Moi taas parin päivän palsta-tauon jälkeen =)
sukkapari Kirjoittelit tuosta äitiysrahasta, että saa saman kuin edellisestä, jos laskettu aika on ennen kuin edellinen täyttää 3v. Tiedätkö koskeeko se myös kolmatta lasta? Jos siis kaikki lapset on hommattu putkeen ilman töihin paluuta välillä. Mä kyselin neuvolakäynnillä siitä jo, mut ei ne siellä tiennyt. Ehkä pitää Kelasta kysellä vielä..
Galluppivastaus: Me ollaan tavattu 12/03, muutettiin yhteen 2/05, tyttö syntyi 8/05, kihloihin mentiin 5/07, poika syntyi 11/07. Häitä oltiin suunniteltu lähitulevaisuuteen, mutta päätettiin siirtää ja pidetään vasta joskus tämän kolmannen lapsen syntymän jälkeen =)
Mulla ei vielä oo mitään aavistustakaan tulevan vauvelin
sukupuolesta. Raskausoireita on sellaisia joita oli tytön odotusaikaan ja samoin sellaisia joita oli pojan aikaan, eli niistä en voi päätellä mitään. Tytöstä mulle tuli loppuaikana tyttöolo (tai sit johtui siitä kun mä niin toivoin tyttöä
). Pojan aikana näin sitten vasta synnytyksen jälkeen kumpi tuli.
Nytkään en aio ultrassa kysyä sukupuolesta mitään, joten sen näkee sitten synnytyksen jälkeen! Musta on kiva jännittää ja arvailla kumpi on tulossa =)
Ihanaa kun mulla on muutama päivä ollut pirteä olo ja pahoinvointikin lähes kadonnut. Vielä en kyllä uskalla juhlia, että ne olis kokonaan ohi, kun välillä on oireet vaihdellut lievemmästä tosi kamalaan. Mutta ihanaa kun on taas muutaman päivän ollut muutakin mielessä, kuin että koska mä pääsen nukkumaan
Oon nähnyt kavereita ja kyläiltiin mun isovanhempien luona eilen illalla. Kyllä ne on onnellisia kun tästä tulee heille jo viides lapsen lapsen lapsi.
Onko muuten teillä muilla isoisovanhempia jäljellä lapsille? Meillä on vain mun isän puolelta sekä isomumma että isopaappa. Miehen isovanhemmista kaikki on jo kuolleet ja mun äidin puolelta molemmat kuolleet.
Nyt painelen siivoamaan. Lapset on saanut päivän aikana ihan järkyttävän sotkun aikaan :|
RangaTanga 9+5 :heart: