Morjenttes!
Täällä ihan hyvä pössis, käytiin ukkelin kans tänään ekal perheneuvojal ja jäi hyvä fiilis vaikka on tässä nyt aika paljon sulateltavaa ja uusien tapojen hahmottamista sekä lapsuudenkodin käytäntömalleista pois oppimista.
Kärsivällisyyttä tarvitaan aimo-annos.
Hyvä puoli siinä, että suutuspäissäni pakkasin puolet kamoistani on nyt se, että kämpässä on helpompi alkaa muttamaan järjestystä ja tehdä pieni pintaremontti
Mul on aika ajoin vahvasti
tyttöolo, ja sellasta musta on kuulemma aistittavissa
Mies on ihan pojan kannalla, joten välillä mullakin menee noi olot sekaisin. No, oli kumpi oli niin en halua kertoa sitä kellekkään tutulle. Täällä voin sen paljastaa, kun luulen ettei kukaan tuttu eksy tänne lukemaan.
Ystävien reaktiot: Mua vähän ärsyttää se, että kamut joille oon kertonut ovat ottaneet oikeudekseen kertoa eteenpäin. Meillekin on tullut onnitteluja oudoilta tahoilta. Mäkin aika erakkoluonne loppupeleissä olen ja en monelle ihmisella oo kertonut, mutta nyt vasta tajusin millasia lörpöttelijöitä pari ystävää oikeasti onkaan..ei ystävät ehkä osaa ymmärtää kun eivät samassa tilanteessa ole olleet. Toisaalta yksi mun ystävä on jakanut aika paljon raskautensa kulusta facebookissa, joten moni ei osaa ymmärtää, ettei kaikki halua huudella miten milloinkin menee.
Päätettiin, että jos saadaan tietää kumpi sieltä olis tulossa, niin ei kyllä kerrota. Saavat uteliaat juoruilijat arvailla keskenään.
Liikkeistä: Oltiin viikonloppuna Haikon kartanossa. Musta tuntui että se vauva olis ollut ihan mun iholla, kun olin sellasessa kyyryasennossa niin tunsin, sellasen jonkun kovan "ison" mötkylän mun alavatsalla. Ihan kun se vauva ois muutaman sekunnin ollut vaaka-asennossa ihan kiinni kohdun etuseinämässä. Voikohan olla mahdollista? Tuntui vaan niin oudolta kun se asia oli niin suhteellisen isolla alueella, ettei voinut olla vaan käsi tai jalka vaan ennemminkin tollasen pikku tyypin selkä tai kylki . Mut mene ja tiedä. Kertokaa joku viisaampi ihmeessä, jos on kokenut jotain vastaavaa. Sen tiedän että kohdussa se tuntui.
Maygory ja tyyppi jonka nimi vaihtuu päivittäin 15+2