Heja: Mulla käy jo normaalistikin hampaiden pesu yökötyttämään jos pesen liian kauan. Eli aika lyhkäseksi se jää, ja etenkin nyt! Vähän on muuten auttanut joskus se, että oon ostanut apteekista semmosta vaahtoamatonta tahnaa. Pitäs taas varmaan käydä ostamassa. Nyt jos oon yökänny perään, niin oon sit purskutellut suuvettä kans (jonka sit kevyesti huuhdellut, koska se suuvesikin ällöttää). En voi ymmärtää miten jotkut voi jättää tahnat hampaisiin, kun oikeaoppisesti sitä ei sais huuhtoa pois!! :stick:
Vielä kun tähän on nyt tämä flunssa tullut päälle. Kurkku on niin kipeä, että kaikki maistuu p:lle ja nieleminen sattuu =( Kuumetta ei kyllä onneks oo kun mittasin aamulla, vaikka otta tuntuukin lämpöseltä.
paulina Mulla mies teki aikoinaan kerran tuommosen samanlaisen "katoamistempun". Tosi kiva oli olla sitten koko päivä harjoittelussa kun herra ei suostu vastaamaan edes puhelimeen! Oli sitte ollu vaan yhdellä kaverilla eikä ollu ajatellu että pitäs ilmottaa :kieh:
Eka2: Sinne Koksiinhan me jokatapauksessa ollaan menossa synnyttämään.
Jonka vuoksi mentäisiinkin ko. paikkakunnalle majailemaan, ettei tarvitse täältä "saakka" (n. 55km) lähteä ajelemaan. Mutta eri asia sitten miten muka semmoisella mahalla jaksaisi jossain ihmisvilinässä taapertaa!!
Mulla tosiaan LA olis neuvolan mukaan jo 4.8. ja omien laskujen mukaan 2.8. eli aika lähellä niitä Meripäiviä.
Pissanäytteestä Mä sain vaan pienen purkin jolla näyte piti toimittaa labraan. Vähän aikaa toljotin purkki kädessä ja kysyin että enkö saa niitä putkiloita! JA kun tuo purkki jonka sain oli tosi pieni (ulostenäytepurkin kokoinen), niin siihen sihtaaminen meni vähän hankalaksi. Katsoo nyt tuleeko sieltä puhdasta tulosta kun ei ollut täysin puhtaasti laskettu, kun meni vähän säätämiseksi sen kanssa... Kai sieltä olisi jo neuvolasta soitto tullut kun viimisellä viikolla jo kävin labrassa.
Äitiysloman aloitan silloin kun on se pakko. Oon lupautunut kesällä 1kk tekemään sijaisuuden, mutta sen näkee toukokuussa mikä on vointi ja kykenenkö, oon kyllä henkisesti varautunut jäämään sairaslomalle jos on pakko. Vaikka olishan se mukava näin opiskelijana saada vähän ekstratuohta pahan varalle
Kelan sairaspäiväraha ei oo hääppönen. Paitsi sitten jos ehtii sopparin jo allekirjoittaa, niin eikös tuo mene palkan mukaan, niinkuin normaalistikin sairaspäivistä. Mietin vaan kun on niin lyhyt sijaisuus, että meneekö samalla tavalla. Tuo työ on kyllä myös aika rankkaa fyysisesti, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Nippe82 Joo niihin putkiin tulee alipaine kun tökkää siihen purkissa olevaan reikään, siellä on semmonen neula joka läpäsee sen putkilon suun. Mut jos kerran tökkäät jo siihen sen putken, ni sitte toista kertaa se ei toimi kun se paine on jo hävinnyt! Eli tökkäät vaan siihen, odotat et täyttyy ja poistat. Ei se yli tuu, lopettaa täyttymisen sit kun on tarpeeks
Ja se aine (tarkotitko sitä tolla "pumpulilla"?) on se, joka säilyttää sen näytteen että voi pitää huoneenlämmössä =)
kesämasu Mulla vihloo tuolta oikean kankun/lonkan tienoilta, iskias kans varmaan. Suoraan seisoessa ei mitään, mutta heti kun kävelee niin sattuu. Tai jos vähänkin taivuttaa selkää eteenpäin... Tuntuu että jalka irtoo liitoksistaan!! Kesällä ilmesty ekan kerran kipua, sit hävis, ja nyt on tullut taas takasin
Pampulainen & Pikku-Pampulainen 11+1