Sartsa83
Onnellinen :'( Siellä ruvettiin heti itkettämään raskaana olevaa naista. :heart: Kiitos aivan ihanista sanoista. En mä tota enää nyt mietikään. Päätin että kaikki on hyvin ja jos nyt jotain tapahtuis niin sitten se ois luonnon tahto mut en jaksa uskoa että mitään tapahtuis enää. Ja riskiviikkojen jälkeen on todella erikoista jos menis kesken. Se oli jotain yks sadasta tai jotakin joille käy niin... joten.. ei huolta ei pelkoa. Tämä on mun ensimmäinen pienokainen ja olen tän ansainnut. Tottakai silti harmittelen jos muille sattuu käymään ikävästi. Vaikka sullakin on neljä ihanaa siellä kotona, niin kyllä mä sun kirjotuksista huomasin kuinka innoissasi odotit tätä viidettä.. joten siks tuntu pahalta sun puolesta. :heart: Itse olet ihana ja näytät olevan vahva.. vahvuutta tuommonen asia vaatiikiin joten hirmuisesti voimahaleja ja tsemppiä. :hug:
Esposa Mä kans ootan ens viikkoon kun riskiviikot täyttyy ja kattelen sitten miltä näyttää, meenkö ottaa sikapiikin... tiedän, että toisille niistä ei oo tullu mitään mut sitä riskiä en oo halunnu ottaa et sen piikin johdosta menis kesken. Joten pelataan varman päälle. Ja aika hiljaista näyttäs olevan tuon sikaflunssan kanssa muutenkin.. epidemiaa ei näyttäs olevan tulossa.. mut jos siitä aletaan taas vouhottaa ja uusia löydöksiä syntyy, meen kipin kapin ottamaan piikin. En muista mitä kaikkea verikokeesta katotaan, mutta se otetaan aina mukaan ensimmäiseen sikiöseulontaultraan mukaan.. eli niskapoimuun.
Esposa Mä kans ootan ens viikkoon kun riskiviikot täyttyy ja kattelen sitten miltä näyttää, meenkö ottaa sikapiikin... tiedän, että toisille niistä ei oo tullu mitään mut sitä riskiä en oo halunnu ottaa et sen piikin johdosta menis kesken. Joten pelataan varman päälle. Ja aika hiljaista näyttäs olevan tuon sikaflunssan kanssa muutenkin.. epidemiaa ei näyttäs olevan tulossa.. mut jos siitä aletaan taas vouhottaa ja uusia löydöksiä syntyy, meen kipin kapin ottamaan piikin. En muista mitä kaikkea verikokeesta katotaan, mutta se otetaan aina mukaan ensimmäiseen sikiöseulontaultraan mukaan.. eli niskapoimuun.