luckygirl Oo huoleti, mä en oo hankkinu vielä edes sukkaparia vauvaa ajatellen
En yhtään bodya, en oo edes miettiny vielä mitään vaunuja tai muuta. Vastahan sitä on plussattu! (näin mä varmaan huomaan ajattelevani sillonkin kun laskettu aika lähenee
) Viimesin km oli viikolla 13+ eli en ehkä senkään takia uskalla vielä mitään hankkia.
Asuntoasiaa Me asutaan toistaseks 100 neliön omakotitalossa (+melkeen rakentamaton yläkerta), jota on vuoden verran rempattu. Ylös oli tarkotus tehdä lisää makuuhuoneita, mutta tän eron takia en yksin rupee tekemään ja täältä varmaankin pitäis muuttaa poiskin ennen kolmosen syntymää. Eli tulevaisuuden asunto on haussa. Mulla ei ole autoa eikä ajokorttia mikä totaalisesti vaikeuttaa kotona asumista, kun lähimpään kauppaan on reilu 3km ja sekin on niin surkee, että hyvä kun sieltä maitoa saa. Hippaen parempaan kauppaan onkin sit jo 16km ja sekin on vaan Sale.
Maha Mulla on painoa liikaa ja ennen raskauttakin ja ajattelin ettei kukaan mahaa erota aikoihin. Mutta mulla on nyt jo ihan selvä maha! Erottaa jopa talvitakin alta niin, että tutut vilkuilee mahaa ihan selvästi. Pitäis varmaan napsasta kuva jossain välissä, näytän siltä kun viikkoja ois jo joku 30
Mulla oli tiistaina vihdoinkin se eka neuvola. Verenpaine oli vähän koholla ja siitä sain sanomista, mutta mä sitä jännitän niin ettei mikään ihme. Pelkään, että se lähtee taas kovasti nousuun ja joudun käynnitykseen. Enkä ollu edellisenä yönä juuri nukkunut ja sekin vaikuttaa. Hemppa oli hyvä ja se toivottavasti pysyykin hyvänä, mulla kun ei noi rautalääkkeet tunnu tehoavan (tääkin on vissiin vähän sukuvika, samaa vikaa on äidillä ja oli mummillakin). Sydänääniä ei edes yritetty kuunnella. Ekaan sokerirasitukeen joudun parin viikon päästä, samoihin aikoihin ois myös eka lääkäri.
Mä pelkäsin etukäteen neuvolaa ihan hulluna, kun terkkari vaikutti puhelimessa tosi tylyltä. Yleisesti jäi kuitenkin ihan hyvä maku. Muutama ikävä kysymys jäi mieleen ja niitä oonkin nyt sit stressannu iha urakalla, mutta toivottavasti sain terkkarin vakuutettua, että ihan tosissani tän lapsen haluan eikä muuta vaihtoehtoa ole. Pahoinvointi alkaa hellittää, nyt menty jo jokunen päivä ilman minkäänlaista huonoa oloa. Aika helpottavaa, kun voi syödä! Ja oon mä kyllä syönykkin, ihan vaan siinä pelossa, että josko kohta ei taas voi mitään suuhunsa laittaa:ashamed: Päätä särkee koko ajan eikä mitkään lääkkeet auta, mutta ennemmin mä sen otan kun jatkuvan oksentelun. Väsymys palasi myös, varsinkin päivällä voisin nukahtaa vaikka seisaallaan.
Jos menis taas vaikka syömään ja ulkoilis vielä koirienkin kanssa, että pääse joskus taas kaatumaan sänkyyn!
Heja & toukka 10+1