ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

Nyt on sitten kotiuduttu taas.
Tai on tässä jo jonkinaikaa ehditty kotona olla..
Ei siellä hatanpäällä onneksi jouduttu kun vähän yli 3 tuntia jonottamaan, mutta aika turhalta tuntui koko reissu.
Lääkäri sanoi ettei miltäan tavanomaiselta rokolta vaikuta kun kuumetta ei ole eivätkä näppylät kauheasti kutia.
Menin kuitenkin onneksi mukaan sinne huoneeseen niin otti varmaan edes vähän vakavammin kun kerroin että neuvolassa oli sanottu että täytyy saada tietää mikä vaivaa.
Diagnoosi oli kuitenkin vain vesirokko kysymysmerkillä, eli mitään suoraa vastausta ei oikeastaan saatu.
Sanoi kuitenkin että ehdottomasti mun kannattaa siellä verikokeissa käydä jos kuitenkin on vesirokkoa.
Heti sitten soitin neuvolaan kun tämä tieto saatiin, mutta siellä oli täti jo ilmeisesti lähteyt kotiin kun heti ohjautui puhelu vastaajaan.
Jätin sitten viestin ja voi olla että vielä lähetän sähköpostia niin toivottavasti soittaa tuolta neuvolasta sitten heti ma aamuna mulle.
Sitä vaan ihmettelin kun lääkäri sanoi että koska raskaus on jo näin pitkällä niin ei asialle kuitenkaan mitään tehtäisi ??
Siis nythän siihen juuri pitäisi reagoida jos vesirokkoa olisi.
Mutta se lääkäri nyt muutenkin vaikutti siltä ettei varmaan edes ihan ymmärtänyt mitä puhui, oli nimittäin sellainen 50 ja kuoleman välillä oleva täti ihminen.
 
Voih, kirjoitin pitkän pätkän, ja sitte katkes nettiyhteys kesken kaiken. Huoh.

Hudjuke. Mietin kans sitä mustavalko-kukkaista. Mutta kaverilla on ne, joten joku toinen väri vois olla kivempi. Kysyin sitä, että koska niitä tulee (kun mieski olis tykänny niistä kukkaisista), ja sieltä sanottiin, että noin kuukauden kuluttua tulee loppuneita ja uutuuksia. Joten ehkä se kuukausi odotellaan, niin saa väreistä sitte valita. Mies olis halunnu ne pyörivät pyörät, mutta en tiedä. Pitää käydä testaamassa.

Orgasmi synnytyksessä? Jaa-a, ei taida käydä edes mielessä.. Kunhan sen vauvan saa sieltä ulos ja mahdollisimman nopeasti. :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Vaavitar + tintta ja huomenna POKS
 
Ihania kuvia :)

ORGASMI SYNNYTYKSESSÄ????? Herrajumala sentään, ikinä ei ole synnytyksessä käynyt seksiin liittyvää mielessä :LOL: Eikä edes imettäessä, aika pervoa kyllä... :eek:

Huoh... taas oon sit yksin illan ollu lasten kanssa. Mies ollut naapurin ukon autoa rassaamassa koko illan. Lupasi kyllä olla kuukauden rassailematta, peräti, mutta siinäpä tuo taas nähtiin kun on muutaman päivän menny miten on lystänny.... Ei olis pitäny nuolasta ennenku tipahtaa :(

Välillä mietin et miten jaksan kolmen lapsen kans kun tää syntyy?? Ku nyt joudun näin paljon olemaan näitten kanssa yksin. Vaikka mä tykkään ja rakastan olla lasten kanssa ja HALUANKIN, mutta välillä vaan tuntuu ettei yksinkertasesti JAKSA! Sitä on niin poikki ku on päivät raatanu. Ja sit vielä raskaana olen niin kyllä sitä vähemmästäki tahtois huilata vaan eipä auta.

Noh, lähen tästä ku meni valitteluksi :ashamed:

Hyvää viikonloppua muuten kaikille :)

mertsu 17+6 (kohta poksahtaa :D )
 
Vaunuista Me ostettiin vaunut noin 3 viikkoa sittten.. Oikein hyvät vaunut..

Tällaiset.


ja tässä.


Maksoi Suomen rahoissa noin 250e ja ovat paremmat kun monet Suomessa myytävät. siimä on kaikki. sadeviitta, hyttysverkko, pumppu, laukku.

