Jei,jei,jei! Täällä bongattiin limatulppaa!!!! Vaikka siis ei se mitään välttämättä merkkaakkaan, mut silti on tosi ilonen olo, että edes jotakin!
Ja harkkarisuppareitakin on tänään tullu aika paljo, mut ne ei todellakaan oo vähääkään kipeitä, ja just sellasia että huomaa. Mut voi vitsi, että oon onnellinen tosta pienestä limaklöntistä
Elkku toi kampaaja on kyllä tosi hyvä mittari tossa
Ja sanos muuta! Alkaa oikeesti kyllästyttää toi neuvolassa ravaaminen niin totaalisesti! Eriasia, jos ne siellä vaikka kattois ton alakerran tilanteen, mutta kun kaikki on kunnossa aina, ja mikä siis on vaan hyvä että on, mutta silti.. Pläääh. Kiva, että uus täti oli kiva, ja että uus paikka oli kiva
Varmasti tosi hienoa ihan uusissa tiloissa käydä!
Paljon,paljon onnea poksumisesta! :heart: Ollaan sitten täällä kaksistaa, kun kaikki muut on synnyttäneet, jookos?
lelluriina eikös sulle tää oo toinen lapsi? Vai vielä enemmäs? (voiko noin ees san oa?
) Pointtina tässä oli kuitenki se, että eiks uudelleen synnyttäjillä yleensä tuu ainakin ajallaan? Tai ettei kovasti ainakaan yli?
En siis tiiä mistä ton oon kuullu, mutta jostakin kuitenkin
Rinsessapa mulla on sellanen fiilis, että sulla ei mee kauaa! Oon kuullu että tollanen ällö-olo saattais enteillä jotakin
Lumiponi onnea ihan mielettömän paljon!! :hug: :heart: :heart: :heart: Varmasti tosi kiva olla kotona, totutella siihen arkeen ja elämään pojun kanssa
Aika kivasti näyttäis sun synnytyksen menneen
Ette kauaa ainakaan sairaalassa joutuneet oleen
Pääsittekö sit suoraan saliin kun tulitte? Ja paljonko olit auki tossa vaiheessa?
Sori kun utelen, mutta oon aika kiinnostunu kaikesta mikä liittyy synnytykseen :ashamed:
Mä oon jotenkin niin varma itestäni, etten ikinä pystyis kärvistelemään noin pitkään kotona! Vaikka sehän on vaan hyvä mitä kauemmin pystyy olemaan, mut jotenkin mietinkin.. hui!
Vähänkö sattuis ilman mitään kivunlievitystä! ..Jooo myönnän, mulla on aika matalalla kipukynnys!