*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
tutista Mä oon kans vähän epävarma ton tutin käytöstä että onko se hyvä vai huono juttu... Välillä joutuu aika monta kertaakin laittamaan sen suuhun että nukahtaa, mutta toistaiseksi onneksi öisin ei siihen herää, että tutti tippuu.. Meillä kuitenkin nyrkit n ruennut menemään aika aktiivisesti suuhun, nin oon yrittänyt aina ottaa nyrkin pois ja laittaa tutin tilalle.. Niin kun joku sanoikin että tutista helpompi vieroittaa kun peukusta..

Menkoista Onko monella alkanut? Mä mietin tota pillereiden aloitusta että eikös ne aloiteta vasta sitten kun menkat alkaa? Lääkäri vain muistutti kun reseptiä kirjoitti, että raskaaksi voi sitten tulla uudestaan ennen kun kuukautiset alkaa.. Ei sillä, että mä voisin raskautua kun siihen varmaan tarvittais sitä seksiäkin..
 
Tutista vielä, meidän tyttö sylkäisee tutin pois kun vaipuu syvään uneen. Eli nukahtaa tutti suussa, mutta ei nuku tutti suussa. :D eikä sitä päiväunien tai yön aikana kaipaa.

Menkoista, mulla vasta jälkivuoto loppunut ehkä viikko sitten. :headwall: että menkoista ei ole ollut vielä tietoakaan. Jälkitarkastus on torstaina. Ehkäisyä en ole miettinyt ollenkaan. Ehkä sitä sit kumilla, "varmoilla päivillä" ja "keskeytetyllä" mennään, kun noi hormonaaliset ei mulle oikein sovi. :eek: :D
 
mun kirjoittelut vähän jäi sit tuossa odotus aikana,enkä nytkään kyllä kerkeä koneella olla kovinkaa pitkiä toveja..

pikaisesti siis meidä loppu raskauden kuulumiset ja nykykuulumiset...

eli 14.8.09 syntyi meidän pieni prinsessa rv38+0. loppujen lopuks meni niin tää meidän homma et vaikka neidillä meinas olla kiire maailmaa sillo 33+ viikolla ni tuonne asti mentii silti ja 4pvä käynnistelyn jälkee neiti vasta päätti maailmaan saapua, mitoin 2260g ja 44cm. et ihan pikku pikkuinen oli meidän neiti ja keskoseksi luokitellaan hänetkin..(eka mulla pikku keskonen jso ei muista enää...)

käynnistely aloitettii sillo 37+3 et eivät enää jääneet odottelee enenmpää koska vauvan kasvu oli hidastunut ja istukka todella pahoin kalkeuttunut.. kahtee otteesee meinattii joutua leikkuriinkin ku neidin sykkeet laski.. :| loppu hyvin kaikki hyvin tyttö synty imukuppi vedon auttelemana ja pisteitä 9/9 :heart:

kastajaisetkin oli ja meni 20.9 tyttö sai nimekseen Maia Erica Alexandra :heart:

koko lyhkäisen elämänsä neiti ollut tosi helppo ja tyytyväinen tapaus,et yöllä heräsi ens alkuu 1-2krt syömää ja nyt posottelee sillai et ilta 21-22 tuonne aamuun 06-08asti,sit syö ja jatkaa vielä unia 10-11 asti päivällä :D

iso veikka on siukan onneks kans ottanut hyvin ja meillä pahemmilta mustisteluilta säästytty.. ens alkuu toki siukka kiinnosti kovasti ja ei voinu yhtää jättää silmistään noita mut nyt jo uskaltaa senkin..

synnytyss oli tosiaa suht helppo reilu 8h merkattii kokonais ajaks, vesien menosta toki vähä enempi mut nii.. vedet mebnis illo 13.8 klo 14 pvällä.. välilihan leikkasivat aika isostikin, mut ei paljon elämistä haitannu, et olisi ollu jo samana pvänä valmis kotio lähtee, viimestää seuraavana, mut pitivät meitä siellä sit sunnuntaihin asti ku tyttö ol pieni ja verensokereita seurailtii.. paino ei meillä käyny missää vaiheessa alle syntymä painon et heti lähti nousuu ja siis 2ovä jälkee päästiinki jo onneks kotio..

pitää ruveta varmaa nyt kahlaa noita teidä muide kuulumisia läpitte ja yrittää aktiivisemmin tänn ekirjoitella sit taas.. meinaa vaan näide kahe pienen kans yksinää pukata aina tosiinaa vähän kiirettä... :LOL:

peikko ja pienet ihmiset (Maia ja Mico 2v kohta..)
 
Unikuu :LOL: :LOL: Mua nauratti niin vietävästi toi sun kirjoitus et Eeve kainalos paistoit lättyjä =) niin ja poika sai sapuskaa samalla :LOL: Onks sul toi ruoanlaitto nykyään aina samanlaista?Tosta lätynpaistosta vaan ku mä "valmistaudun" siihen hommaan aina etukäteen semmosena pitkänä urakkana seistä hellan edessä :D et millasta se duuni tosiaan on lapset kainalossa..
Syystonttu ja Neydan teillä molemmilla huippukivat nimet pojille :heart: :flower:

Me oltiin lääkärissä tänään laurin kanssa.Saatiin lähete lastenlääkärille.Mutta nähtäväksi jää,testaavatko siellä niitä allergioita sit,ku soitin sinne polille tänään ja kyselin vähän.Hoitaja puhelimessa sanoi,et lastenlääkäri arvioi,tehdäänkö testejä.Joo ja ne testit tehdään noin pikkuisillakin prick-testeinä eli sillä lansetilla reikä ihoon ja siihen tiputetaan sitä allergiaa aiheuttavaa ainetta...odotetaan vartti ja katotaan tuleeks patti.Eli ei mitään verikokeita oteta!?Kummallista minusta.No kaipa tietävät mitä tekevät.Mulle noi prick-testaukset on tehty ainaki 5 kertaa jo,eikä ne aina toimi!Tiedän kokemuksesta.
No kummiski olen ottanut maitotuotteet takasin lääkärin kehotuksesta tänään.Vielä ei poitsun olotiloissa muutosta näy.Oli illalla lattialla jumppaamassa ja hyvin jumppaski ku nyt oli tosi lähellä et olis kääntynyt jo selältään vatsalleen.Käsi oli pienellä pahasti alla koko ajan.Pienestä oli kiinni enää.Kovasti yritti puhisten touhuta :heart: Vähän pisti itkettämään jo se yrittäminen :D Tänään ollut kiva ilta täällä kotona.Poitsu ollu tosiaan hyvällä tuulella ja touhunnut omiaan eikä oo saanut yhtään tissiraivariakaan!!??Sammui mun syliin vähän ennen yheksää,josta kannoin pinnikseen nukkumaan.Meillä poika nukkuu edelleen suurimman osan yötä meidän välissä. Ekalle syötölle ku herää ni syötön jälkeen jää nukkumaan mun kainaloon :heart: Sillai me on saatu venytettyä nukkumista hiukan pidemmälle aamuun ja mä en joudu parin tunnin välein nostelemaan poikaa siitä pinniksestä syömään,vaikka se sivuvaununa siinä onkin.Tuntuu vaan toi pikkuhiippari aika painavalta nostaa keskellä yötä väsyneenä :D ja on se minusta ihanaa vauvanki näkökulmasta ku saa meidän välissä nukkua :heart: On turvallista sillai.Mut ketutti mukulana ku en ikinä saanu mennä äidin ja isän väliin jos näin painajaisia,mutsi tuli nukuttamaan viereen aina!

T:maria-s ja lauri 2 kk ja risat
 
Pikkupeikko, olipa ihana kuulla teidän kuulumisia ja että kaikki meni hyvin. :heart: ja tyttö sai nätin nimen. :) Meidän vauva-arki on melko leppoisaa. Elle on tyytyväisen oloinen vauva, joka ilmaisee selkeällä ja kuuluvalla äänellä, jos jokin on pielessä tai on jotain vailla. :D yöt nukkuu hyvin -tosin joka yö on möhinä ja mönkimisjakso noin tunnin. Sit hierotaan ja ilmoja päästellään, niin helpottaa tytön oloa. Ei kuitenkaan itke ilmavaivoja, vaan se möhinä ja mönkiminen lienee osa sitä ulospäästöprojektia. :D

Meillä neiti ei kertakaikkiaan viihdy vatsallaan lattialla -nokkii lattiaa (pehmeällä leikkimatolla) ja hermot menee. Joka päivä pidän jonkun aikaa ja siinä touhuaa ja möhisee. Selällään viihtyy vaikka kuinka pitkään ja siinä viuhtoo menemään. :)

Tänään meen käymään eka kertaa vauvan kanssa töissä. Samalla teen joitain ristiäishankintoja, kun Helsingissä oon. :)
 
Pikaisesti 2kk neuvola-lääkäri kuulumisia!

Matias siis kasvaa..
paino 6225g (4670g)
pituus 61cm (56cm)
pipo 40cm (37,2cm)
suluissa 1kk mitat

Cuplatonia annetaan nyt ilmavaivoihin joka syötöllä ja jos ei helpota niin sit keksitään jotain muuta. Terkka ei uskonut että mun syömiset vaikuttaa näihin vaivoihin. Tällä viikolla en ole oikein mitään vähääkään ärsyttävää uskaltanut syödä.
Lääkäri oli sitä mieltä että voimme esim. iltaisin antaa poitsulle korviketta. Eilen söi kummastakin tissistä ja sit vielä 90ml korviketta. Meillä kun tahtoo noi illat mennä raivoamiseksi. Terkka oli korvikkeesta vähän nihkeenä. No me mennään ihan fiiliksen mukaan. Tärkeintä on että poitsu on tyytyväinen.
Lääkärissä oli muuten kaikki ok ja saatiin Rotarokote. Poitsu nieli sen ilolla. Taisi olla iloinen kun sai jotain suuhunsa. On se sen verran kova syömään. :heart:
maria-s tuliko teille rokotteesta mitään? Terkka sanoi että ilmavaivat yleisiä!

Ihania nimiä olitte antaneet ja kuvia laittaneet! :heart:

Meillä käytetään myös pulloista Aventin pulloja. Tuttia yritetään antaa mutta poika ei tahdo syödä. Usein pärähtää itkuun. No me harjoitellaan.

Sori kun kommentoinnit jäi vähiin.

Päksäkkä ja Matias 9vko :heart:
 
On taas lapset saaneet kauniita nimiä :)

Mä kun tosiaan kävin sen kolmen tunnin ajan istuskelemassa tossa lähiökuppilassa juoruumassa vanhan lukiokaverin kanssa, niin sanoin ukolle että antaa maitoa jos tyty tarvii. Ainun pullon keitin tohon valmiiksi, oli kuitenkin tyty inhonnut sitä ja niin kovalla temmolla imenyt että vetänyt henkeen :( Sanoin kyllä ukolle että seuraavaks täytyy kokeilla aventtia, kun niissä on kuitenkin se tutin mallikin vähän parempi. Ja muistelen että pojukin joi mieluummin aventista pikkuisena... Hassua kuitenkin että tyttö joi laitoksella kahteen kertaan pullosta ja silloin ainun pullo toimi ihan hyvin.. Mutta olinhan mä varovainenkin, ja annoin aina imasta vähän ja nostin pullon pois jne.

En mä oo edes ajatellut että pullon kanssa tulis ongelmia :eek: varmaan siks kun toi eka oli niin pullolapsi kuin olla ja voi... Tissi sille oli se punanen vaate.

