Ihania synnytyskertomuksia on teillä :heart:
Mulla on kaikki kolme synnytystä ollu aika lailla syöksy synnytyksiä...tai miten sen nyt ottaa mutta oon kaikista ollu jo 6-7cm auki kun oon synnärille menny ja alta kahden tunnin sairaalassa olo aikana on kaikki kolme maailmaan tullu...puudutuksista oon ehtinyt saamaan vain kohdunkaulan puuduksen en mitään muuta
Ponnistus vaihe on kestänyt suurinpiirtein noin 5min kaikilla eli hurjan kiire on lapsukaisilla ollut maailmaan putkahtaa
Kotiin päästiin ekasta neljäntenä päivänä ja näistä seuraavista kahden vuorokauden sisällä. Maito mulla on noussu aina tokana yönä synnytyksestä ja sit yleensä aamulla on päästy kotiin, paitsi tietty esikoisesta kun jouduttiin se 4 päivää sairaalassa makaamaan...ja voi hitsi kun se oli tylsää aikaa
sairaalassa kun ei tosiaan tahdo uni tulla ja päivät on tooooosi pitkiä :|
DarkRed, mä oon kans miettinyt tota rasvaus juttua kun mulle tulee tosi herkästi noita arpia :| eli tarvii kans varmaan joku voide hommata...joskin noita arpia tuolla mahassa jo kolmen jäljiltä sen verta että mahtuukohan sinne edes uusia enää tulemaan
majj mä kans tossa just mietin että mistä näitä viikkoja oikein tulee....mullakin jo menossa 16 viikko ja miten tuntuu et just vasta testin tein
Minttu81, meillä ainakin on ihan suositus että mieskin osallistuisi neuvola käynteihin...eli terkka toivoo nimenomaan sitä että molemmat olisi aina käynneillä paikalla...joskin meillä ainakin mahdotonta miehen työn vuoksi : /
megalintunen, Onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart: ...ja samoin myös
muille jotka ovat ultrassa käyneet :heart:
Unettomuudesta...mä nukun suht koht hyvin ainoa et heräilen varmaan tuhat kertaa yössä kääntämään kylkeä...ja ainakin vähintään kahdesti käyn vessassa eli yhtenäistä unta kertyy tosi vähän yön aikana vaikka saankin aina heräiltyäni kohtuu nopeasti unen päästä kiinni.
Painosta mulle on nyt tullut 1kg lähtöpainosta...eli oon aika tyytyväinen ettei oo vielä ton enempää tullu vaikka en kovinkaan kamalasti tuijota suupaloja...syön melki sitä mitä mieli tekee kun ei tää olo oo mikään kaikista parhain ollu raskaus aikana...huono olo vaivas 24/7 ekat 12 viikkoo ja nyt on vasta alkanut helpottaa, joten päätin että syön sitä mitä kulloinkin saan alas menemään huolimatta siitä miten paljon on kaloreita tai hiilareita ja ei tuo päätös oo kovin huono ollu kun vaan yksi kilo on tullut
Mukavaa alkanutta viikonloppua kaikille mammoille :heart: :heart: :heart: