unikuu108
must tuntuu et mun äidin perheellä on ollut aina sama homma. kakku on hommattu kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin mitkä on järjestetty ja sitten siitä on jäänyt yli puolet syömättä.. ja roskiin se lopulta on mennyt.Alkuperäinen kirjoittaja Treelo:Joo, ja meillä likan 2-vee hippaloissa oli sairaan iso kakku, ihan leipomokamaa ja minne se isolta osaltaan sit päätyi? Roskiin, koska ei edes aikuset sit kauheena syöny ja sama homma ristiäisissä, suolaset meni melkeen kaikki ja kakku... päätyi taas isolta osalta poistoon.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:mua jäi jurppimaan toi niin että vielä lisään että taitaa enemmän olla aikuisille se kakku.. ja joku fiksaatio että kun on juhlat,kakku on oltava..Alkuperäinen kirjoittaja Treelo:Pakko kans kommentoida täytekakkuun että musta aika turha keksintö lastenjuhlissa, aika harva lapsi siitä tykkää oikein tykkäämällä, enemmin just jätskit ja muut herkut on meijän isomman mieleen ja muiden tuttujen lasten.
:wave:
Meillä siis ainakin on toi fiksaatio et kun on juhlat on kakku, vaikka sitä sitten sais roskiin heittää! :headwall:
Aika typerää, mut elämä on!
Mut olenkin suunnitellu esikoisen tuleville ( kaukaisille ) 3-vee syndeille jotain hattara-, poppari-, jäätelötarjoilua, ja aikuiset saa sit jotain mokkapalahenkistä ratkaisua...
Ja nyt mun tekee viel enempi mieli mättää se suklaalevy... :headwall:
must tuntuu et ne pullakahvit aikuisille on just hyvä. ja kun tosiaan on et kaikki olis hyvä olla sellasta mitä poika saa syödä. ei tarvii kieltää ja saa syödä mitä haluaa jne..