Unelmoija78, ei ne harjoitussupparit ole vaarallisia. Pitää vaan kuunnella, miten usein niitä tulee ja ettei muutu kivuliaaksi. Tosi yleisiä ovat siis ja toisilla alkaa jo tosi ajoissa. Mullakin on jo useemman viikon supistellut, varsinkin, kun puuhaan oikein innolla jotain, esim. siivoan tms. Välillä tuntuu niin napakasti, et pitää pysähtyä rauhottumaan, mutta kipeetä ei onneksi tee. Vähän ilkeeltä vaan tuntuu.
Se nursing pillow on muutes imetystyyny

. Jos sulla oli suomenkielinen sana hukassa

. Meinasin itsellenikin sellaisen hommata, kun meni hartiat niin jumiin esikoisen kanssa. Se vois olla aika kätevä tosiaan jo tässä kohtaa, kun myttään kuitenkin jo yhtä tyynyä mahan alle, kun kyljelläni nukun.
Jokos Papuliini on kotiutunut reissusta?
Kirsikka, tsemppiä herkuttomaan huhtikuuhun! Itse pidin viimeksi lokakuussa täysin herkuttoman ja kyllä se näkyi puntarissa heti. Nythän on vielä itseäkin tärkeämpi syy vähän rajoittaa mässäämistä

. Me ostettiin just esikolle lastenistuin mun pyörään ja meinasin nyt viikonloppuna käydä kokeilemassa, miten hän siinä viihtyy. Mulla on maastopyörä, joten vähän arveuttaa, onko polkeminen jo epämukavaa, kun ajoasento on niin etukeno.
Paukku, ihana kuulla sun ultrakuuluisia ja et kaikki on hyvin

. Istukan siirtyminenkin on mahtava juttu. Mulla oli kans esikoista odottaessa istukka ihan kohdun suun reunalla viikolle 34 saakka ja sai kyllä jännätä, mihin ratkaisuun synnytyksen suhteen käännytään. Sitten se vaan siirtyi pois alta!
Sullakin on Neppu sf-mitta sitten ihan yläkäyrällä, niinkuin mullakin? Ei onneksi huitele ihan omissa sfääreissä, mut tosiaan ihan yläkäyrän kohdalla, siis mulla

.
Amorphis, parempaa vointia sullekin. Toivottavasti liitoskivut pian helpottaa *rutistus*.
Petra, me ei oo hommattu vielä mitään tälle uudelle tulokkaalle. Tokihan esikoiselta on paljon tavaraa valmiina ja vaatettakin, tosin pinkkiä ja violettia pääosin

. Sitteri meiltä puuttuu ja mun tekis mieli sitä Baby Björnin Balance -sitteriä. Sit oon tuplarattaita miettinyt, et tarviikohan niitä hommata... Esikoinen on just 2v, kun vauva syntyy. Hmm mitäs muuta... Ainiin, turvakaukaloa meillä ei myöskään ole, kun oli lainassa aikaisemmin.
Mitäs AnuMK ja Hamma? Mitä kuuluu?

Entä Silja ja pahamyy?
Oma napa voi ihan hyvin edelleen. Pallean ympäristö tuntuu ahtaalta ja välillä jotenkin tuntuu, ettei saa henkeäkään, kun ne sisuskalut myllää. Se on kuitenkin ainut vaiva, joten olkoon

.
Kovasti jo jänskään rakenneultraa ja sitä, kumpaa sukupuolta veikkaavat meille tulevaksi. Kukas se olikaan, kun sanoi, et meni oma ennuste pieleen. Petrako se oli? Mulla on edelleen se tyttöfiilis ja kummastun kyllä minäkin, jos pojaksi väittävät

. Katsotaan, onko mun mutu yhtään osuvampi kun Petralla

).
Nyt päiväkaffen keittoon ja jatkamaan ompelupuuhia.
Aurinkoista viikonlopun jatkoa!
Selia rv 20+5