Hassua muuten huomata, kun tytön täytyy nyt jo saada oma unilelu pään viereen että nukahtaa. Esikoinen ei nimittäin oo ollut ikinä sellanen, vaan aina on ollut ihan sama onko siinä vieressä unilelu vai ei... Muutenkin toi poika on sellanen joka tykkää nukkua yksin, oon yrittänyt ottaa meidän väliin nukkumaan mutta eipä tuo siinä nuku. Tuleekohan tytöstä sitten erilainen? Niin, no, ollaanhan me naiset luonnostaammekin enemmän läheisyyden kaipuisia kai? Mä en vaan voi uskoa että jo 2-kuisena voi nähdä eron :D

Kimalle ja rääpäleet 1v2kk ja kohta 2kk
 
Aurora81 Aivan ihana :heart: poikavauveli!Komia on fleda =) Hyvin kannattaa päätä.Meillä myös pojalla iso pää ja aika kivasti jaksaa hänkin sitä pystyssä pitää :heart: Meillä py ma neuvolassa 42 cm.
Päksäkkä Ei saatu Rota-rokotetta vielä,koska oltiin eilen siellä lääkärissä ja siitä kuulemma niitä mahanpuruja tulee,ni pitäis hakea se sieltä huomenna.Mut eipäs me otetakaan sitä huomenna vielä ku meillä su ristiäiset,enkä halua siinä tilaisuudessa sit itkettää poikaa kauan semmosessa asennossa missä ei viihdy muutenkaan yhtään..
Sikataudin mahdollisuutta jännätään meillä nyt,ku poitsun isoveli tuli vko sit italiasta oltuaan siellä viikon vaihtarina.nyt ed.yönä hänellä nousi korkea kuume (39.6) ja muut oireet sopii sikalunssaan..petissä ollut siitä asti.oli meillä lä-su välisen yön ja koko su päivän vielä..meillä tosiaan ne ristiäisetki sunnuntaina.toivotaan nyt ettei ois sitä ja paranis pian..
päksäkkä onpa Matias iso mies jo!Pitkä heppu =)
Samperi ku menin syömään ed.iltana poppareita,ni jäi se kuori tonne takahampaiden väliin enkä millään meinannu saada sitä pois sieltä.ei auttanu langat eikä tikut,vasta harja auttoi ku viidennen kerran sillä ropsuttelin..ei taas muisti pelannu,miks niitä ei oo viittiny syödä viime aikoina ku aina sama juttu..

meillä on 2 eri kastemekkoa täällä vaihtoehtona.tänään sovitetaan niitä pojalle ja katotaan kumpi on fiksumpi pojalle.toiseen pitää sit tuunata siniset nauhat punaisten tilalle..ja se toinen on kyllä aikalailla pitsinen..noh katotaan.tää äiti on vähän pelkistetymmän kannalla.
nyt täytyy taas mennä..

 


Tässä kuvaa meidän reilu kakskuukautisesta pojusta lattialla.Tää on sitä elämää "ruohonjuuritasolla" :heart:
Kylvyssä oltiin ja nyt jo nukutaan.Vielä ei oikein viittis laittaa yöunillekaan,ku sit herää aikasemmin jo syömään..
No nyt poika herää tosta sohvalta..
 
Pakko kertoo, kun en meinaa pysyä housuissani!!! Postissa oli tänään verottajalta kivaa postia -mulle tulee takaisin melkein 3 tonnia ja miehellekin 1600 euroa!!! Jumankauta!! Mä en tiedä miten päin olisin. Tää kyllä pelastaa kevättä upeesti, vaikka äippärahalla oonkin. :D :D

Maria, Ihanan näköinen nappisilmä teillä!! Toi tukka on ihan mahtava ja hienosti pitää päätään. Meillä tyttö vielä vaan nokkii lattiaa, mutta eiköhän harjoitus tee tässäkin asiassa mestarin. :)
 
unikuu108
hitto,mua rupes ottaa päähän kun tonne mitäs nytin puolelle laitoin kyselyä mitä lasten synttärijuhliin.. niin sit sinne tuli joku räksyttää mulle että kun en viitsi edes kakkua tehdä.. huoh..
 
Huomenta taas !!

