K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kun luin Sadien ajatuksia somesta, alkaa tuntua yhä todennäköisemmältä, että B ei enää tule päivittämään omaa instaansa. Luulen, että S on vahvistanut Bojanin halua ja päätöstä poistua somesta.
Luit ehkä saman artikkelin kuin minä? Puutarhalle oli linkattu tänään. Musta S puhui siinä tosi fiksusti ja se oli ihan samantyyppistä ajattelua kuin mitä B on puhunut aiemmin. Heillä vaikuttaa mielipiteet kohtaavan siinä asiassa ja varmaan ovat jutelleet siitä. B on fiksu tyyppi ja varmasti ajattelee tilanteen omalta kohdaltaan itse, luultavasti haluaa pitää sometaukoa aina välillä, mutta tuskinpa kokonaan kuitenkaan jää pois somesta. Sekin voi tuntua vapauttavalta kun välillä pystyy olemaan pidemmän pätkän pois sieltä kerrallaan.
 
vierailija
Luit ehkä saman artikkelin kuin minä? Puutarhalle oli linkattu tänään. Musta S puhui siinä tosi fiksusti ja se oli ihan samantyyppistä ajattelua kuin mitä B on puhunut aiemmin. Heillä vaikuttaa mielipiteet kohtaavan siinä asiassa ja varmaan ovat jutelleet siitä. B on fiksu tyyppi ja varmasti ajattelee tilanteen omalta kohdaltaan itse, luultavasti haluaa pitää sometaukoa aina välillä, mutta tuskinpa kokonaan kuitenkaan jää pois somesta. Sekin voi tuntua vapauttavalta kun välillä pystyy olemaan pidemmän pätkän pois sieltä kerrallaan.
Se onkin erikoista, miksi taas tuotu tätä S ja B shippiä/paritusta K ja B shippipalstalle? Luulisi tämän yhden ketjun riittävän tähän hommaan
 
vierailija
Se onkin erikoista, miksi taas tuotu tätä S ja B shippiä/paritusta K ja B shippipalstalle? Luulisi tämän yhden ketjun riittävän tähän hommaan
En tiedä miksi se juttu oli siellä, itse kyllä vastasin siihen. Vastaukseni ei ainakaan shippausta ollut, ystävätkin voi puhua keskenään somesta. Suhdeasioihin en ottanut mitään kantaa, eikä mulla siihen oikein selvää kantaa olekaan, voi olla suhde tai ihan vaan hyvää ystävyyttä.
 
vierailija
Luit ehkä saman artikkelin kuin minä? Puutarhalle oli linkattu tänään. Musta S puhui siinä tosi fiksusti ja se oli ihan samantyyppistä ajattelua kuin mitä B on puhunut aiemmin. Heillä vaikuttaa mielipiteet kohtaavan siinä asiassa ja varmaan ovat jutelleet siitä. B on fiksu tyyppi ja varmasti ajattelee tilanteen omalta kohdaltaan itse, luultavasti haluaa pitää sometaukoa aina välillä, mutta tuskinpa kokonaan kuitenkaan jää pois somesta. Sekin voi tuntua vapauttavalta kun välillä pystyy olemaan pidemmän pätkän pois sieltä kerrallaan.
Sieltä luin. Fanin kannalta vähän tylsää, jos B poistuisi somesta, mutta minkäs teet, jos se hänen elämäänsä helpottaa, niin olkoon sitten niin.
 
vierailija
Sieltä luin. Fanin kannalta vähän tylsää, jos B poistuisi somesta, mutta minkäs teet, jos se hänen elämäänsä helpottaa, niin olkoon sitten niin.
Jos sometauolla olisi vaikutusta esim. siihen että pystyy rentoutumaan paremmin ja saa paniikkihäiriön aisoihin, niin olen tottakai sen puolesta. Mutta kyllä minäkin toivon että ei poistuisi sieltä kokonaan. Enkä usko että poistuukaan. Oma arvaus on että päivittää kiertueilla ja muuten aktiivisena aikana ja on lomalla pois.
 
vierailija
Mä oon ihan rikki kun matkustin just sunnuntaina Kroatiasta Sloveniaan ja maanantaina olin itse siellä linnassa 😩 Mulla on kuvia aika lailla samoista kohdista kuin Damonilla. Nyt tiistaina kävin sit katsomassa nuo klonkku-luurangot ja vasta myöhemmin illalla näin damonin tiktokista että siellähän sekin oli ollut! Jos oisin siis päivän tai pari aiemmin ollut paikalla niin olisin saattanut osua kohdalle 😭😭😭
 
vierailija
Damon on tainnut kuvata Simonia aiemmin viime viikolla. Ainakin sillä on d:n ottamia kuvia instassa just tollasesta heinikosta.
Totta! Se ei tosiaan ehkä ollut reissussa mukana. Mutta mitchell saattoi ollakin. Se on ollut Kroatiassa (sadien kanssa?) aiemminkin ja nythän se on siellä Pariisissa. Mutta luulen kuitenkin että ei siellä juuri muita ole ollut kuin korkeintaan bojan (ja mahdollisesti kris).
 
vierailija
Totta! Se ei tosiaan ehkä ollut reissussa mukana. Mutta mitchell saattoi ollakin. Se on ollut Kroatiassa (sadien kanssa?) aiemminkin ja nythän se on siellä Pariisissa. Mutta luulen kuitenkin että ei siellä juuri muita ole ollut kuin korkeintaan bojan (ja mahdollisesti kris).
Missä se Bojan näkynyt, B kyllä ton jalkapallostoorin kuvaaja se missään ole ollut?
 
vierailija
Mä shippaan ketä sattuu ihan ristiin rastiin mutta mulla taitaa silti olla yksi suosikkikuvio. Se valitettavasti ei näytä kyllä yhtään todennäköiseltä 😄 Eli useimmiten oon bokris-shippari, sopivina hetkinä myös damkris-shippari, mutta kaikkein kuumin pari musta ois ollut Bojan ja Damon. Mulle jäi myös vähän sellainen kuva että B ois voinut olla kiinnostunutkin mutta D ei ehkä kuitenkaan lämmennyt samalla tavalla. Varmaan siksi siitä tulikin mulle sellanen kaihoisa lempparishippi.
 
vierailija
Missä se Bojan näkynyt, B kyllä ton jalkapallostoorin kuvaaja se missään ole ollut?
Ei sitä missään ole näkynyt, toi oli ihan vaan mun arvelua. Pidän siis jossain määrin todennäköisenä että B olisi reissannut kroatiaan. Saatoin kirjoittaa epäselvästi, mutta en siis tarkoittanut että boitsu tai kris olisi Pariisissa, vaan siellä on mitchell. Ois vaan pitäny nukkua ni saisin järkeviä lauseita aikaan 🙄
 
vierailija
Mulle on tullut myötähäpeä lähes kun kaikille bäkkäreille (lue JO:n eritoten) tunkee joka kerta. Ei oo pelisilmää. Vaikea uskoa että K pakottaisi hänet aina mukaan.
Hän taitaa olla niitä naisia, jotka tykkää hengailla julkkisten kanssa. Kn kautta niihin pääsee tutustumaan.
Eikös se suhdekin alkanut niin, että hän kulki keikoilla ja rupesi lähettelemään somen kautta viestejä. Fanityttö siis, joka onnistui nappaamaan fanitettavan. Toki K ei vielä silloin ollut iso julkkis, mutta nousussa.
 
vierailija
Hän taitaa olla niitä naisia, jotka tykkää hengailla julkkisten kanssa. Kn kautta niihin pääsee tutustumaan.
Eikös se suhdekin alkanut niin, että hän kulki keikoilla ja rupesi lähettelemään somen kautta viestejä. Fanityttö siis, joka onnistui nappaamaan fanitettavan. Toki K ei vielä silloin ollut iso julkkis, mutta nousussa.
Samaa olen ajatellut. Häntä taitaa kiinnostaa julkkisten tapaaminen ja kaikki tuo pöhinä artistielämän ympärillä. Elää unelmaansa nyt.
 
vierailija
Mulle on tullut myötähäpeä lähes kun kaikille bäkkäreille (lue JO:n eritoten) tunkee joka kerta. Ei oo pelisilmää. Vaikea uskoa että K pakottaisi hänet aina mukaan.
Tätä olen ihmetellyt. Eikö muusikot halua keskittyä rauhassa ilman, että siellä on kaiken maailman porukkaa paikalla. Vaikka on kutsuttu moikkaamaan, niin kai sitä älyäisi itsekin poistua sen jälkeen paikalta.
 
vierailija
Samaa olen ajatellut. Häntä taitaa kiinnostaa julkkisten tapaaminen ja kaikki tuo pöhinä artistielämän ympärillä. Elää unelmaansa nyt.
En tiedä, vieläkö K haaveilee perheestä ja lapsista, kuten joskus aiemmin, mutta äkkiseltään vaikea kuvitella, että juuri hänestä tulisi niiden lasten äiti. Ja voi olla, että just tässä elämäntilanteessa myös K on siirtänyt perhehaaveita eteenpäin. Mä kyllä sieluni silmin näen sen jossain hiekkalaatikolla jonkun pienen pottatukan kanssa tai rakentamassa legoja.
 
vierailija
Mä oon ihan rikki kun matkustin just sunnuntaina Kroatiasta Sloveniaan ja maanantaina olin itse siellä linnassa Mulla on kuvia aika lailla samoista kohdista kuin Damonilla. Nyt tiistaina kävin sit katsomassa nuo klonkku-luurangot ja vasta myöhemmin illalla näin damonin tiktokista että siellähän sekin oli ollut! Jos oisin siis päivän tai pari aiemmin ollut paikalla niin olisin saattanut osua kohdalle
Eikä. 😅 Mutta näit mahtavia maisemia, kerro lisää kun jaksat!
 

Yhteistyössä