Minäkin yhdyn sitten osaltani tänne "anoppi" osastoon. Olen vasta niin vähän aikaa lueskellut tätä palstaa ja pari kertaa kirjoittanut itse,että monta juttua on mennyt ohi,mutta totesin juuri että lohduttavaa että jollain muulla on sama ongelma kuin itselläni.Eli laluz,minunkin anoppini on espanjalainen ja kovasti tekee tuloa tänne Suomeen elokuulle vauvan syntymän aikoihin. Tai on itseasiassa ilmoittanut tulevansa jo elokuun ensimmäisellä viíkolla ja viipyvänsä sitten niin pitkään kuin tarvitaan (!?).Laskettu aikahan minulla on tuolla 23.8, joten pitkä aika saman katon alla jos ei ennen synny.Toisin kuin sinulla, minun anoppini ei ole mikään herttainen ihminen, päinvastoin hän on anopin kauhukuva,koskaan emme ole tulleet erityisen hyvin toimeen, tunne on kyllä molemminpuolinen. Hänestä ei todellakaan ole mitään apua minulle jos tänne tulee.Päinvastoin,hän odottaa valmista palvelua minun puoleltani,en siis oikein ymmärrä mikä on hänen pointtinsa tässä "tulen auttamaan teitä kun vauva syntyy" teemassa. Hän on ollut täällä kaikki kolme kertaa kun olen synnyttänyt,arvostelemassa kaikkea mitä ja miten teen,nytkin sanoi viime puhelun yhteydessä ettei näe minua neljän lapsen äitinä,mutta kai se on sitten uskottava kun näkee tämänkin lapsen syntyvän. Jep,sanoin kyllä miehelleni että saa ilmoittaa että tällä kertaa "apuja"ei tarvita ja saa siirtää vierailunsa myöhemmäksi. Raivostuttaa kun mietinkin että pakko tapaamiset ovat taas edessä..