no niin... jäin noista callupeista ihan out! en päässyt kirjautuun tänne pariin päivään.
eli ensin kyseltiin seurusteluhistoriaakokö: eli 03/99 alettiin seurusteleen mun inssistä pääsy päivänä, tutustuttiin mun työpaikalla hän asiakas ja minä huoltsikan tiskin takana, mentiin kihloihin jussina -99 ja naimisiin 07/2000 esikoinen pyörähti mun synttäri lahjaksi 08/2003
meillä on miehen isovanhemmista elossa 2 isomummua (ukki kerkesi poitsun nähdä) ja mummu eli anoppi, mun puolelta ei ole kuin mun vanhemmat. appiukko kuoli äkillisesti kun poitsu oli pari vuotias, oli sille kaikki kaikessa siis poitsu pappalle. saimme sen tuntea vielä pitkään kuoleman jälkeenkin :| mut siitä joskus toiste.
täälä mennyt ihan ok! ratkesin taas maisteleen tuorejuustoa, ja tein just aurajuusto soossia
, turkinpippureita menis vaikka kuinka! purkki tuossa vieressä! onneks mulla on verenpaineet alhaiset ollut aina. joten nou hätä ja mittari kotona.
mahaa juilinu ilkeästi viime aikoina. nooh isäntä oli illalla riennoissa ja tuli kohtalaisessa kunnossa 3 aikoina yöllä kotiin, heräsin et käyn vessassa... nooh se pitkittyikin sitten tunnin sessioksi...
ja nyt ollut sitten vatsalihakset kipeet ja arat :ashamed: |O
että sellaista.
jättivät muuten ultra ajan pikkasen myöhäselle lähettämisen. perjantaina soitin suoraan polille ja kysyin että missä aika viipyy kun neuvolan mukaan pitäis np ultra olla ens viikon aikana. kertoi heti että on lähettämättä ja aika on ens keskiviikkona. noo kiva! olis siis tullut maanantaina aikasintaan postissa. kertoi sitten samalla myös rakenne ultra ajan 19.3
ja molemmat ajant 8 aamulla |O enhän mä saa poikaa mihinkään siihen aikaan hoitoon saati sitten hereillekkään, täältä pitäs lähtee 7 aamulla et kerkee reilusti näillä keleillä kaupunkiin 8. siirsin sitten aamupäiväksi aikaa, kiva vain kun en saanut np-ultralle myöhäisempää aikaa kun jotain verikokeita otetaan sitten jälkeenpäin ja niitä pitää odotella??? ei oo mitään puhuttu kokeista np-ultran yhteydessä???! nyt mies ei pääse mukaan kun aika 11 aamulla. iltapäivä aika ei käynyt heille tuon kokeen takia kun menevät 3 kiinni. |O |O |O niin ei siis ollut mitään verikokeita poitsun ultrissa...
pekunalle ja kirppu 9+4