Apua, olenko mä viimeisiä joka pääsee
eka neuvolakäynnille? Täällä kun tuo nla vasta rv10!
Onpas
Pikkusukalla ollut erikoinen ultrakäynti - hyvä että kuitenkin syke löytyi :heart:
Ou Nou: mun maha pömpöttelee jo välillä ihan kiitettävästi. Tuntuu että on turvotellut, etenkin heti syönnin jälkeen tuntuu että olen kuin mikäkin pallukka, sitten taas on hetkiä, että mahani on ihan normaalin näköinen. Ei sen puoleen, ei sen raskauden pidäkään tässä välissä vielä näkyä, mutta veikkaanpa että jään kiinni aika pian mahani takia
Vaatteista: mä pidän kotona mieluusti lököhousuja, kuten aina. Töissä mulla on onneksi joustovyötäröhousut, jotka menee toistaiseksi.. saas nähdä meneekö vielä loman jälkeenkin
Huusin jo huutiksesta itselleni yhdet housut ja paidan mammaversiona, onpahan kaapissa valmiina.. epäilen että pian saa alkaa vaatetusta vaihtamaan näillä turvotuksilla ja kiristyksillä. En tykkää vaatteista, jotka kiristelee. Tulee tosi ahdistava olo.
Röökistä vielä sen verran, että nyt on hyvä suunta *koputtaa puuta*. Aamurööki on vielä se pakollinen paha, mutta jos päivällä erehtyy käymään tupakalla, tulee huono olo. Ruuan jälkeiset ja kahviröökit on jo jääneet pois, koitan parhaani mukaan aina keksiä niihin hetkiin tekemistä ettei tule mentyä sauhuttelemaan. On alkanut tupakkakin maistua pahalle ja tulee poltettua vaan n. puolet tupakasta (osin ehkä siitä syystä, että röökin jälkeen tulee huonompi olokin), joten olen tähänkin jo tyytyväinen, vielä toki kiristelen tahtia ja toivon että saan lopetettua kokonaan - ja PIAN! Ja mies onneksi tosiaan lupasi lähteä tähän savuttomuuteen mukaan, aikoi hakea viim. heti tammikuun alussa Champixit itselleen. Jippii!
Kertomisesta: sain eilen mieheltä luvan, että jos haluan voin kertoa äidilleni. Haluaisin kertoa koska tiedän että hän olisi uutisesta tosi iloinen, mutta kääntöpuolena se, että mietin pystyykö hän olemaan hissukseen.. toisekseen, haluaisin kertoa koska jos tämä menisi kesken, haluaisin äitini kanssa aiheesta varmasti puhua ja puhuminen toisaalta tuntuisi pahalta, jos hän ei olisi edes ehtinyt kuulla vielä raskausuutista.
Olot: väsyttää ihan mielettömästi! Päikkärit kolme kertaa päivässä ehkä auttais jaksamaan
Muuten olo aika ok, nälkää laskematta. Huonoa oloa ei juurikaan, paitsi jos erehtyy tupakoimaan. Turvottaa medkoisesti. Janottaa ja pissittää kyllä tiuhaan, olen koittanut lisätä muutenkin tuota veden juomista..