Suru- uutisia saaneille hurjasti jaksamisia
Tuuliksella oli ollut tosi kiva lääkäri... Ehkä vähän tahditonta.
Miuskilla oli ihana vatsa ja ihania vauvakuvia. Meidän ultrakuvat on noihin verrattuna ihan tosi epäselviä, teillähän oli kunnon akrobaatti siellä.
Hormonit sekoilevat täälläkin. Itkettää, ketuttaa, sitten taas naurattaa ja ilostuttaa. On myös pari kertaa pakannut tavarani, mutta tämä äärimmäisyyksiin meneminen on tuttua edellisestäkin odotuksesta
Normaalistikaan en ole se hyvähermoisin. Onneksi on ymmärtäväinen mies!
Vaunut joudutaan ostamaan, molemmat edelliset ollaan annettu pois. Ostin itse Dorjan Novel Sportit, ja saatiin Briot lahjaksi. Kummatkin palvelivat hyvin käytössä, haluan ensisijaisesti vaunut vaihtelevassa maastossa tapahtuvaa lenkkeilyä varten ja noita kumpiakin tuli työnnettyä esimerkiksi pellolla
Emmaljungan valkoiset vaunut viehättäisivät, kun viimeksi oli mustat. Mutta katsotaan nyt, mitään hankintoja en aio tehdä ennen heinäkuuta
Muita
hankintoja siis venytetään mahdollisimman pitkään. Mulla ei ole mikään kiire mitään hommaamaan. Pinnasänky, vaatteita ja kestovaippoja saadaan maailmalta takaisin ja kummallekin sukupuolelle on tiedossa
paljon vaatetta sukulaisilta. Loppuraskaudesta varmaan innostun ostamaan parit vaatteet, mutta en ole yhtään niin ostelufiiliksissä kuin viime kerralla
Vähän mietityttää, että mihin mä sen vauvan vaatteet laitan?! Joudutaan varmaan ostamaan lastenhuoneeseen vaatekaappi lipaston sijaan. Pinnasängylle tosin on paikka meidän huoneesta jo katsottuna.
Sisätutkimusta ei nt- ultran yhteydessä tehty, ja koko ultrakin tehtiin itseasiassa tällä kertaa vatsan päältä. Ihan kiva, mutta sattui huomattavasti enemmän kuin sisäkautta! Kätilö herätteli vauvaa melko reippain ottein...
Vauvatsaa on hieman, edellisestä olin
iso joten tällä kertaa kelpaisi pienempikin. Tosin tätä vauhtia jos kasvaa, niin oon jo puolivälissä melkoinen pallo. Onneks on pituutta ja korkeita korkoja, niin voi vähän itseään huijata
Rakenneultraan ollaan menossa. Ja koska en jaksaisi odottaa loppuun saakka sukupuolipaljastusta, niin taidetaan mennä myös siihen 4D- ultraan. Tuleepahan syynättyä oikein erityisen huolella koko vauva, ja olisi varautumisaikaa syntymään mikäli jotain poikkeavaa löytyisi.
Sokerirasitukseen joudun lähiaikoina edellisen raskauden raskausmyrkytyksen takia, ja uudestaan sitten myöhemmillä viikoilla jos tässä ei mitään ole. Viime raskaudessa ei sokereiden kanssa ongelmaa ollut.
Huomenna menen ostamaan rautatabletit, ei tästä väsymyksestä, huimaamisesta ja melkein- pyörtymisistä tule enää mitään. Näytänkin ihan järkyttävältä. Toi useamman viikon oksentaminen ei ole tehnyt kovin hyvää, mutta onneksi tosiaan helpompaan suuntaan olla menossa.