eijuk :hug: Täällä toinen joka on masunsa kanssa yksin. Tosin olen ollut koko sen ajan kun olen raskaudesta tiennyt (18+ lähtien) joten en ole joutunut kokemaan samoja asioita läpi kuitenkaan, miltä tuntuu kun jää kesken raskauden yksin. Voimia kovin paljon sinulle :heart: Mutta alkoholinkäytön takia minäkin lähdin ja sitten parin kuukauden päästä tein positiivisen testin. Asiat järjestyy
Multa lähti työpaikka alta kun Nokia lopetti puhelintuotannon Salossa, muutin uudelle paikkakunnalle, samalle mistä muutin 8v sitten pois. Täällä asuu äiti ja sisaruksia, tälläinen pieni alle 10 000 hengen kaupunki. Kyllä sinäkin selviät vielä kaikista koettelemuksista, muistat pyytää apua kun vähänkään siltä tuntuu! Jos ei ole muita, niin neuvoloissa on perhetyöntekijöitä.
( . )
Mulla oli eilen sokerirasituksessa olleen yhden kohoarvon takia se ylimääräinen ultra. Perjantaina neuvolassa painoksi arvioitiin mittanauhoilla 3350g ja eilen lääkäri ultralla 3300g. Toivottavasti noihin voi luottaa :stick: En oikein saanut sen lääkärin sepustuksista selvää, vähän ehkä oli kohdunsuu pehmennyt ja ehkä sormelle auki, hänen mittaustensa mukaan kaulaa oli 3cm kun aiemmin oli synnytystapa-arvioinnissa 2cm. Bläh. Teki niin kivuliaan sisätutkimuksen et ihan väkisin hilasin itseäni siinä käsittelyssä taaksepäin
Olkoonkin, että monet tekee sen ihan tarkoituksella jos sillä saisi vähän etenemistä aikaiseksi, mutta sattui kyllä sen verran paljon et olin ihan varma että vuodan verta sen jälkeen... Au au au.
Mutta sain sentään itselleni yhden ultrakuvan
38+4
Poika oli edelleen, ei ole vaihtanut sukupuolta rakenneultran jälkeen. Pissa ok, verenpaine ok. Olin herännyt yöllä kahden jälkeen ja silloin mutustelin omenan ja jugurtin, valvoin kuuteen asti, nukuin 1,5h ja heräsin suihkuun, ennen lähtöä kiskasin jugurtin taas ja sitten kun mut siellä ä-polilla pistettiin käyrille 9:30 maissa niin oli vähän vaisua liikettä... Otettiin pariin otteeseen, sain tripinkin juotavaksi ja lasin vettä muttei tuo riittävästi niistä piristynyt. Juuri aamulla olin tehnyt vähän liikelaskentaa, sain ensimmäisen 5min aikana jo viitisentoista muljahdusta, pyllistystä, änkyä, tunkua, lantioluun tökkäsyä ym. lasketuksi joten itse en ole ollut yhtään huolissani noista. Mut nyt sitten oltiin...
Passittivat mut kaupungille pariksi tunniksi, kun toinen vaihtoehto ois ollut lähettää TYKSiin osastolle makaamaan liikeseurantaan. Kävin sitten syömässä Hesellä, hain kaupasta oikein sokerilitkumehua, hedelmiä, kinuskidonitsin ja kioskilta kahvia ja Pätkiksen
Mutustelin niitä siinä parin tunnin aikana, olin melkoisen täynnä kun palasin ä-polille ja taas sain vyön päälleni ja alettiin katsomaan liikettä. Piristystähän siellä oli tapahtunut ihan selvästi. Kun oisin tiennyt tuon etukäteen, että ne ottaa liikekäyrää siellä niin olisin jo kotona tankannut sen verran hyvin että pieni ois jaksanut liikkua.
Ja masentavaa tietoa taas viime yöstä. About 12h unet ilman yhtäkään vessataukoa
Ei kipuiluja eikä vaivoja, ei mitään! Pitäis olla tyytyväinen hyviin ja pitkiin, katkottomiin uniin mutta tässä tilanteessa sitä jo toivois jotain pientä häirintää öisin olevan, mutta ei!
Kertomus & Minimörkö 38+5