Meillä on tänään heräilty aikaisin.
Neiti heräsi jo 4 syömään ja sitten jätin meidän sänkyyn nukkumaan.
No, eipä siinä nukuttu kun vajaa 2 tuntia, taas syötiin ja sitten pitikin alkaa seurustelemaan.
Mies koitti nukkua, mutta mun oli pakko laittaa valot päälle ja alkaa juttelemaan neidin kanssa koska teki aika selväksi ettei aio enää nukkua, eikä anna äidinkää pitää silmiä kiinni kun heti tuli itku ja kun avasin silmät niin sain todella leveän hymyn.

Noustiin sitten sängystä 6.30 ja neiti sitten keskusteli isänsä kanssa 7 asti jolloin mies lähti töihin.
Oli kyllä aivan kauhea puheripuli kauhea pulina vaan kävi.

Lisäksi on nyt alkanut tekemään sitä että kääntyy unissaan mahalleen ja nukkuu sitten mahallaan.
Aikaisemmin ei ole kauhean hyvin viihtynyt kun olen esim. lattialle laittanut mahalleen on vaan usein alkanut nokkimaan lattiaa ja sitten huutamaan.
Tänä aamuna sitten kun laitoin mahalleen meidän sängylle niin siinäkin vaan jutteli ja naureskeli... ja pulautteli...

Tänään ollaan neidin kanssa menossa kodin1 avajaisiin kun sellainen avataan täällä meidän lähellä.
Tuskin mitään ostan kun mennään vauvan kanssa kahdestaan, enkä viitsi vaunujen kanssa alkaa mitään isompaa ainakaan roudaamaan kotiin kun matkaa on kuitenkin vähän yli kilometri.
Lähinnä menen vaan katselemaan ja saa siinä vähän raitista ilmaakin samalla jos kävelee sinne ja takaisin.

Mutta ka tästä pitäisi yrittää mennä pesemään hampaita ja muita aamutoimia tehdä kun vien neidin omaan sänkyynsä, ja nyt tuntuu pulinakin loppuneen jos se vaikka nukkuisi siellä nyt hetken...
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hitto,mua rupes ottaa päähän kun tonne mitäs nytin puolelle laitoin kyselyä mitä lasten synttärijuhliin.. niin sit sinne tuli joku räksyttää mulle että kun en viitsi edes kakkua tehdä.. huoh..
Että jotkut viittii ja jaksaa... :headwall: mulla ei aina ollut kakkua pienenä ja olin vaan iloinen (en ole juuri täytekakun ystävä vieläkään...). Mun äiti teki "jätskikakun": pilkkoi ison kulhon täyteen jätskiä ja heitti sinne englanninlakuja. Oli aika suksee silloin kun olin muksu ja päihitti täytekakun mennen tullen etenkin lasten keskuudessa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hitto,mua rupes ottaa päähän kun tonne mitäs nytin puolelle laitoin kyselyä mitä lasten synttärijuhliin.. niin sit sinne tuli joku räksyttää mulle että kun en viitsi edes kakkua tehdä.. huoh..
Että jotkut viittii ja jaksaa... :headwall: mulla ei aina ollut kakkua pienenä ja olin vaan iloinen (en ole juuri täytekakun ystävä vieläkään...). Mun äiti teki "jätskikakun": pilkkoi ison kulhon täyteen jätskiä ja heitti sinne englanninlakuja. Oli aika suksee silloin kun olin muksu ja päihitti täytekakun mennen tullen etenkin lasten keskuudessa. :D
Sepä se, kun täytekakut jää yleensä lapsilta lautasille tai sitten menee vaan pieni osa kakusta. Meillä on ollu viel helpompi jätskikakku. Litran paketti avattuna ja päälle viivoja suklaa ja kinuskikastikkeella ja lisäks vaikka jotain karkkeja. Njam, kelpaa lapsille ja aikuisille.. =)
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja aurora81:
Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hitto,mua rupes ottaa päähän kun tonne mitäs nytin puolelle laitoin kyselyä mitä lasten synttärijuhliin.. niin sit sinne tuli joku räksyttää mulle että kun en viitsi edes kakkua tehdä.. huoh..
Että jotkut viittii ja jaksaa... :headwall: mulla ei aina ollut kakkua pienenä ja olin vaan iloinen (en ole juuri täytekakun ystävä vieläkään...). Mun äiti teki "jätskikakun": pilkkoi ison kulhon täyteen jätskiä ja heitti sinne englanninlakuja. Oli aika suksee silloin kun olin muksu ja päihitti täytekakun mennen tullen etenkin lasten keskuudessa. :D
Sepä se, kun täytekakut jää yleensä lapsilta lautasille tai sitten menee vaan pieni osa kakusta. Meillä on ollu viel helpompi jätskikakku. Litran paketti avattuna ja päälle viivoja suklaa ja kinuskikastikkeella ja lisäks vaikka jotain karkkeja. Njam, kelpaa lapsille ja aikuisille.. =)
mä en ole myöskaan koskaan ollut täytekakkujen ystävä. en vaan siedä niitä,enkä ymmärrä. poika ei ole koskaan syönyt täytekakkua kun on ollut koko elämänsä allerginen. (minkä toin aloituksessa esille;rajoitteet maito ja vehnä )
joten mietin että koska on pojan synttärit niin kaikki tarjottavat olis sellaisia mitä hänkin voi syödä. ja mietin että kun ei ole paljon rahaa niin aikuisille varmaan riittää kahvi ja pulla. ja lapsille naposteltavaa ja jotain lämmintä(lihapullaa,nakkia jne.. ehkäpä lämmin uunileipä??)
ja eipä nuo 3veet varmaan malta mitään syödäkään kun on kaverit ympärillä..

