Sateista torstaita vietetään sairastellen :snotty:
Pikkulikka on TAAS räkäinen, toinen kerta kuukauden sisään ja itse myös. Onneks esikoinen on terve ja lähti tänään mummolaan, kun hyppii kotona seinille, kun ei päästä pihalle päivällä ja kun mies kotiutuu onkin jo pimeää.
No, tietty sit sataa, kun likka sais riekkua pihalla vaikka koko päivän.
Tää on kyllä niin erilaista kun esikoisen vauva-aika, ekan flunssan ( joka sit heitti kyllä alkavaksi keuhkokuumeeksi ) sairasti 10kk iässä ja sai silloin tähänastisen elämänsä ainoon antibioottikuurin, KOP, KOP ( puuta koputten...
)
On tietty noit allergia- ja muita lääkärikeikkoja ollut, mut tää tuntuu ihan kohtuuttomalta et nyt jo toinen flunssa ja lisäksi tietty silmä alkaa "kellumaan" ja saa taas laittaa tipat. Great. :|
Lisäksi vatsavaivat on taas yltyneet, edellisen päivän itki klo11-19 välin lähes jatkuvasti, kahdesti torkkui puolisen tuntia. Eilen teki sitten viidet kakat, mut sitten iski räkä. Ja taas hyvät yöt meni siinä. Sääliksi ihan käy, kun toisesta pääsee, niin toinen vaiva alkaa.
Nyt onkin sit eka kokeilussa multa pois kaikki "ärsyttävät" ruuat ja jollei auta se, niin sit maidoton dieetti kokeiluun. Kauheeta kattoo kun toinen kipristää massua niin, että ihan "kramppaa". Ja nää kun jo hetkeksi helppas.
Mutta silloin kun ei massu vaivaa tai räkä, on oikein valloittava hampaaton hymyilijä! :heart:
Kauheesti kuolaa, esikoinen sai ekat hampaat 5kk iässä, itse olen vissiin saanut kans aikaisin, joten saas nähdä, joko pian... Kuitenkin kohta jo 3kk! :heart: Hui, mihin tää aika menee!
Nyt on alkanut sitterin "nallepeli" saada kyytiä ja jumppamatollakin huitoo jo menemään lelujaan kuin vanha tekijä. Mahallaan viihtyy ja kellahtaa siitä kyljelleen, sit kun nuppi painaa liikaa. =)
Selältä mahalleen ei edes yritä viel, on kyllä niin pullea, että ei varmaan ihan heti onnistu! :heart: Isompi likka alkoi 3kk iässä kääntyillä. Jaa juu, ja nyrkit suussa, koko ajan, tuttia ei taas huoli laisinkaan vaikka kuin tuputtais. :/
Niin,
pulloista: meillä NUK-merkkisiä, olivat ainoita joista sain esikoisen juomaan, ja nyt tämä neito peri ne. Hyvin kelpaa. Esikoinen ei suostunut muuhun kuin tissiin ja siksi tää kakkosneiti onkin opetellut pulloa heti pienestä pitäen. Pääsee äitikin sit joskus johonkin! :saint:
Pakko kans kommentoida
täytekakkuun että musta aika turha keksintö lastenjuhlissa, aika harva lapsi siitä tykkää oikein tykkäämällä, enemmin just jätskit ja muut herkut on meijän isomman mieleen ja muiden tuttujen lasten.
Nyt täytyy varmaan iskeä pää tyynyyn, sais hetken huilata. Vaikka oikeesti mun niiiiiin tekis mieli mennä syömään loput isännän fazerin sinisestä... :ashamed:
Kun se ei sit muistanut ettei sellaisia enää saa tänne tuoda, kun mä en saa sitä syödä. :/
:wave: