Voi ei,pitkät pätkät kirjoitin ja teksti hävisi sitten huitsin nevadaan.
Sahei,Feeniks,Seriina,huonoa oloa ja vatsa sekaisin täälläkin päin Suomea.Olen myös jostain ymmärtänyt että saattaa liittyä lähestyvään synnytykseen.Ainakin sitä toivoo niin,vaikka saisihan tämä minun vauvani vielä sen pari viikkoa ainakin rauhassa pysyä masussa,mutta kun ei jaksaisi enää..vali vali.
Onko kukaan muu muuten huomannut että pissahädän yllättäessä (?)vihloo ihan hirveesti?Kipu kyllä häviää kun saa asiansa tehtyä mutta sitä ennen tuntuu kun joku puukolla tökkis.Inhottavaa.
Viime yönä mun valittamiseen kai kyllästyneenä mies ilmoitti että ruvetaan nyt sitten kypsyttelemään sitä sinun kohdunkaulaasi luonnonkonstein.Joopa joo,lopputulos oli se että yhtäkään supistusta (kuten muina öinä)ei ilmaantunut,vessassa sen sijaan ravasin aamu neljään asti taukoamatta jonka jälkeen torkahdin kai hetkeksi vain herätäkseni miehen herätyskelloon joka huusi puoli kuudelta.Olin kiukkuinen kuin ampiainen,koska lapsetkin sitten heräilivät jo 7 ja kun ei nuo muutkaan yöt enää kovin hyvin levättyjä ole,rupeaa hermo olemaan aika kireällä. Anyway,päätin että muahan ei enää kypsytellä,ei se sieltä sen nopeammin kuitenkaan tule eikä tässä itseään kovin hehkeäksi muutenkaan enää tunne,alkaa nautinto olla mennyttä lorua tällä hetkellä.
Maman80:Sulla oli kyllä hurjin heitto tuossa painoarviossa mitä ikänään olen kuullut,yleensä kai jossain puolen kilon heitoista puhutaan,ei tullut mielenkään et noin paljonkin voi mennä vikaan.Kauheeta,no,onnex sulla sentään heitti alaspäin eikä tullu 1,5kg lisää =)
Onpa tylsä sadepäivä,vaihteex,jospa lähtis ruoanlaitto puuhiin
Eleonor 35+5