Muuten kuinka moni aikoo ottaa äitiyspakkauksen ja kuka ottaa rahana??

itse odotan ekaa ja otan rahana... saan niin paljon vaatteita isosiskolta.
 
kirjoitellaa pika kuulumisia meiltäkin päin, mulla ollu supisteluja, kivuttomia kylläki ja si ihme selkä jomotuksia jne.. soittelin si muissa asioissa ä.polille ja huomattii sit ku koe tuloksia kyselin et jaa mulla onkin se streptokokki B :eek: se koe o n otettu jo helmikuun puolivälissä ja kukaa ei vaan ole musiatnu ilmoittaa mulle.. luotettavaa toimintaa... :(

no käskivät sit näytille sinne päivytyksenä ja sinne mentii sit.. kaikki oli onneks hyvin paikat kiinni,kiinteä kohdun kaula,joka n.3,4cm pitkä.. vauva vastas rv 18+0 _taas_ vaihteeks siis viikkoa isompaa mut la:ta ei enää muuteta ja venkuloida yhtää mihkää.. :D jalkovälikin vilahti ja mun tuntemus osu sit oikeesee,ens perjantaina rakenne ultrassa vielä kysytää asiaa uusiks, sit uskon vasta... :D

muute olo ihan hyvä, pullea ja onnellinen.. :heart: potkuja tuntuu jo päivälläki ko rauhottuu hetkeks istumaa esim jne...

sellaine jäi mietityttää ku tää meidä masu kaveri on vaan tiukasti pää alas päin ja painaa päällään sinne kohdun kaulan päälle... :eek: eli siis rv10+ ultrasta lähtien ilmeisesti on keikkunu noin,tai sit vaan kääntyy sopivasti ultraan aina samaan asentoon,eli pää on toooosi hankalasti tuolla häpyluun alla,et eilenki se jouduttii katsoo emätin anturilla ku masun päältä ei yksinkertaisesti saanu päätä näkyvii... :eek: mua jäi huolestuttaa sinänsä ko esikko veti ihan kuperkeikkaa masussa ja mylläs ni tää ei, sydänäänetki kuuluu dopplerilla aina samasta kohtaa tuolt avasemmalta puolee?? :eek: :whistle: onks kellää kokemusta tai tietoa tästä??? taidan laitella tuonne oman kyselyn ihan ku vaivaa asia... :(

peikko ja sintti 17+1
 
Anna333 minkämerkkiset nuo teidän vaunut on, ja mistä ostettu? Jos saa kysyä. Niissä on just samanlaiset renkaat, kuin noissa mitä me ollaan ajateltu. Vain korkeammalla profiililla (mies välttämättä haluaa tasaisemmalla pinnalla, kun kuulemma oon kurakeleillä niin laiska pesemään hiekkoja pois. :D ). Siihen kans kuului (mitä vaunua kateltiin) valmiiksi sadesuoja, hoitolaukku yms., ei tartte niin paljoa miettiä erikseen. Mutta tosi komean näköiset vaunut olivat nuo teidän omat!

Otetaan äitiyspakkaus vaikka paljon saadaan sisaruksilta käytettynä. Mutta ei se aivan niin hirveästi oli rahassa, joten kyllä sieltä varmasti löytyy jotakin mitä ei sitten tajuttu vielä hankkia. Ehkä. :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!!

Vaavitar ja tintta 19+0
 
Mukavaa ja aurinkoista lauantaita kaikille mammoille B)

Äitiyspakkaus otetaan, vaikka saadaankin ihan hirveesti vaatetta käytettynä jne. Haluan sen kuitenkin, kun se on jotenkin niin ihana <3 Ja niinkun vaavitar sanoikin, ei se raha kovin kummonen ole. Odottelen vaan jo malttamattomana että vaihtuis se vuoden 2009 pakkaus.

Anna333 Tosi nätit ja edulliset vaunut. Mä olen kyl sitä mieltä, että hyvät vaunut voi saada edullisestikin. Ei niihin aina tarvii hirveitä summia sijoittaa. Mulla hintakattona on n. 400-500 euroa.

Pesin eilen kaikki vauvanvaatteet jo, mitä ollaan käytettynä ostettu :ashamed: Ehkä jokseenkin etuajassa, mut ei ollut muutakaan tekemistä. Ja ne on niin ihania :heart:

Mutta, minä tästä lähden lenkkeilemään ( tai sen minkä pystyn, kun kuitenkin rupee taas mahaa pistelemään..)

