Kurjaa, et vauvelit on kipeitä. Meillä on silloin tällöin ollut pientä tukkoisuutta, mutta ei onneksi muuta. Elmalle ja Eevelle pikaista paranemista ja muillekin räkänokille.
Olikos se
yosqu kuka kyseli siitä Manducasta. Sori jos annoin väärää infoa! Mä oikeesti luulin, ets iinä Manducassa voi kantaa myös kasvot eteenpäin. Sit otin ohjevihkosen käteen ja katoin, et ei siinä tosiaan ollu ainakaan kuvaa siitä. kaikista muista kantotyyleistä kyllä. No mut joka tapauksessa oon edelleen sen kannalla, et kandee se Manduca ennemmin hankkia ku se babybjörn. Ihan niinku
Unikuukin sano, et Manducassa lapsen saa parempaan asentoon.
Ristiäiskutsussa meilläoli tää:
"Kaikki on vinksin vonksin
tai ainakin heikun keikun.
Arvaas oikun eikun
kuka oon joko arvaat sen?"
Ullan nimi on Ulla
nimi toinen vaan on mulla
jos et millään arvaa
sanon suoraan sulle sen."
ja sit toisella sivulla Tervetuloa tyttäremme....(eikä tuu Peppi nimeksi, heh)
Pappi kävi meillä tossa tunti sitten. Meille on osunut ainakin rento pappi
Kunnon savolaisemäntä, jolla juttua riitti. Puhui Jumalanpalveluksesta "jumiksena", jolloin totesin itsekseni, et toi on niin hyvä meille
Virsiksi valittiin Ystävä sä lapsien ja Suojelusenkeli. Lisäks mun pikkusisko laulaa kasteen jälkeen. En tiiä yhtään mitä laulaa, on kuulemma yllätys. On ite tehnyt jonku biisin.
Rytmi meillä meni jokseenkin näin:
8-8.30 herätys
n.9.30-10.30 päikkärit sisällä
n.12-15 päikkärit ulkona
n.16/17 päikkärit sisällä tai siellä missä mennään
19-20 iltaunet partsilla tai lenkillä vaunuissa (ehdottomat, et yöunille meno sujuu huudoitta)
21 yöunille. Viedään heti omaan sänkyyn, kun tulee ensimmäinen kitinä. Jos antaa kitinän jatkua edes 10 min pidempään niin huudoksi menee.
Ollaan tehty niin, et jos neiti saa iltakilarit sängyssä niin ei nosteta sängystä pois vaan rauhoitellaan sinne. Yleensä rauhoittuu puolessa tunnissa ja nukahtaa omaan sänkyyn. Tassutellaan, annetaan tuttia ja pidetään pupua lähellä kasvoja. Musta onniin ihanaa, kun vauvalla on unilelu, josta tykkää
Vaatteista käytetään pääasiassa 56 ja 62 senttisiä. Lindexin ja henkkiksen bodyissa siirrytään kohta 68 kokoon. Ovat kyllä paljon pienempiä kuin muut merkit.
Kimalle84 mähän sanoin raskausaikana, et tehdään toinen heti perään. Mut eipä oo ihan heti tulossa
Kummasti se mieli vaan muuttu, kun pääsi tähän vauvaelämään makuun
Paljon jaksamista. Toisaalta jossain vaiheessa saat olla tosi onnellinen, et oot tehny lapset perä perään. Pääsee niistä sitten aikanaan melkein samalla oven avauksella "eroon"
Ai ku kamalasti sanottu
Luminella aivan ihana runo, nyyh
No mut eiköhän tässä taas tullu juttua tarpeeks.
Rimprenssa ja neiti huomenna 8vkoa