heippa kaikki
olitte
energiajuomista puhuhu.. mua alko tänään tekeen ihan hirveesti mieli, ja mä kyl ihan surutta join sen puolen litran pullon ED:iä :O join viime raskaudessakin semmosen pullon kerran vai kaksi.. ei kai siittä ny mitään haittaa oo, jos sillon tällön juo, mutta kunhan sitä ei päivittäin litkisi.. oon kyllä tänään muutenkin ylittäny sen kofeiinin määrän mitä sais päivässä juoda, kun tuli tänään kyläiltyä :ashamed:
Liikkeistä: Esikoiselta tunsin ensimmäiset liikkeen (tai siis joista olin aivan varma, että oli liikkeitä) viikolla 16.. nyt odottelen tuntevani niitä vähän aikaisemmin, kun tietää miltä ne tuntuu
Esikoisen liikkeet, oli kyl ihan alusta asti ihan selviä "potkuja" ei mitään hipaisuja.. semmosta tökkimistä tuntu ihan alussa.. vähän niinku elohiiri, mut ei niin nopea eikä säännöllinen
ja hänen liikkeet näkykin ihan jo siinä 20 viikon paikkeilla vatsan päälle.. loppuaikoina ajattelin, et se tulee vattasta läpi, ku sitä voimaa tuntu olevan ihan tolkuttomasti niissä jaloissa
omaa napaa: Pahoinvointi ei oo vieläkään täysin loppunu.. aamusin tekee vieläkin jonkun verran huonoa :$
Mulle on ilmestyny ihan tajuton vatta, joka on mitä ilmeisimmin turvotusta, koska vauvamahaa näillä viikoilla nyt ei voi vielä todellakaan olla, koska kohtu on vielä niin alhaalla, eikä mulle ollu tullu kilojakaan yhtään.. :O itseasiassa painoin 200g vähemmän ku muutama viikko sitten
eli turvotusta varmaankin.. vatta näyttää kyllä siltä ku olisin jo menossa vähän päälle puolessa välissä raskautta
Mulle iski pari päivää sitten hirvee paniikki, että tässähän ollaan ihan pian jo puolessa välissä! eihän siihen oo ku vajaa 2kk! voi apua. mihin ihmeeseen tää aika menee? Paniikki!
Vatsan kasvua odottelen jo kovasti, vaikka mä tiedän, että tuskastun siihen jättimahaan vielä miljoonat kerrat sitten kun se kasvaa
sit mä kiroon sitä ku ei mahdu mihinkään vaatteisiin, on kuuma, ja vaikee liikkua. Nukkuminen on yhtä tuskaa, ja näytän norsulta
ei pysty kumartuun, polvet ja lonkat on rikki, ei pääse kyykkyyn jne jne jne
Emilien ja pikkuinen 13+6