Outiko 21+3
 
Hyvää lauantaita kaikille =)

Tänään tasan 17+0 :heart:

Mä olen kans katellut jo vaunuja, haluan sellaiset joissa on se metallinen tavarakori että saa kunnolla ruokaostokset sinne :)
eli emmaljunga, brio, simo by bertini, bora? , dorjan ..... sanokaas mielipiteitä jos on kokemuksia, itselläni ei ole kokemuksia noista.... :)
 
Eilen oli pesukarhun kanssa kunnon aww aww hetket kun makoilin sängyllä selälteen ja tunsin yli kymmenen potkua <3 Me ollaan aikeissa ottaa se äitiyspakkaus vaikka vaatteita olisi jo kolmosille, koomista on että ehkä eniten siitä paketista haluan äitiyslaatikon :D pelottaa vain että se 2009 vuoden pakkaus olisi ruma :/
Toisella kissalla ja sikiöllä on joku salaliitto, aina kun makaan telkkaria kattomassa ja sikiö alkaa möyriä niin kissa tulee kehräämään vatsan eteen ja pesukarhu lopettaa heti :D
muutama viikko sitten kyllä taas raskaus antoi itsensä ilmi todellisena kun poikaystävä huomasi esileikin aikana että rinta maistuu suolaiselta ja kun sitten puristin rintaa niin ulos tuli muutamia pisaria kolostrumia, ei sitä vielä paljoa tule mutta mustissa rintaliiveissä sellaisia vaaleita läikkiä :D
Olin 16 viikolle mennessä lihonnut alle kilon reilusti, taisi olla 200g jos en väärin muista painonnousu ja nyt sitten 17-18 viikoilla tuli viikossa kilo :S toivottavasti ei nytten jatku samaatahtia, syytän sitä että oli leivontabuumi niin tuli syötyä vähän liikaa herkkuja :D
 
Hyvää lauantai aamupäivää kaikille :heart:

anna333 hienot on vaunut ja edulliset. Muakin kiinnostaa mistä ostit =)

outiko mäkin odotan uutta äippälootaa ku kuuta nousevaa. Toivottavasti se on molemmille sukupuolille sopiva, joskus on mun mielestä ollu liian tyttö tai poikamaisia kuoseja tai värejä. Otan lootan joka tapauksessa. Mun tytöt on jo niin isoja, et oon antanu kaikki vaatteet ja muut kamat pois jo vuosia sitten, kun vannoin etten tee enää lapsia :LOL: :LOL:

Näitten vaunujen välillä oon soutanu ja huovannu, enkä osaa vieläkään päättää :kieh:





Hudjuke ja Kajsa 20+2
 
Lauantaita täältäkin!

Äippäpakkaus otetaan mekin. Mäkin odotan uutta. Senhän näkisi ainakin siellä lapsimessuilla parin viikon päästä jos oikein muistan!

Hudjuke ihanat vaunut! Mä tykkään itse tosi paljon mustasta mutta olen miettinyt että onko ne kuumat? Kokemuksia?

Musta tuntuu että mun maha kasvo ihan hirveesti yhtäkkiä! Maanantaina on pakko kertoa työkavereille, koska ne huomaa kuitenkin. Kivempi kuitenkin itse kertoa.

Ihanaa kun aurinko paistaa ja lumet sulaa! B)

Päksäkkä 19+4
 
Heippa!

Olen lueskellut, mutta en kovinkaan taas keksinyt mitään kirjoitettavaa..

Äitiyspakkauksesta: Katsotaan millainen pakkaus sieltä olisi tulossa, jos se auttais sitten päättämään otetaanko. Onhan se pakkaus kuitenkin täynnä ihan uusia vaatteita, ja arvo pakkauksella on niin paljon että sitten vaikka laittaa myyntiin sellaiset mitä ei tule käytettyä.. Edellisestä äippäpaketista ei käytetty sellaisia oranssi-keltaraidallisia vaatteita.. Saan sellasista raidoista migreenin ja muutenkaan en tykännyt..

Ihanaa kun aurinko paistaa... Migreeni vaan ei oikein tykkää, eilen vaikka ei edes kovin kirkasta ollut näin kaikennäköisiä valoilmiöitä silmissäni ja päässä kohisi ja särki :( Tästä tuleekin sitten varmaan ihan herkku päivä.. Oon hävittänyt aurinkolasinikin... Tosin hassuahan se olisi kotona kulkeakaan ne päässä, kun en tänään meinannut minnekään ulos sen enempää lähteä, mitä nyt viedään poju hoitoon ja vietetään laatuaikaa ukon kanssa...

Nyt voi olla että meitä vihdoin onnisti asunnon suhteen :D En muista kerroinko aiemmin kun meille jo tarjottiin rivitalonpätkää ?? Mutta se meni ihan puihin, asunto oli melkoisen huonossa kunnossa ja isännöitsijä ei ollut valmis tulemaan millään tavalla vastaan korjauksissa. Ei mitään järkeä ottaa sellaista vuokra-asuntoa... :(
Mutta nyt siis saatiin tarjous asunnosta jossa on enemmän neliöitä, ja ei saunaa (thank god, sellasella ei oo niin mitään käyttöä!). 3 huonetta ja olikohan ihan keittiö.. Mä oon ihan intopinkeenä, kun odotaan vaan että päästään muuttaa jo :D Vaikka en oo koko asuntoa nähnytkään, mutta nyt tiedän että rempoissakin tullaan vastaan.

Vaunuista: Mä oon edelleenkin sen kannalla että meille tulee Herqulekset. Mä oon ihan rakastunut niihin vaunuihin :heart: Yksösrattaita en tiiä ottaisinko, mutta noi kaksosten rattaat kyllä on niin ihanat!

Jaa, mitäs muuta.. No, huono olo on, mikään ei oikein maistu ja pojan kannatteleminen alkaa olemaan vaan unelmaa.. Nostaa voin kyllä mutta kun toi pikku pompula ( no, 11,6 kg että pieni ja pieni..) haluais koko ajan pomppia. Mietin vaan kun haluaisin kovasti ostaa hyppykiikun sille uuteen asuntoon, niin ei enää kohta ookaan mahdollista, niissä oli kans kait aika alhaset painorajotukset... :(

Nytpä tuo maha missä painitaan heräileekin päikkäreiltä, menen sitä viihdyttää ja syöttämään :D

Kimalle rv 17+4 (?) ja Ihanapieni 7 kk
 
Hudjuke noi on kyllä herkut, molemmat värit nimittäin. :D

Päksäkkä kaverilla on just tommoiset musta/kukkaiset (1,5vuotta käytössä), ja se sanoi ettei ne loppuviimeksi ollut niin kuumat. Sekin sitä pelkäsi ensin. Ei sitä vauvan kans tuu vaunuteltua jos lämpöä yli 25astetta, ja noista sai kuomusta osan pois, joten tuuli viilensi jonkin verran sitten oloa. Mutta varmaankin se riippuu materiaaleista tms..

Vaavitar + tintta
 
Mukavaa lauantaita!

Rakenneultrakuulumisia Eilen päästiin näkemään pikku-papu, kaikki oli aivan niinkuin pitääkin, jee! :D Mikä helpotus! Painoarvioksi saatiin 293g ja pituutta n.19-20cm. Kaikki rakenteet vaikuttivat normaaleilta ja kasvoista päästiin näkemään hetki 4d-kuvaa! Mikä ihana hetki nähdä vauva edestäpäin laittamassa kättä suuhun ym. Tippa siinä tuli linssiin tietysti.:heart:
Ja sukupuolikin saatiin tietoomme, tyttö on tulossa! Tämä oli itselleni jokseenkin yllätys kun on koko raskauden ajan ollut todella vahva poikaolo ja kaikki perheessämmekin ovat veikkailleet poikaa. Nyt saammekin sitten pienen prinsessan =)
Mandy Jos ehdit jossain vaiheessa laittamaan minulle että tyttölupaus, kiitos! =)

Äitiyspakkaus otetaan ehdottomasti, odotan jo innolla että pääsen penkomaan mitä kaikkea kivaa sieltä löytyy =)

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Jeppis & Pikku-papu 20+0 (puoliväli poks poks)
 
Onnea Jeppikselle mukavasta ultrassa ja tyttölupauksesta! :heart:

Minäkin odottelen äitiyspakkausta kuin kuuta nousevaa. No, enää kaksi viikkoa, niin se julkaistaan. :)

Kauniita vaunuja olette suunnitelleet. Tässäpä oma vaunusuosikkini myös. Eka kuva kertoo, minkä mallinen vaunu on, eli kolmipyöräinen ja toisessa kuvassa on suosikkivärini.

Klikkailemassa saa kuvan isommaksi.





Nyt pitsan tekoon!

Mandy ja nappula 20+5
 
Heip :)

Täällä mennään tasaisesti. Neuvolassa kaikki ok, kaikki männöö niiku kuuluukin.
Hauskaa kun te vaunuja valitsette kovasti :) Miä en oo niitä katellut, ostin kaverilta hänen kahdella pojalla olleet vaunut 70 eurolla. Toiselta kaverilta sain kantoliinan, ja luulen että liinailu tulee olemaan enemmän miun juttu jos beibe vaan viihtyy siinä. En oo muutenkaan oikein tuon vauvakaman perään, vaikka eka lapsi onkin tulossa... vaatteet otan kaikki käytettynä kavereilta mitä vaan saan. Mitään vaatteita en ole ostanut ja tuskin ostan ennen kuin beibe on vähän isompi ja tarttee. Onko muita samanlaisia? :)
Äitiyspakkauksen otan kyllä!
Ens torstaina kaverin kanssa Budapestiin :) Mies jää kotiin. Ihanaa kun siellä on kevät varmasti jo pitkällä!

OnSiisKevät ja beibe 19+6
 
Onnellista ja aurinkoista lauantaina kaikille! =)

Jeppikselle onnea tyttölupauksesta!

Vaunuista Olen miettiny, onko sillä niin hirveesti väliä, minkälaiset ne on... Miun on ainakin turha haaveilla mistään 500?:n vaunuista, ellei joku niissä meitä rahallisesti auta. Eli kirpparikamoilla taidetaan mennä. =) Anoppi tuossa tarjosi kaksia eri vaunuja (olisi ite kuulemma ottanut toiset), jonka yhteishinta oli 80?, mutta kuvissa näyttivät niin heppoisilta, että kieltäydyin. Toisessa oli pumpattavat renkaat, joita ei kuulemma kannata vaunuissa paljon olla. Sisko nimittäin joutui ostamaan kahdet vaunut, kun ensimmäisistä meni renkaat rikki. Kyllä se niin menee, ettei köyhän kannata ostaa paskaa. Löytöjä odotellessa! :kieh:

Minä taisin herätä tänään potkuihin tai ainakin ihana sattuma oli, kun silmät avasin. :) "Äitii, heräityyyys!"

Vakuutuksista Meille otetaan syntymättömälle lapselle vakuutus, koska muut lapsia saaneet ovat niin neuvoneet... Yhdellekin ystävälleni tuli vauvan kanssa muutamat sairaalareissut, joista lasku oli n. 1000?. :eek: Sitä en halua riskeerata. Tein tuossa muutenkin elämäni mokan vakuutusten suhteen, kun laitoimme Pohjolaan tarjouspyynnön kaikista vakuutuksista (pakettivakutuukset minulle ja miehelleni). Minä olisin joutunut maksamaan ne, joten ajattelin, että se n. 500? vuodessa on liikaa kukkarolle. Joten päätin "pihistellä". Sen jälkeen on sattunut ja tapahtunut: liikenneonnettomuus, jossa mies loukkasi itsensä ja sen seurauksena joutuu vielä n. 2 leikkaukseen. Hänet leikattiin jo kerran ja sai vielä sairaalabakteerin ja sen seurauksena virui sairaalassa useita päiviä. :( Kaiken lisäksi vähän aikaa sitten poropeukalona tiputin 5000? arvoisen viulun jousen lattialle, joka meni rikki. Jousi ei ole enää lähes minkään arvoinen, vaikka käyttöarvo on tietysti sama. :eek: Eli kyllä tuon vakuutusasian olisi voinut hoitaa silloin, kun oli mahdollista. Varoituksena muille. Kaikkea voi sattua.

