Jatkanpa sitten vielä purkausta eilisestä neuvolakäynnistä... Noh.. Nyt sitten mekin päästiin tutustumaan näiden ihanien kasvukäyrien ihmeelliseen maailmaan.. Viimeksi jo terkkari sanoi punnituksen jälkeen, että "hyvin on paino noussut, mutta vähempikin ois riittänyt".. Noh taas oli paino noussut ilmeisesti sitten liikaa ja terkkari totesi vain, että "Kyllä tämä tästä varmaan tasoittuu.. Kunhan et mitenkään tuputa maitoa" No v*ttu en tuputa.. Syötän niin paljon, että tyttö on tyytyväinen ja luotan siihen että jos syö liikaa niin tulee pukluna ulos.. Kyllähän tota maitoa aika paljon menee(yleensä 150-200ml kerralla), mutta vähemmästä ei jää tyytyväiseksi... Paino oli siis noussut 1075g 3:ssa viikossa.. NOh.. ehkä mä vähän ylireagoin, mutta ärsyttää ajatuskin että joutuis jotenkin rueta säännöllistelemään totaa maitoa...
Noh sittten muihin aiheisiin..
Hulluilla päivillä käyty...Vauvoille oli jotenkin tosi vähän mitään kivoja vaatteita.. Yhdet pöksyt ostettiin ja söpö mobile sänkyyn.. Mä keräilin sieltä ensin vaikka mitä ja sit en osannut enää päättää et mitä niistä ostan niin en ostanut ekalla kerralla mitään ja mentiin miehen kanssa illalla uudestaan.. Vaunuilla oli ihan turha siellä ihmismassa sompailla joten illalla Minttu oli liinassa, niin sujui vähän paremmin..
Nimistä Suloisia nimiä olette antaneet! :heart: :flower:
Parisuhteesta Voimia kaikille niiden kanssa kamppaileville.. Meillä menee nyt paljon paremmin, kun mies on päivät töissä.. Kauheeta sanoa, mutta kyllä se 24/7 yhdessä olo rupes kiristämään "vähän" hermoja..
Ja
herkut... huoh.. Ei puhuta niistä mitään.. :ashamed:
Vaatetus Meillä on käytössä sellanen vähän paksumpi haalari.. Sinne alle yleensä vaan body ja potkarit. Jalat on siinä umpinaiset. Tumput on aina kädessä ja päässä villa pipo tai kypärämyssy.. joka tosin nyt on jossain hukassa.. Makuupussi meilläkin on ollut koko ajan käytössä..
Mä olen muuten vakuuttunut että toi tyttö söi yhden tuttinsa viime yönä.. Se vaan katos mystisesti sängystä enkä oo vieläkään löytänyt sitä.. Myös toinen ihan uus tutti hukku tässä ihan muutama päivä sitten.. Eli tänään suuntaamme ostamaan äidille jotain uusia välineitä millä saa treenattua tota alakertaa ja tytölle uusia tutteja..
Sadepäivän ilo ja Minttu