Jenny90: Mäkin poltan.. poltin koko esikoisen odotuksen, ja mua hävetti se ihan kamalasti (en kyl polttanu paljoa päivässä, mutta silti :ashamed
hävettää kyllä vieläkin. ei sitä sitten varmaan osannut ajatella, että siellä oikeasti on elämää, vaikka liikkeet ja kaikki tunsi, kun oli tosiaan ensimmäinen. nyt tässä raskaudessa aion lopettaa aivan 100% varmasti. en oo vielä kyllä ees vähentäny, ku tuntuu ihan kamalalta tää stressi kun ei oo varmuutta koko raskaudesta. niin paljon nyt jo ollut ongelmia tän raskauden kanssa. 28pv on ultra, niin jos siellä on elämää, nii mä lopetan seinään. piste.
kahvista joku kyseli .. mä vähensin esikoisen odotuksen aikana siihen max. 2 kuppiin päivässä, ja se jäikin päälle.
joten juon aamulla sen puolen kuppia-kupillisen, ja sitten samat ehkä vielä päivällä. välillä menee se kolmekin kuppia, mut sitä kolmea oon pitäny ihan ehdottomana rajana. ennen esikoisen odottamista mä join ihan tajuttomasti kahvia, mut se olikin sit helppo vähentää ku tuli kahvista aina niin huono olo. kokonaan en sitä sit kuitenkaan pystyny lopettaan, vaiks se tekikin tosi huonoo välillä.
raskasko?: mulla ei muita oireita oikein hirveemmin oo, muutakun noi mahakivut mitkä ilmeisesti johtuu siitä kun kohtuun ja oikeen puoleiseen munasarjaan on vuotanu jostain verta, ja ihan vähän on huono olo. eipä oikeestaan muuta. ei väsytä normaalia enempää, eikä tisseissä oo mitään erikoista, ei kipuja ei turvotusta. eilein teki kyllä ihan älyttömästi mieli vuorotellen jotain makeaa, ja välillä taas raikasta, mut se nyt saatto johtua vaikka mistä
ja ennen kun plussasin, mun teki taukoomatta mieli kahvia. välillä muuten kyllä pyörryttää.. en sit tie onko se yks raskausoire :O nii, ja vesikin kyl maistuu ehkä tavallista enemmän, en nyt siitäkään varma ole, ja sekin voi johtua miljoonasta asiasta
on: verta ei oo nyt sen yhden päivän jälkeen vuotanu, mut aamuyöstä heräsin kohdun alueen kipuihin. semmosiin kuukautiskipumaisiin kipuaaltoihin, ja mä säikähdinki aivan älyttömästi taas :ashamed: onneks se meni kuitenki ohi särkylääkkeellä, eikä tullu verta. eilen aamusti taas sattu tonne munasarjan kohdille.. mä jo luulin et ne ois loppunu, ku muutaman päivän ei sattunu mihkää, mut taas näköjään alko :snotty: viikko vielä ultraan.. tai pikkusen päälle.. sais nyt kyl aika kulua ja nopeesti, että saisin selvyyttä tähän touhuun! mulla ei oo enää viikoistakaan mitään hajua :O