupuoleltaan;=) Entisissä poikaraskauksissa jatkuvaa oksentelua ja migreeniä noin 12 viikkoa. Tyttöraskaudessa ennen muutama migreenikohtaus vain ja ei pahaa oloa.
Tämä sitten migreeniä sekä "kestokrapulaa"
Onko muita lapsivesitutkimukseen menijöitä, itse ainakin tällä hetkellä olen varma menosta, koska jos otatan veriseulan+npultran, tulee positiivinen tulos, eli kaikki tössää ikääni. Ajattelin jos menen vain npultraan ja jo nyt päättäisin meneväni lapsivesipunktioon säästyn ylim peloilta kun saisin veriseulasta huonon tuloksen, ymmärtääköhän joku mitä ajan selitykselläni takaa?
Punktioon on vain vähän yli 4vkoa aikaa, jos sen saisi heti rv15.
Mutta ajatuksissani ajattelen, että odotan tervettä vauvaa, ja jos toisin todetaan, murehdin sitä sitten!
Kahvi ei täälläkään kerta kaikkiaan uppoa, en edes mieluusti keitä sitä!
Tosin en niin teestäkään välitä! :headwall: mies oli ostanut suolatonta kivennäisvettä, se oli ok , samoin ihan vain vesi, edes kaakao ei käy.
Lämmitetyn pepperonin tai metwurstin haju, kalan haju :headwall:
kaikki hajusteet, en voi sietää, sunnuntaina kun mies ajoi parran , laittoi partavettä, ennen hyvä tuoksu oli pahanhajuinen, en hellinnyt hänelle sanoa;=)
Wc:n pesu on hankalaa, pesuaineiden takia!Taitaa olla yleistä tämä hajuyliherkkyys?
Muitakin, keitä oksennuttais, mutta oksennus vaan ei tule, Toisaalta hyvä niin!
Minulla käytössä yhdet numeroa isommat tavalliset farkut, urheiluhousuja ja äitiysfarkut silloin ostin, mutten vielä ole käyttänyt.
Öisin kääntyessä sängyssä, joskus vihlasee ilkeästi vatsan sivuille. vatsallaan vaikka tykkäisin nukkua en ole pystynyt aikoihin, ainoastaan kyljettäin tai usein selällään myös.
On tämä raskausaika kyllä aika erilaista aikaa verrattuna ei raskaana olo aikaan, mutta kuitenkin kaikenkaikkiaan niin ihanaa. :heart:
Tälläisin ajatuksin Rva ja Tiuhti-viuhtimme :heart: :wave: