Iltaa!
Sain just väännettyä kanasalaatit ja huomiset sapuskat valmiiksi, nyt vielä täällä.
Kovin on taas pari päivää saanut mennä, kun todettiin et isompi neiti ei sitten mahdu enää mihinkään viime talven vaatteeseen, on saanu ravata ettimässä sopivaista päälle pantavaa. Joo, ja pienemmälle myös, esikoinen on syntynyt maaliskuussa, joten kaikki nyt nuoremmalle sopivat vaatteet ovat tietty kesäisiä, kun esikoisen käyttäessä 62-68 cm oli kesä ja nyt... :headwall:
No tietty perusbodyt yms. sopii, mut aika paljon SAA ostaa uusia, kun ei ihan hellepuvussa viitti likkaa pitää! :/
Vaipoista: meillä vannotaan Pampersin nimeen, koko on nyt 3. Sitten housuvaippa-aikakauden alkaessa vaihtuu Liberoon, ne on parempia silloin, mun mielestä. Ja kestoilu...
Tunnustan, eipä ole tullut harrastettua. Tosin vasta saatiin oma pyykkikonekin vasta takas, joten peseminenkin olis hieman hankalaa ollut, mun äidillä siis pyykätty viimiset 2kk. Kivaa tää remontointi!
Kikka: Yhdyn Neydanin sanoihin, ei ole sun häpeäs, jos miehes on moukka. Älä nyt omaa elämääs uhraa tollasen äijän eteen, tosi lapsellisesti käyttäytyy. :|
Mun täytyy nyt ihan vaan vähän hehkuttaa, meillä nukahtaminen illalla sujuu!
Varmaan nyt loppuu kun hehkutan... Mut esikoinen oli mallia, et ilman tissiä ja kaikenlaisia kuviota ei nukahtanut ( edelleen tarvii sadut ja laulut ja kuviot ) ja tää voi vaan nukahtaa!
Siis laittaa silmät kiinni ja hups, unessa. Ihan hassua. Tosin edelleen pisin unipätkä on se 5 tuntia, muutaman kerran nukkunut niin kauan, kun esikoinen nukkui 2kk iässä 8h putkeen joka yö. Oi niitä aikoja... |O
Nyt nukkumaan! :wave: