Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tervetuloa uudet!
Kaksosia olen pitänyt ikäni ihanana ajatuksena ja ajatellut, että olisipa niin suloista, jos itse saisi kaksoset. Minun äidin suvussa joitakin kaksosia, pikkuserkkujani. Nyt kun olen käynyt läpi burn outin enkä enää usko oman jaksamisen olevan ihan rajatonta niin en oikeasti kaksosia kyllä toivoisi. Uskon, että itse en niin paljon vauva-arjesta silloin pystyisi nauttimaan, kun muutenkin tuon burn outin jäljiltä jaksaminen on välillä äärirajoilla.
Muiden palstojen seuraaminen Olen kaksplussalla palstoja seuraillut jo pitemmän aikaa vauvakuumehöyryissäni, vaikka meillä ei tosiaan yritystä edes ollut. Nyt en muita palstoja kauheasti ole ehtinyt lukemaan. Sitä palstaa yleensä luen, joilla on lasketut ajat menossa, vaikka nyt en tammikuisia ole ehtinyt katsomaan. Ja nyt olen heinäkuisia välillä käynyt lukemassa, kun siellä on ihan yhtä paljon samoilla/läheisillä viikoilla olevia kuin täälläkin, kun LA mulla 1.8.
Nippe tuohan kuullostaisi hyvältä tiedolta, että keskeytyneet km:t harvinaisempia kuin spontaanit. Koko ajan mielessä pyörii, että mitenköhän todennäköistä se km tässä vaiheessa olisi, ja itse pelkään paljon enemmän sitä, että ultrassa huomataan sikiön menehtyneen, kuin että vuoto alkaisi.
Rintsikat Omat vanhat menee vielä ihan ok, tissit on hiukan vaan kasvaneet. Sais kasvaa enemmänki
Paulina Mä en YHTÄÄN katselis tollasta käytöstä mieheltä! Muutenkin sanon tosi herkästi sellaisesta käytöksestä miehelle, mistä en tykkää tai jos ei ota mua jossain asioissa huomioon. Tän seurauksena meillä on aika paljon riitoja, mut mä en kerta kaikkiaan pysty pitää sisälläni mitään ärsytyksen kohteita, vaan mun mielestä sellaset on parempi käsitellä pois ärsyttämästä jotta jatkossa osataan sitten käyttäytyä niin ettei toiselle tule paha mieli.
Masu/turvotus Tällä viikolla on ollu turvotusta aika paljon! Masu kyllä erottuu tossa alhaalla jo ja vissiin se vauvamasu siellä jossain näkymättömissä vielä tekee sen, että turvotus tulee selvemmin esille. Tiukemmissa farkuissa tekee jo tiukkaa, et menee kiinni
Jos ens viikon ultrassa on kaikki hyvin ajattelin ostaa/tilata ensi hätään masutuubin ja sellatteen jatkopalan tms housunnappeihin. joku nimikin sille oli, bellybelt tms??
ON: kotiuduin kaverin vauvakutsuilta juuri ja olipas ihanaa
kaveri on niin ihanan näköinen viimeisillään raskaana! olisi ollut ihanaa kertoa omasta raskaudesta, mutta maltoin pitää suuni supussa vielä.
Vanella ja pikkuinen 11+3