Hellu77 :hug: Jaksamista Helmin vaivan kanssa,onneksi on hyviäkin päiviä :heart:
Syystonttu Tsemppiä pojan kanssa kaksinoloon.Onhan sul siinä sit nuorempi isäntä paikalla
:heart:
Aurora Ihana nimi teidän leijonanharjalle :heart:
SadepäivänIlo Mua itketti illalla täällä kotona sit,ku kaikki oli jo ohi.Mulla oli varmaan paineita noista juhlista sen verran,et kävin siellä tilaisuudessa ihan ylikierrroksilla..Mulla on tapana stresssata kaikkia omia juhlia aina ihan kybällä,toimin tehokkaammin sitten sillä lailla :kieh:
Vielä eilisistä ristiäisistä sen verran et Lari oli ihan tyytyväinen koko toimituksen ajan,ku oli juuri herännyt kotona parin tunnin parvekepäikyiltä ja saanut vielä tissiä kaupan päälle
Sylikummilla oli helppo duuni =) Ja kuten kerroin eilen,teki vielä isot läjät savea vaippaan mummin ja kummin siivottavaks
Tietääkö kukaan,mistä sais ostaa
kastevesipullon?? Mulla nyt Larin kastevettä pilttipurkissa,johon vahtimestari sen laitto eilen sit.Haluaisin sen säästää pojalle :heart: Ois kiva säilyttää sitä täällä kotona paraatipaikalla vitriinissä B)
Aiotteko muuten polttaa joskus sitä
kastekynttilää ?Rovasti vaan sen annettuaan totes,että sitä vois poltella esim. synttärinä ja/tai kasteen vuosipäivänä.Mähän sammutin sen heti toimituksen jälkeen,ettei palais enempää..
Poika sai lahjaksi myös Muumi -aterimet :heart: ,upouudet villasukat ja rahaa sekä oman pankkitilin..Niin ja sen ihanan soittorasian,jonka "biisi" siis mulle tuttu jo nuoremman systerin vauva-ajoista :heart: Meitä oli siellä yhteensä 12+pappi.Pienet juhlat oli,kuten halusinkin =) Onneksi ovat ohi
Mulle kaikki omat hipat aina jotenkin semmosia,etten osaa nauttia niistä ku stressaan niitä verenpaineet yläkäyrillä..
Muiden juhlissa sitten olenkin kuin kala vedessä.
Syystonttu täällä muuten sama juttu liittyen tohon makeanhimoon..Aivan hurja karkinhimo koko ajan.
Mähän taisin täällä jo paljastaaki,et sen 5 kg:n päälle,mitkä jäi synnytyksestä on tullu jo lisääkin ainaki 2 kg,jopa 3 :ashamed: Vaikka me miehen kanssa ravataan ulkona päivittäin ku aropuput noiden vaunujen kanssa ja lasketaan noita askelia
ni silti vaan sitä painoa on tullut.Miehellä sama juttu.Mieskin kasvattanut painoaan raskauden ja nyt näiden ekojen viikkojen aikana semmoset 6 kg..
Olen yrittänyt ehdotella,et alettais kumpikin käymään tossa Kupittaan urheiluhallin kuntosalilla,ku sinne meiltä lyhyt matka B) Vuorotellen tietenki.Ei oo mies vielä oikein saanut sitä lopullista kipinää..ja toisaalta lihashan painaa enemmän ku läski :snotty: Jotain pitäis keksiä.Täytyy varmaan alkaa karkkilakkoon.Ja mun kyl täytyyki,mähän syön välillä illassa semmosen 200 g:n salmiakkipussin :kieh: Mutta mulla se ei nosta paineita,ku mulla noi verenpaineet alle sadan luokkaa aina yläpaine.Usein duunikaverin kans ihmeteltiin sitä ku töissäki paineet tota luokkaa..
Tänään meidän pitäis hakea Larille se v###n rota-rokote.kiva,jos se itkettää poikaa lisää,ku muutenkin vielä ollut iltaisin itkut herkemmässä.Mitähän sen jälkeen sit?Mut se rokote on kummiski niin tärkeä juttu,et ennemmin sit viikon itkut,ku mahd.saman ajan sairaalassaolo tiputuksessa kuivumisen takia :kieh:
Aikooko joku teistä tehdä heti perään toisen
lapsen?Mullaki tässä joskus tullut ikävä sitä odotusaikaa,ku se loppujen lopuks oli ihan mukavaa..loppuaikana varsinkin kun pojan mylläämiset masussa olivat ihan päälle päin nähtävissä :heart: Oishan se toista odottaessa sit erilaista,ku esikoinen pyöris jaloissa ja olisi tietysti otettava huomioon hänetkin koko ajan..kantamiset,ym.nostelut sit ison mahan kans..huh huh.
No meille ei toista tuu,ku mä ikäloppu ämmä jo
,kuhan teiltä nuoremmilta utelin vaan :snotty:
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille mammoille :flower:
T:Lari 10 vkoa tasan ja väsynyt äitinsä