Miehestä.. Täällä mies on vieläkin kun puulla päähän lyöty. Ei osaa oikein mitään sanoa kai tää siltikin oli sille vähän shokki vaikka vauva toiveena olikin.. Kai se siitä vielä innostuu kunhan alkaa konkreettisesti näkemään että juu raskaana ollaan.. Tosin mulla maha jo niin turvonnu että näkyy jos osaa kattoa että vauvamaha tää on, vaikkakin pelkkää turvotusta vielä
Mulla BMI 20 ni osasin tätä odottaakin.
Hankinnoista sen verran että miehelle lupasin etten ala hössöttää ja ostamaan mitään ennen maagista 12 viikkoa
Eli vielä kuukausi pitäis kestää.. Doppleria kattelin huuto.netistä ja sen kyllä uhkasin laittaa huutoon tällä viikolla.
ON Hirveä väsymys! |O Iltasin ei uni tuu kun aivot raksuttaa ja kelailee kaiken maailman juttuja ja sit aamulla kun kello soi, meinaa itku tulla kun haluais vielä nukkua. Tänään sit kaiken lisäks tuolla harjottelupaikassa narahdin työkavereille. Kun 4 naisen kanssa töitä tekee ni arvaahan sen, että ne osaa päätellä
Yks niistä sitte tänää ruokapöydässä pamautti että "Taitaa se tuo likka olla raskaana kun tollalailla mahahapotkin nousee ylös" (Röyhtäytti ihan älyttömästi) Olin siinä sitten ihan silmät renkaina ja tokasin vaan että no niin oonkin
Huomenna ajattelin että äitille kerron. Maanantaina on se eka neuvola niin pelottaa että joku tuttu mut kuitenkin siellä näkee.. Asun siis samoilla kulmilla kun koko lapsuuteni ja äitiin on välimatkaa 300m
Ni ehkä ennemmin kerron vauvasta itse, ettei joltain muulta kuule.
Muuten tänne ei ihmeempiä kuulukaan, mulla pyörii nyt vaan tyynyn kuvat mielessä
Luin kyllä mitä olitte kirjotellu mut ei vaan pää toimi et muistais..
Muoks..
Unohtui ihan allekirjoitus
inieh ja nimetön tyyppi 7+4