Minä olen tehnyt koko päivän opinnäytetyötä, joka alkaa tulla korvista ja ties mistä ulos, joten taidanpa tästä lähteä pienelle kävelylenkille. :wave:
 
Mua jotenkin ahistaa. Lähinnä se, kun tuntuu että mulla on täällä Jyväskylässä tosi vähän kavereita. Oon asunut täällä pari vuotta enkä oo solminut varmaan yhtään uutta ystävyyssuhdetta täällä. En osaa sanoa miksi. Mulla asuu muutama vanha kaveri täällä, joita nään melko harvoin.
Tänään mun miehellä on joku saunailta ja oisin sitten halunnut itsekin tehdä jotain (enkä vaan olla yksin) mutta näyttää siltä, että yksin pitää olla, kun ne muutamat kaverit joita mulla täällä on, ovat jossain muualla :(
Tämmösinä hetkinä oikeen korostuu se, miten vähän kavereita on. Tiettyhän sitä yksinkin vois jotain tehdä (kai) mutta mitä!?

Tämmönen oma napa- avautuminen tällä kertaa, plaah.

outiko 21+3
 
outiko ei oo varmasti kivaa olla lauantai iltaa yksin kotona. Voisitko sä mennä mukaan sinne miehen saunailtaan? tai olisko joku ystävä tai sukulainen jolle voisit soittaa ja jutella tai mesetellä? niin tai hengaat täällä kaksplussalla niin aika menee nopeesti =)
 
Nyt ei kyllä hyvin mene taas täällä..
Eilen tosiaan oltiin sen rokko epäilyn takia siellä päivystyksessä ( tai siis minähän menin vaan miehen seuraks ), ja nyt sitten tuntuu että kohta joudun itse lähtemään piipaalla sairaalaan.
Mulle tuli tossa vajaa vuosi sitten toispuoleinen halvaus joka kesti muutaman kuukauden.
Mitään varsinaista syytä silloin ei siihen sairaalassa löydetty, joten lääkärit sitten päättivät että oli stressistä johtuvaa kun yks mulle tosi läheinen ihminen oli reilu kuukausi aikaisemmin kuollut.
Osastolla sairaanhoitaja kuitenkin kysyi multa että syönkö e-pillereitä, ja sanoi että voi hyvin johtua niistä.
Sen jälkeen en sitten pillereitä popsinut.
Kun kerroin asiasta neuvolassa, niin sanottiin että jos oli pillereistä johtuva halvaus niin on mahdollista että tulee uudestaan raskauden aikana.
Nyt sitten on aamusta asti ollut toinen puoli kehosta puuduksissa ja voimaton.
Miehelle en ensin sanonut mitään, mutta nyt kuitenkin sovittiin että jos pahenee niin täytyy sitten lähteä sairaalaan.
En vaan millään haluaisi ambulanssilla lähteä, mutta kun meillä ei ole autoa niin voi olla että lanssi on sitten soitettava jos vielä pahenee...
 
Kikka89 voimia sulle, toivotaan että kaikki on kunnossa :hug: tuu tänne kertomaan kun tilanne selviää.

Äitiyspakkauksesta : me ei oteta sitä, koska saatiin/saadaan mun siskolta paljon vaatetta ym. sälää. Oikeestaan kaikki mitä siinä aitiyskopassa on ni saadaan siltä..ja myös se koppa :)

Vauvanvaatteista : ite oon sitä mieltä ollu, että turha ostaa uutta vaatetta, koska kirpparilta saa ihan hyviä ja tosiaan, siltä mun siskolta saadaan kanssa paljon vaatetta. Hupsista kuitenkin...hetki sitten tulin kaupungilta kun olin vauvakirjaa kattomassa mutta..ei siinä mikään auttanut kun silmiin osui vastasyntyneiden vaatteita. Niiden parissa aika sitten menikin ja ostin pikkuruisia vaatteita ja sukkia ja tutteja ja tuttipullon ja söpön ruokalapunkin, ei vaan mahtanut mitään, fiilis oli ihana kun niitä kattelin ja sain ostaa niitä ihania pieniä tavaroita tippa linssissä. Tunne voitti järjen tällä kertaa ja rahaa paloi mutta oli se sen arvoista, tuli ihana olo ja nyt hypistelen niitä pieniä vaatteita käsissäni ja en malta odottaa että pääsen niitä miehellekin esittelemään :heart: :heart: :heart:
 
Kikka saisitko äippäpolille soittamalla apua että mitä pitää tehdä? Toivottavasti kaikki on hyvin!

outiko toivottavasti keksit tekemistä. Ikävää olla yksin lauantai-iltana. :hug:

vaavitar mulla ei ole juurikaan hajua esim. just vaunuista. Kiitos kun vastailit. Kiva kun täältä saa tietoa ja kokemuksia. =)

Päksäkkä 19+4
 

Yhteistyössä