Huh huh, onpas tänne tullut tekstiä taas eilisestä illasta! Oli pakko tehdä niin että avasin tän kommentilootan jo toiseen välilehteen, unohtuu muuten jutut jo välissä!
Täällä väsyttää ihan kamalasti. Vois varmaan kohta vetästä päikkärit, ennen tiskivuorenvalloitusurakkaa. -__- Mokoma pikku vuori haisee kamalalle!! Sain itteni sänkyyn vasta noin yhden aikaan, ja joku puoli tuntia siitä niin tuli kauhea pahoinvointi ja silmät vetisten kykin vessassa. Olin ottanu ton mammavitamiinin aika myöhään illalla, enkä syönyt ennen sitä mitään, niin varmana se oli syypää :attn: Sitten 07 herätys, autoa putsailemaan ranne kipeänä ja kouluun. Ens kuussa saakin sitten harjotteluun heräillä vielä aikasemmin. Etenkin toiseen harjottelupaikkaan jos tosiaan joudunkin tuonne 55-65km päähän, ärsyttää! Ei sitten riittäny, että äitiyshuollon ja lastenosaston harjotteluihin jo ajeli sinne, kun täällä ei niitä oo.
Tissien kuivumista esiintyy täälläkin. Tai siis nännien. On aika koppurat ja oon Tummelilla rasvaillut. Varmaan tätä menoa saankin sitten käyttää heti alkuunsa rintakumeja :kieh:
Vanella: Minä oon pohtinut myös sitä että siellä ultrassa saattaa tulla mitä vaan yllättävää. Mutta jotenkin nyt kun olen sydänäänet saanut kuulumaan, niin pelot on jääneet taka-alalle. Jännittää se silti, mutta eri tavalla.. ehkä sitä jotenkin haltioituu liikaa noista äänistä :ashamed: 4 päivää vielä odottelua!!
Ja tosiaan
jos ei ultra-aikaa kuulu, niin kannattaa soittaa! Niillä on rajana yleensä 13+. Eivät tee myöhemmin koska siitä ei ole samaa hyötyä kun ei ole luotettava se tulos sitten. Eli "huvikseen" sitä ultraa ei tehdä -jos nyt näin karusti voi sanoa. Monihan menee siihen ultraan vain sitä ajatellen että saa sitten ne ihanat kuvat kouraan
Tänään tuli postissa ilmanen Ainu seinäkalenteri, ihania kuvia <3 Ajattelin tähän merkkailli viikkoja yms.
Kun ei viitsi tuohon koko ajan mukana kulkevaan tehdä kuin ihan pikkumerkintöjä. Mahdolliset ovulaatiopäivätkin olin merkannu "koodikielellä" aina, ettei vaan ulkopuoliset ymmärrä
Tänään sain taas vähän selvitettyä noita
kouluasioita, mutta pää menee kyllä aika sekasin kun joutuu monelta eri opettajalta ja ihmiseltä kysellä! Opokaan ei ole paikalla kun kerran viikossa, ja aika huonosti tavotettavissa. Melkein pitäis aika varailla sille. Meinattiin mun oppariparin kanssa alotella jo terkkarin projektityötä, mutta siihen liittyvä kurssi (ohjaukset, neuvot yms) meneekin vasta viimeisellä puolella vuodella
Fiksuintahan se olisi sitten jättää sinne äippäloman jälkeen, kun olen taas läsnäoleva.. Eli nyt joutuisin sitten jo tänä syksynä vauvan kanssa (tai ellei mies satu olemaan kotona silloin) piipahtamaan muutamana päivänä koululla, kun mulla jää ryhmän kanssa kesken työnohjaus ja äitiyden syventävän kurssin perhevalmennukset. Mutta nää on lähitunteja vaan noin 4 kertaa =)
Viikon päästä täytyy olla oppari valmis ja lähetetty opettajille!!
opcorn:
Huh huh, aloin äsken ihmettelemään että missä alko doppleri pauhaamaan!! Sit tajusin, että se on mun miehen puhelin johon se oli innoissaan laittanu soittoääneksi sydänäänet <3