Maygory: Juuri tuon takia oon ite "keräillyt" tavaraa jo ennen plussaustakin. Pikkuhiljaa =) Ja tosiaan jakautuuhan se menoerä sitten mukavasti taloudellisestikin, ettei tule kerralla kauhea määrä osteltavaa!
Oon nyt muuten miettinyt, että kun aika varmasti en sitä äitiyspakkausta ota, niin
missä nukutan alkuajat? Pinnis+patja meiltä jo löytyy, mutta millä sais semmosen pienen "pesän" ekoille viikoille?
Vai voisikohan ihan vaan laittaa rattaiden kantokopan pinnikseen ja nukuttaa siinä? Kuitenkin niitä rattaita tulee säilytettyä sisällä kun en rappikseen kuitenkaan uskalla niitä jättää... Huomenna käydään muuten nekin hakemassa, jos ultrakuulumiset on hyviä!!
Meillä muuten se kromosomiseula otetaan samalla kun on np-ultra.. En tiiä onko se sitten säästösyistä, kun se labra (siis jossa ne tutkitaan) on vaan tuolla Koksissa ja täällä meidän paikkakunnalla ei oo muuta kun näytteenotto, niin joutuisivat lähetellä niitä sitten. Eli "joutuu" varmaan huomenna sitten suonien tökintäänkin ;(
-pansku-: Täytyykin kokeilla! Miehellä olis sähköhammasharja (ite en halunnut aikanaan), niin vois ostaa siihen vaihtopään itelle =)
Ja me kans ostettiin jo tuommoinen korkea lipasto just tulevia vauvanvaatteita varten. On kans 60 neliötä, isompaa kyllä ollaan haettu kaupungilta kun yksityisillä tuntuu olevan vähissä tai sitten älyttömiä vuokria.. Hoitopöytää ei tarvii kun ostaa vaan pehmusteen pesukoneen päälle (sivusta täytettävä) tai sitten vaihtaa korkeen jenkkisängyn päällä kun laps on vähän isompi.
Kiva kun oon jo etukäteen miettinyt noiden hankintojen suhteen sitä, että miten ne soveltuu sitten vauvan kanssa
Oli kyl vaikee perustella kaupassa, miks just pitää olla sivusta täytettävä "ööh, no se on vaan kivempi"
Tosin ainut miinus meillä on
lasinen ruokapöytä, joka oli niin mun must-unelma, mutta nyt otin jo siitä kuvan jos sen myisi pois =( Ei raaski kallista pöytää uhrata naarmuille tms enkä kuitenkaan nää mitään järkeä peittää sitä jollain vahaliinalla. Ostaa sitten jonkun muutamankympin puisen pöydän (nyyh). Jostain se on kuitenkin luovuttava, kun saa ihanan paketin tilalle :saint:
Minea: Voi ei.. mä en varmaan pystyis sanomaan mitään jos joku mulle noin sanois! Etenkin kun raskaus on ihan toivottu ja hartaasti odotettu asia. Vaikka mun äiti tuosta koulun loppuunkäymisestä kans vähän paasasi, niin kyllä mä katson kuitenkin että omaa elämäähän tässä eletään ja sen koulun ehtii kyllä suorittaa (vaikka se vähän monimutkaseksi nyt meneekin kun selvitellyt). Mut kyllä kaikki hoituu aina, vaikka mäkin niitä murehdin aina tosi aikaseen! Ja tosiaan, ihminenhän voi herkästi alkaa epäillä päätöstä, jos muut on sitä mieltä että pitäis tehdä abortti. Mut loppupeleissä pitää vaan kuunnella ja tunnustella itteään! Kuitenkin ite sen päätöksen kantaa lopun elämäänsä. :heart:
Pampulainen & Pikku-Pampulainen 11+2
(Huomista ultraa odotellessa! Tuun kertomaan uutiset, mutta sit tuleekin varmaan vähän taukoa kun torstaina pitäisi olla opinnäytetyö tulostettuna ulos!)