Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista!
Marsulainen &
Miumau tsemppiä tulosten odotukseen, toivotaan että molemmilla on kaikki hyvin! :hug:
Sain pitkästä aikaa aikaiseksi kirjoittaa kun mieskin tuijottaa jääkiekkoa. ( Tai meillähän sitä tuijotetaan joka päivä :headwall: )
Vanilja87 muakin jäi vähän mietityttämään että tiesikö sun pomosi raskaudesta? Tosi ikävää tuollainen, tsemppiä!
Harrastuksista Voin pitkään niin niin huonosti että ulkoilu vähän jäi mutta nyt oon ottanut tavaksi kävellä silloin tällöin töistä kotiin kun on ollut ihanan pirtsakoita pakkaspäiviä!
Normaalisti harrastan joogaa ja nyt huvittaisi mammajoogaankin osallistua.
Onko kenelläkään kokemusta elixian selkäjumpasta? Sopii kuulemma odottaville äideille.
Kummeista Ei ole sitten minkäänlaista tietoa, ei pienintä hajuakaan ja päätettiinkin miettiä asiaa vasta sitten myöhemmin! Itselläni ei ole kummi-ikäisiä sisaruksia, miehelläni kyllä löytyy veljiä.
Painosta Mulla oli viimeksi neuvolan mukaan ( reilu viikko sitten ) tullut vasta 1 kg
eiköhän se siittä ala nousemaan ( ellei ole alkanut jo ) kun olen kuitenkin niin pienikokoinen.
Jenny Asuimme edellisen mieheni kanssa jonkun aikaa äitini luona muutama vuosi sitten ja meillä on muuten kivat välit äidin kanssa mutta saman katon alle en enää ikinä suostu muuttamaan, niin erilaiset näkemykset on! Joten ymmärrän sun tilantees paremmin kuin hyvin, koittakaa nyt pärjätä siellä ja toivottavasti löydätte pian oman kodin!
Meillä on asunnonhaku kanssa vireillä, onneksi on vielä vähän aikaa ennen kuin iskee paniikki, tosin tampereelta ei noin vaan saada isompaa asuntoa, ja tähän yksiönhään me ei kolmistaan mahduta kun kaksistaankin kaatuu välillä seinät päälle!
Joku puhui noista liitoskivuista ( ? ) muistaakseni, mulla särkee oikeata lonkkaa nukkumaan mennessä ja tätä on nyt jatkunut muutaman viikon jo, en sitten tiedä johtuuko raskaudesta ja pitäisikö mainita neuvolassa vai johtuuko esim. vanhasta jousisängystä?
Mulla on ihan hirveä väsymys päällä kokoajan, ja jos erehdyn nukkumaan päikkärit kun pääsen töistä kotiin niin herään totaalisena känkkäränkkänä joten ei auta kuin sinnitellä ja mennä ajoissa nukkumaan.
En muista oliko tästä puhetta jo mutta mä olen nyt viimeiset kaksi viikkoa heräillyt öisin monta kertaa ja saatan tunninkin olla hereillä ennenkuin uni tulee uudestaan ja aamulla väännän itkua kun kello soittaa 05.00..
Tosin nyt parina aamuna olen torkutellut ja mennyt töihin vasta 06.30-07.00
Onneksi nuo työajat joustaa kunhan hommat tulee hoidettua.
Joten jos löytyy kohtalotovereita tuohon heräilyyn tai vinkkejä miten siitä pääsee eroon, niin olisin tosi kiitollinen!
Tulipas jaariteltua taas
rooroo ja peukaloinen 10+1