Kipinäkenkä :hug:
Surppi huimaa! Ei mikään ihme jos on vähän ollut heikko olo!!! Voin vain kuvitella.
Neuvolassa kävin sit tänään ekaa kertaa ja aika lyhyt oli käynti kun kaikki on vielä niin tuoreessa muistissa.
Paino noussut raskauden alusta 1,8kg (neuvolassa ihana vaaka, jok anäyttää kilon vähemmän kuin oma). Hemppa 145, mutta en ollut juonut yön jälkeen eli varmaan oikeesti hieman matalampi, mutta joka tapauksessa hyvä. Verenpaine vähän korkea 128/80, mutta laskee varmaan taas käyntien myötä. Pissa puhdas. Sydänäänet kuunnellaan sit ens kerralla. Neuvolalääkäri jää nyt multa välistä, kun kävin kaks viikkoa sit siellä tarkistuttamassa sen raskauden keston. Seuraava neuvola onkin vasta 23.2 ja samalla on pojan 1v. neuvola. Ei oikeestaan haittaa, vaikka taas tulee tosi pitkä väli, kun ei siellä neuvolassa mitään ihmeitä kuitenkaan tehdä. Kuhan kontrolloidaan noi perusjutut ja jutellaan mukavia
Np-ultra tulee tietty tähän väliin. Ilmoitin, että en siihen seerumiseulaan halua ottaa osaa. Tutkitaan sit, jos turvotus tai joku muu antaa siihen aihetta.
Gallupista: Aloitettiin seurustelu 12/01, kihloihin 12/03, häät 03/06 ja eka vauva 02/08. Kovasti vauvaa yritettiin jo hyvän aikaa ennen häitä, mutta oikeesti poika ei olisi voinut syntyä parempaan aikaan. Olin valmistunut edellisenä keväänä ja kerkesin thdä sen 6kk täyttä duunipäivää hyvällä palkalla ja näin ollen sain hyvät äippärahat
Ihana päivä tänään, kun mies oli melkein koko päivän kotona ja tehtiin kaikkea kivaa. Olen ollut jotenkin niin väsynyt ja siipi maassa ettei ole tosikaan. Terkkakin sanoi, että mun pitäis ehdottomasti saada hoitoapua ton esikon kanssa kun en meinaa millään tällä hetkellä jaksaa. Olen ollut melkein yksinhuoltaja koko hänen elämänsä ajan kun miehellä on opiskelut vielä vähän vaiheessa. Rankkaa on välillä ollut, mutta tämän kevään jälkeen helpottaa rajusti eli uuden tulokkaan kanssa saan varmasti apuja :heart: Kunhan olo tästä taas vaan paranee keskiraskaudessa niin eiköhän elo taas iloksi muutu!
Öitä, poistun jääkaapin kautta sänkyyn :wave:
Tinu 8+2