Hei kaikki!!!
Täällä ilmoittaudutaan mukaan
elikkäs pieni ihana Nala tyttömme syntyi vihdoin 1.9 klo 22.43. 51 cm 3665g pipo 35
Tässä on viikot aivan hurahtanut ohi ja elämä maistuu makealta vauvaan tutustuessa eli hyvin on mennyt.
Pieni synnytys kertomus kun en sitä ole ehtinyt mihinkään raapustaa, eli
muutaman päivän supistelujen jälkeen maanantai iltana puoli 8 kattelin kun salkkareissa Paula teki jonkun ihme synnytyksen jolla ois pitäny päästä Guinnesin ennätyksiin. Kuin tilauksesta alko mullaki ilta supistelut ja mietin et eikä joko taas. Edellis aamu yö oli siis menny supistellen ja jopa kerran soitin kättärille.
Noh joka tapauksessa siinä 10 aikaa illalla mietin et ei hitto vois huviksee alkaa kellottaan.
Niinpä tehtiin ja supparie voimakkuus sen kuin kasvoi ja välit vaihteli 10-->7 minuuttiin pysyen säännöllisinä. (kirjotettii kellon ajat ylös)
Mies valvo ihanasti mun kanssa koko yön. Se oli sopivasti sopinut duunissaan et isyysloma alkaa 1.9
Neljält aamulla väänsin jo itkua ku väsytti niin paljo. Sillo mies käski soittaa ekan kerran (välit 6 min) ja käskivät vaa suihkuun menemään. Meninki ja se helpotti sen verran et sain n.40 minuuttia unta ennen ku alko taas ja entistä kovempina välit n.8 minuuttia.
sillo ukko oli varma et luovutan ja vaadin niit ottaa mua sisää ja lähti kuuden aikaa aamulla hakee pikkolosta energia juomaa ja tupakkaa.
Hammasta purin yhtee ja soitin isälleniki jo puhelua et lähtö tulee hyvästi jos en selvii B)
Facebookissa juttelin tädin kanssa joka sit soitti mulle ja käski mua lähtemään. Se sano vaan että vaikka jääräpää oletkin niin nyt unohdat sen ja vaadit niitä ottaa sut sisään, jotta saat nukuttua. Uhkas tulla henkilökohtasesti hakemaan ja viemään
En ollu siis 48 h aikana pahemmi nukkunut suppareiden takia. Niinpä sitte herätin torkahtaneen äijän joka kipas suihkuu sillä välin ku söin ja soitin että en vaa enään jaksa. Pirteä kätilö toivotti mut tervetulleeks ja tajusin et pahin pelkoni (se et ne passitta jopa jorviin) ei toteutus. 11 sitte tultii kättärille ja sain jonku puudutteen minkä avulla nukuin pari tuntii ja heräsin ku tunsin et jotai valahti haaroihin. Kätilö kokeili ja totes et lapsivettähän se mutta et kalvot ei puhjennut vielä....
hehee pikku prisessa heräs päikkäreilt joten nyt täytyy vaan todeta et jatkuu ensi kerralla
Mut viel pikasesti pakko sanoa et ihana lukee teilt kaikilta juttuja ja huomata mite samalaist muillakin on
Sonjuska + nala 4 vkoa