Rangatangakos se ihmetteli, että kylvetys vasta kun napatynkä irtoaa? Meillä tosian neuvola ( sekä äitiys- etä lasten ) suosittelee edelleen näin, tietty se on vaan suositus, mutta ite olen sen mukaan elellyt. Kai niillä joku idea siinä on miksi näin suosittelevat.
Esikoisella irtosi napatynkä nopeammin, mut siihen jouduttiin laittaa metyleenisineä ja sit viä laappista, tällä kertaa ei ongelmia, onneksi.
Meillä on tänään mennyt kaikki niin loistavasti, esikoinen ei ole enää oikeastaan moksiskaan tästä muutoksesta, nopeesti ne lapset sopeutuu.
Tietty välillä täytyy ällitellä, mutta kuuluu ikään toi uhmailu muutenkin. Ja se on vaan niin ihanaa, kun esikoinen sanoo: sisko on mun rakas. :heart: :heart:
Ja hyvinhän tuo sisko voi, nukkuu taas sitä pisintä, 4h pätkää. Kahdelta tietää taas olevan herätyksen...
Ja kovasti jakelee jo hymyjä!
Mulla on kyllä niin merkillisen hyvä olo ja mieli, että ihan pelottaa.. Tosin, kun niistä kaikista alkuhankaluuksista päästiin, on elo ollutkin pääsääntöisesti aikast mukavaa.
Sitä piti vielä kysellä, koskas vauvat alkaa saada nimiä? Jollain taisi olla jo, nimeä en muista :ashamed:
Meillä on ristiäiset ja ne on vasta ensikuun lopulla, täytyy saada remontti kuntoon ennen sitä.
Huomenna lähtee mies töihin, saas nähdä loppuuko mun hyvä olo siihen... Vähän mietityttää, et mten pärjää, mut kaipa se siitä. Miten muut, onko arki muuttunut paljon? Tietty ekan kohdalla se muuttuu luonnollisesti, mut entäs kakkosen kohdalla, meneekö "siinä sivussa", vai miten? Nyt tuntuu jotenkin et miten mä sitten riitän kahdelle, kun mies on töissä.
Nukkumaan lähtee hän. :wave:
Treelo + neiti, pian jo kuukauden vanha!