K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä tässä naurattaa? Jos serkku on käynyt moikkaamassa B:tä ja tavannut myös S:n ja R:n tai ovat käyneet yhdessä siellä serkulla. Läheinenhän B selvästi on S:n ja
R:n kanssa joka tapauksessa. Miksi eivät olisi voineet tavata serkkuakin?
 
vierailija
Mä oon vaan hlvtin tyytyväinen edelleen, että se on S. Taisin viimeksi maaliskuussa kirjoittaa vauvalla pahimman D-väännön aikaan kuinka oon ihan koko ajan mieltänyt B:n heteroksi, ja sain valtaisan alapeukkuvyöryn. Nyt saan näyttää pitkää nenää. Tässä.👃
 
vierailija
Mä oon vaan hlvtin tyytyväinen edelleen, että se on S. Taisin viimeksi maaliskuussa kirjoittaa vauvalla pahimman D-väännön aikaan kuinka oon ihan koko ajan mieltänyt B:n heteroksi, ja sain valtaisan alapeukkuvyöryn. Nyt saan näyttää pitkää nenää. Tässä.
Miten niin? Naurettavaa, sinullahan ei ole yhden yhtä todistetta, että näin olisi, itse en usko B:n olevan hetero eikä suhde naiseenkaan sitä todistaisi
 
vierailija
Mä oon vaan hlvtin tyytyväinen edelleen, että se on S. Taisin viimeksi maaliskuussa kirjoittaa vauvalla pahimman D-väännön aikaan kuinka oon ihan koko ajan mieltänyt B:n heteroksi, ja sain valtaisan alapeukkuvyöryn. Nyt saan näyttää pitkää nenää. Tässä.
Ja unohtui lisätä, että kritisoin myös B:tä tästä nykylinjastaan, enkä usko että sillä on mitään tekemistä sen omien ahdistusten kanssa. Lähinnä S:n ahdistusten. 🤷‍♂️
 
vierailija
On aika helvetin monta todistetta enemmän kuin sen homoudesta, josta on pyöreä 0. Mutta jatka ihmeessä, jos se sun pöksyt kosteana pitää.
En minä häntä homoksi olekaan väittänyt, on myös näitä välimuotoja olemassa, jospa vaikka pitää molemmista ei ole sinulla näköjään todistetta antaa yksi kuva, jossa ovat kaukana toisistaan ei ole sellainen
 
vierailija
Olen alkuperäinen ja kyllä missään kohtaa mitään erityisen vapaamielistä ole ollut, kyllä Tommy ja P paritukset esim. lähteneet aina hyvin nopeaan
Kyllä se paljon vapaamielisempää oli tai sitten olette poistelleet niitä niin ettei tälläinen vakkari ole huomannut mitä lähtee. Tuli vietettyä silloin palstalla sen verran paljon aikaa kirjoitellessa ja lukiessa. Yläpeukkuja niihin muihinkin lumpusteluihin silloin tuli eli ehkä sinne vauvalle on sitten jäänyt yhä vaan puritaanisempi porukka.
 
vierailija
Kyllä tuota Kärikää käytettiin myös vauvan ketjussa. Ehkä ne on sitten poisteltu ennenkuin jokaikinen on ehtinyt ne huomata. Vaikka ei silloinkaan muistini mukaan erityisesti shipattu vaikka yhdistelmänimeä käytettiin.
 
vierailija
Mä oon vaan hlvtin tyytyväinen edelleen, että se on S. Taisin viimeksi maaliskuussa kirjoittaa vauvalla pahimman D-väännön aikaan kuinka oon ihan koko ajan mieltänyt B:n heteroksi, ja sain valtaisan alapeukkuvyöryn. Nyt saan näyttää pitkää nenää. Tässä.
Itse sitten päätit että oot oikeassa. 🤣 Käy kai se niinkin. Oikeastihan tuota ei voi mitenkään tietää, vain jos itse sen kertoo.
 
vierailija
Niin siis vaikka B seurustelisi naisen kanssa, niin homo hän silti olisi?🤣 valitettavasti maailma ei ole niin avoin paikka, etteikö tuokin voisi olla todellisuutta. Ennemmin silti uskoisin, että B päätyy jonkun kanssa yhteen rakkaudesta.
 
vierailija
Miks ihmeessä sun pitää hokea täällä tuota S on vain kaveri-mantraa koko ajan, tää kompostihan on just oikea paikka puhua näistä S-jutuista (ja muistakin henkilöistä joita ei vauvalla suvaita)
Oletettavasti tämä kyseinen tyyppi kertoi vauvalla, että hän tulee tänne kieltämään kaikki B&S jutut, koska haluaa puhua meille järkeä. Siinähän sitten puhelee.😂
 
vierailija
Niin siis vaikka B seurustelisi naisen kanssa, niin homo hän silti olisi? valitettavasti maailma ei ole niin avoin paikka, etteikö tuokin voisi olla todellisuutta. Ennemmin silti uskoisin, että B päätyy jonkun kanssa yhteen rakkaudesta.
Ei kun se on silloin bi tai pan tai joku muu siltikin. Kyllä siellä joku pienenpieni vähintään K kokoinen vivahde on muuta kuin heteroutta.

Sinänsä kyllä hieman hölmö väännön aihe kun mikään ei riitä jokatapauksessa. Ei riitä K omasta suustaan päästämä olen hetero kommentti. Silti olen itse sitä mieltä että olkoot mitä on.
t.eri
 

Yhteistyössä