Onnea Vimmu!! :flower:
Jee, mä oon saanu yhtä koneellista vaille kaikki
vauvanvaatteet pestyä!
On niin hyvä olo, ku on saanu aikaseks ees jotain! Mieskin osti kaupassa käydessään kaikkea pikkusälää, vanupuikkoja yms. Ja jopa yösiteitä!
Olin jotenki niin varma, et toi on niin miehinen mies, ettei se mitään "akkojen vaipparättejä" ostele, mut se osti silti - ja ihan oikeeta laatua! :heart: Eikä kuulemma nolottanu.
(Syy: kun kuulemma kaikki tietää, ettei ne siteet oo sitä varten.) Ihana mies. :heart:
Synnytystapa-arviosta, jaa-a, mulle ei ainakaan oo puhuttu tosta mitään, mahdetaanko ees tehdä?
Tosin on toi loppuraskauden lääkärinla vasta tulossa parin viikon päästä, et ehkä sitten?
Levottomat jalat täälläkin, tosin vasta vähintään tunnin ajomatkan jälkeen ja jos oon pelkääjän paikalla. Kuskina ei tuu.
Täälläkin
liikkeet vähentyny. Kai tuolla on jo niin ahasta.. Vainoharhasuus iskee kyllä oikeestaan joka päivä ja on pakko laskeskella liikkeitä..
Miuskilla huippu tuliaispaita!
Mulle kans!
Meillä edelleen
kaikki isommat tavarat oottaa miehen pomoa. Se pomo taitaa olla lomilla itekin nyt, joten saadaan ne kamat "sitten joskus". :headwall: Hieman rassaa hermoja, ku ei oo vaunuja, sänkyä, kaukaloa, ei mitään.. Eikä auta muu ku oottaa, et mieheltä loppuu loma ja se pääsee töihin. :stick: Kaiken lisäks oon hommannu muuta kautta hoitopöydän ja se on oottanu kokoomista tuol meiän makkarissa jo kohta kuukauden. Ongelmana on se, että kaikki pultit ja mutterit on mystisesti kadonnu muutossa! Aaaaargh! :stick: Rasittavaa käydä kaikkia nurkkia läpi, kohta mä heitän ton pöydän mäkeen ja käyn ostamassa uuden tilalle, vaikka kauheeta rahantuhlausta oliskin!
u & Liipukka 34+3