Tervehdys pitkästä aikaa!
Teille on tullut tänne juttua aivan mahdottomasti, nyt en kyllä pysy perässä millään!
Mutta onnea kaikille hyvistä uutisista ja isot pahoittelut keskenmenon/ tuulimunan saaneille.
Täällä on sairastettu oikein urakalla kaksi viikkoa tuntuu hävinneen elämästäni johonkin. Ja vieläkin voimat vähän kateissa, en jaksanut tänäänkään shoppailla lainkaan vaikka kaupungissa pääsin käymään
Ja jossain välissä oli täälläkin veristä vuotoa ensin pari päivää, sitten taukoa ja taas vuotoa, ja selkeästi vanhaa verta oli se, tuolloin löytyi sitten vielä jonkin sortin hematoomaa kohdusta, liekö tolkuton yskä saanut sen sitten liikkeelle? Tiedä häntä.
Tänään oli sitten niskapussiultra, turvotus oli 0,9 mm, kun kätilö sitä kovin tihrusti ja mainitsi pieneksi mä aloin jo miettimään, että onko se nyt jotenkin huono juttu... Mutta olikin vain hankala mitata
Muuten Taimi sitten ilmeisesti oli päiväunilla, vapaaehtoisesti ei liikkunut lainkaan, kun kätilö töni niin reagoi, mutta tämä ei saanut mua kovin vakuuttuneeksi, edellinen vauva ei liikkunut ultrissa lainkaan ja kaiken piti olla hyvin, tämä ei nyt oikein sen takia vakuuttanut. No sain ylimääräisen rakenneultra- ajan mutta se on vasta maaliskuun loppupuolella. Soitinpa sitten neuvolaan jotta olisin saanut yhden ylimääräisen käynnin muutaman viikon päähän, mutta th antoikin ajan jo ensi viikon tiistaille, no toivottavasti Taimi on virkeämpi aamusta...
Kyllä tämä on hullua nykyään tämä meikäläisen ajatusmaailma. Mutta liekö toi nyt jotenkin uutta, että mie on hieman hullu :kieh:
Ja vielä oli ollut hirveä määrä kyselyitä, olen maatalousyrittäjä jolla on kaikki isovanhemmat elossa, miehen taas ovat kuolleet. Mulla ei ole tyttö eikä poika oloa, itseasiassa mä olen aivan hukassa kun mulla ei ole oikein mitään oireita, niin ne vaan voi olla erilaisia nämä raskaudet, tämä on mulle oikea ihme, sillä kolme kertaa olen voinut todella huonosti, sairaalaankin pääsi tutustumaan ajoissa kun oksentelin niin pakjon silloin joskus.
Ja vielä, me ollaan oltu yhdessä pian 8½ vuotta, tosin yhdessä ei oltu kovin kauaa ennen kuin esikoinen, joka oli toivottu (clomeilla aikaan saatu jottette epäile
) sai alkunsa ja muutaman kuukauden kkuluttua minä muutin tänne tilalle, taisin olla neljännellä kuulla tai jotain silloin.
Mutta nyt nukkumaan!
Unicco ja Taimi rv 11+5 (taas hetken päivissä mukana :attn: )