niin tää oli sitten jonkun mielestä kauheet ja laiskuutta ja vaikka mitä..
:D
 
Sateista torstaita vietetään sairastellen :snotty:

Pikkulikka on TAAS räkäinen, toinen kerta kuukauden sisään ja itse myös. Onneks esikoinen on terve ja lähti tänään mummolaan, kun hyppii kotona seinille, kun ei päästä pihalle päivällä ja kun mies kotiutuu onkin jo pimeää. :(
No, tietty sit sataa, kun likka sais riekkua pihalla vaikka koko päivän.

Tää on kyllä niin erilaista kun esikoisen vauva-aika, ekan flunssan ( joka sit heitti kyllä alkavaksi keuhkokuumeeksi ) sairasti 10kk iässä ja sai silloin tähänastisen elämänsä ainoon antibioottikuurin, KOP, KOP ( puuta koputten... :D )
On tietty noit allergia- ja muita lääkärikeikkoja ollut, mut tää tuntuu ihan kohtuuttomalta et nyt jo toinen flunssa ja lisäksi tietty silmä alkaa "kellumaan" ja saa taas laittaa tipat. Great. :|

Lisäksi vatsavaivat on taas yltyneet, edellisen päivän itki klo11-19 välin lähes jatkuvasti, kahdesti torkkui puolisen tuntia. Eilen teki sitten viidet kakat, mut sitten iski räkä. Ja taas hyvät yöt meni siinä. Sääliksi ihan käy, kun toisesta pääsee, niin toinen vaiva alkaa.

Nyt onkin sit eka kokeilussa multa pois kaikki "ärsyttävät" ruuat ja jollei auta se, niin sit maidoton dieetti kokeiluun. Kauheeta kattoo kun toinen kipristää massua niin, että ihan "kramppaa". Ja nää kun jo hetkeksi helppas. :(

Mutta silloin kun ei massu vaivaa tai räkä, on oikein valloittava hampaaton hymyilijä! :heart:
Kauheesti kuolaa, esikoinen sai ekat hampaat 5kk iässä, itse olen vissiin saanut kans aikaisin, joten saas nähdä, joko pian... Kuitenkin kohta jo 3kk! :heart: Hui, mihin tää aika menee! :eek:
Nyt on alkanut sitterin "nallepeli" saada kyytiä ja jumppamatollakin huitoo jo menemään lelujaan kuin vanha tekijä. Mahallaan viihtyy ja kellahtaa siitä kyljelleen, sit kun nuppi painaa liikaa. =)
Selältä mahalleen ei edes yritä viel, on kyllä niin pullea, että ei varmaan ihan heti onnistu! :heart: Isompi likka alkoi 3kk iässä kääntyillä. Jaa juu, ja nyrkit suussa, koko ajan, tuttia ei taas huoli laisinkaan vaikka kuin tuputtais. :/

Niin, pulloista: meillä NUK-merkkisiä, olivat ainoita joista sain esikoisen juomaan, ja nyt tämä neito peri ne. Hyvin kelpaa. Esikoinen ei suostunut muuhun kuin tissiin ja siksi tää kakkosneiti onkin opetellut pulloa heti pienestä pitäen. Pääsee äitikin sit joskus johonkin! :saint:

Pakko kans kommentoida täytekakkuun että musta aika turha keksintö lastenjuhlissa, aika harva lapsi siitä tykkää oikein tykkäämällä, enemmin just jätskit ja muut herkut on meijän isomman mieleen ja muiden tuttujen lasten.

Nyt täytyy varmaan iskeä pää tyynyyn, sais hetken huilata. Vaikka oikeesti mun niiiiiin tekis mieli mennä syömään loput isännän fazerin sinisestä... :ashamed:
Kun se ei sit muistanut ettei sellaisia enää saa tänne tuoda, kun mä en saa sitä syödä. :/

:wave:
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Treelo:
Pakko kans kommentoida täytekakkuun että musta aika turha keksintö lastenjuhlissa, aika harva lapsi siitä tykkää oikein tykkäämällä, enemmin just jätskit ja muut herkut on meijän isomman mieleen ja muiden tuttujen lasten.


:wave:
mua jäi jurppimaan toi niin että vielä lisään että taitaa enemmän olla aikuisille se kakku.. ja joku fiksaatio että kun on juhlat,kakku on oltava..

 
unikuu108
niin ja eevelle en keksi toista nimeä.. tässä listaa: auttakaa.. vikaa kirjainta voi vaihtaa e/a

-Eeve Adella
-Eeve Adeela
-Eeve Adette
-Eeve Alaina
-Eeve Aniele
-Eeve Aniella
-Eeve Arianne
-Eeve Ariella
-Eeve Kristelle
-Eeve Leanne
-Eeve Viviane
-Eeve Viviaane

huoh.. vaikeeta.
Esikoisen nimi on Teo Daniel. joten olis tavallaan kiva jos ne olis silleen samantyyliset..mut ei mikään pakko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja Treelo:
Pakko kans kommentoida täytekakkuun että musta aika turha keksintö lastenjuhlissa, aika harva lapsi siitä tykkää oikein tykkäämällä, enemmin just jätskit ja muut herkut on meijän isomman mieleen ja muiden tuttujen lasten.


:wave:
mua jäi jurppimaan toi niin että vielä lisään että taitaa enemmän olla aikuisille se kakku.. ja joku fiksaatio että kun on juhlat,kakku on oltava..
Joo, ja meillä likan 2-vee hippaloissa oli sairaan iso kakku, ihan leipomokamaa ja minne se isolta osaltaan sit päätyi? Roskiin, koska ei edes aikuset sit kauheena syöny ja sama homma ristiäisissä, suolaset meni melkeen kaikki ja kakku... päätyi taas isolta osalta poistoon.
Meillä siis ainakin on toi fiksaatio et kun on juhlat on kakku, vaikka sitä sitten sais roskiin heittää! :D :headwall:
Aika typerää, mut elämä on! :D
Mut olenkin suunnitellu esikoisen tuleville ( kaukaisille ) 3-vee syndeille jotain hattara-, poppari-, jäätelötarjoilua, ja aikuiset saa sit jotain mokkapalahenkistä ratkaisua... :p
Ja nyt mun tekee viel enempi mieli mättää se suklaalevy... :headwall:
 

Yhteistyössä