Hyvä
Kikka89 että miehesi lähti käymään lääkärissä. Parempi katsoa kuin katua ja pelata varman päälle. Tietysti ei pidä liikaa stressata, mutta hyvä ottaa asioita selville.
Itse kävin juuri verikokeessa ja ensiviikolla selviää, että olenko saanut sen parvorokko tartunnan :S tai onko minulla ollut se ennen yms. Toivotaan ettei, hiukan jännittää, mutta epäilivät vahvasti nuo lääkärit, että tuskin olen saanut.. Ei mitään oireita ollut. Verikoekin meni yllättävän hyvin, sillä pelkäsin etukäteen, ettei se taas onnistu ja itkisin silmäni päästä kun on niin kova pelko neuloja ja verta kohtaan.. Ehkä lääkäri on oli sen verran tyly ja määrätietoinen, että en edes alkanut itkemään vaikka jännitti ja pisti vain.. pidin kuitenkin päästäni kiinni ja katsoin muualle ja lääkäri sanoi "no ei mitään hätää, täältähän oikeen suihkuaa verta.."
Oli silleen "mitä, oikeesti vai" no kerrankin onnistunut kokemus.
Hauskaa kun maha on jo sen verran iso, niin ei näytä enää vain siltä, että olisi vaan lihonnut. Se on hauska huomata, kun kaikki luokkatoverini elävät mukana tässä raskaudessa. Osa kokeilee, potkiiko se, yksi laittoi pään mahalle ja kuunteli "hei täältä kuuluu jotain".
Voi voi, nyt viikonlopun viettoon. Pidän ystäväni kanssa Disney-leffaillan
kun olen keräillyt kaikki klassikot
Ja sitten vähän vihanneksiä ja dippejä, hyvää <3
Zinnie 21+0