Meillä ristiäiset onnistuneesti takana. Kivat pikku bileet ilman stressiä tai muuta sähläämistä. Olin delegoinu kaikki leipomis- ym. hommat muille ja ite otin ihan rauhassa. Vauvan kanssa saavuttiin kirkolle ja valmiiseen juhlatilaan reilu puolituntia ennen tilaisuuden alkamista.
Meidän neiti sai nimekseen
Justiina Josefina. Nyt pitää sitten hetki totutella kutsumaan neitiä oikealla nimellä
Ainoa juttu mikä harmittaa koko tilausuudessa oli se, kun pappi sanoi vahingossa "tytön kuoleman jälkeen isomummu nukkui pois seuraavana päivänä.." oikein hätkähdin siinä ja sanoin ääneen "syntymän jälkeen", mutta pappi ei sitä kuullut ja jatkoi vaan puhettaan. Videokameraltaki illalla vielä katottiin ja kyllä kalskahtaa niin pahasti korvaan tuo juttu, että en taida sitä enää katsoa.
Justiina valvoi reippaasti koko juhlan ajan. Ei itkenyt kertaakaan eikä välittänyt, vaikka sai kulkea sylistä syliin. Kotona olikin sitten niin yliväsynyt ettei nukahtanut edes parvekkeelle unille. Pienen huutokonsertin jälkeen nukahti yöunille klo 19 (tavallisesti n. 21).
Sadepäivän Ilon Mintulla kaunis nimi.
Aniit Leo on kyllä aikaisin kääntynyt. Hieno homma! Meillä Justiina kääntyi mahalta selälleen viime keskiviikkona (7 vko 5 pvää). Sen jälkeen ei ole kääntynyt, joten taisi olla vahinko
No äiti ja isä olivat kuitenkin tosi ylpeitä :heart:
Menemisistä: Meillä mies on käynyt 2krt baarissa vauvan syntymän jälkeen. Toiset niistä oli varpajaiset. En oo kieltäny menemästä ja musta on hyvä, että viettää välillä aikaa kavereiden kanssa. Mies kyllä ilmottaa mulle, kun on suunnitellut menoja ja kysyy mun mielipidettä.
Meillä kans mies pelaa golfia, mutta ei ole vauvan syntymän jälkeen käynyt pelaamassa. En oo kieltäny,mutta ei ole halunnut olla pitkiä aikoja pois, kun tosiaan tohon golfkierrokseen menee se neljätuntia+matkat päälle. Kesällä pelasi senkin edestä, joten ei häntä mitenkään asia harmita.
Mä en oo ite vielä käyny muualla ku kerran viikossa kitaratunnilla, joka kestää 1 1/2 h. Ennen raskautta pelasin kaveriporukassa jalkapalloa, mutta raskaaksi tulon jälkeen en ole potkinut. Voi olla, että ens kuusta alkaen menen pelaamaan futsalia (sisäfutista) jos saadaan jengi kasaan. Pelejä olis noin kerran kuussa, joten ei kovin usein
Salille ja johonkin jumppaan tekis jo kovasti mieli. Ehkä ens kuussa uskallan jo alkaa treenailemaan pikku hiljaa.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille T: Rimprenssa ja Justiina 8 vkoa 3 pvää