Paljon onnea
Vimmu ja
Hilda! :heart: Mä yritän vieläkin orientoitua, että elellään loppuraskautta ja ihan kohta meitä on viisi. Ei tahdo mahtua päähän, ihan vastahan tässä plussattiin ja nyt periaatteessa koska vaan voisi alkaa tapahtumaan.
Oletteko kaikki saaneet kelan päätöksen äitiyspäivärahoista? Mä odottelen edelleen omaani, täytynee taas huomenna käydä konttorissa.
Olen jättänyt hakemuksen 4.5. ja jouduin viemään uuden palkkatodistuksen, mutta senkin viemisestä on jo kuukausi. Kaiken lisäksi äitiyslomani alkaa käsittääkseni jo ensi viikolla.
Täällä ei muuten esitietolomakkeeseen täytetä mitään
vauvan nimiä, onneksi, sillä meillä ei ole hajuakaan nimiasiasta. Tai mulla on montakin, mutta mies ei ole niistä yhtään innoissaan.
(.) Palattiin viikon reissusta, Suomi ja sukulaiset kierretty. Reissu meni loistavasti, edes pitkät automatkat ei tehnyt tiukkaa. Muutenkin olo on ollut aivan loistava, jos vertaa siihen "seesteiseen keskiraskauteen", joka oli mulla liitoskipujen takia ihan syvältä. Kesäloman alettua olokin parani, vaikkei mun työ edes ole mitenkään fyysistä. Nyt on tarkoitus alkaa laittamaan vauvaa varten kaikkea valmiiksi. Alkutekijöissä ollaan, mutta voihan tässä mennä vielä 8 viikkoa ennen kuin mitään edes tapahtuu.
Voimia kaikille helteistä tai pukamista kärsiville, supisteleville ja muillekin tietty.
Jään jännityksellä odottelemaan kuka seuraavana ilmoittelee vauvauutisia.
Huikkis kenties?