K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vastataan nyt vielä omakin mielipide eli vaikuttaa kaikkien seuraamiskuvioiden perusteella lähipiiriltä ja koska itse sanoo olevansa serkku niin luultavasti sitä sitten myös on.
Kuka vaan voi sanoa olevansa serkku, se nyt ei todista yhtään mitään. Mutta mitä seuraamiskuvioita tarkoitat? K seuraa tämän serkuksi itsensä esitelleen tiliä TikTokissa, muttei instassa. Instassa tämä "serkku" seuraa K:ta, muttei esim. Mikkeä, jonka luulisi olevan yhtälailla serkku kuin K'nkin. Aika heppoiset "todisteet" sukulaisuudesta on toistaiseksi esitetty.
 
vierailija
Kuka vaan voi sanoa olevansa serkku, se nyt ei todista yhtään mitään. Mutta mitä seuraamiskuvioita tarkoitat? K seuraa tämän serkuksi itsensä esitelleen tiliä TikTokissa, muttei instassa. Instassa tämä "serkku" seuraa K:ta, muttei esim. Mikkeä, jonka luulisi olevan yhtälailla serkku kuin K'nkin. Aika heppoiset "todisteet" sukulaisuudesta on toistaiseksi esitetty.
Kyllä K seuraa häntä instassa. Tili on yksityinen niin ei näe seuraako hän Mikkeä. Miken valokuvaustili ei seuraa häntä, sitä Miken yksityistä instaa en muista.

Katotkohan jotain väärää tiliä nyt?
 
vierailija
Kuka vaan voi sanoa olevansa serkku, se nyt ei todista yhtään mitään. Mutta mitä seuraamiskuvioita tarkoitat? K seuraa tämän serkuksi itsensä esitelleen tiliä TikTokissa, muttei instassa. Instassa tämä "serkku" seuraa K:ta, muttei esim. Mikkeä, jonka luulisi olevan yhtälailla serkku kuin K'nkin. Aika heppoiset "todisteet" sukulaisuudesta on toistaiseksi esitetty.
K seuraa hänen henkilökohtaista tiliä instassa, johon on linkki TikTokista. Ja seuraa myös Mikkeä tältä tililtä. Vaikuttaa ihan aidolta ja kyllä serkusta on kyse.
 
vierailija
Kuka vaan voi sanoa olevansa serkku, se nyt ei todista yhtään mitään. Mutta mitä seuraamiskuvioita tarkoitat? K seuraa tämän serkuksi itsensä esitelleen tiliä TikTokissa, muttei instassa. Instassa tämä "serkku" seuraa K:ta, muttei esim. Mikkeä, jonka luulisi olevan yhtälailla serkku kuin K'nkin. Aika heppoiset "todisteet" sukulaisuudesta on toistaiseksi esitetty.
Oliskohan se ollut myös fb mistä katsoin. Ja mulle kyllä näyttää että K seuraa myös instassa ja hänen molempia tilejään. Olisko sulla nyt väärä henkilö?
 
vierailija
On kyllä ihme takiainen tuo gf. Ei muilla taida olla puolisot AINA mukana työkeikoilla.
Joillakin on jopa puolisot omassa bändissä jäsenenä, eli kaikki ajat lavashowta myöten ollaan yhdessä. Niin se vaan on että aidossa rakkaudessa haluaa olla sen toisen ihmisen kanssa niin paljon kuin pystyy, enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Oishan se hullunkurinen "rakkaus" jos K vaikka haluaisi viettää enemmän aikaa Härtsän kanssa kuin sen joka kuuluu olla hänen toinen puolikkaansa.
 
vierailija
Joillakin on jopa puolisot omassa bändissä jäsenenä, eli kaikki ajat lavashowta myöten ollaan yhdessä. Niin se vaan on että aidossa rakkaudessa haluaa olla sen toisen ihmisen kanssa niin paljon kuin pystyy, enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Oishan se hullunkurinen "rakkaus" jos K vaikka haluaisi viettää enemmän aikaa Härtsän kanssa kuin sen joka kuuluu olla hänen toinen puolikkaansa.
Joo joo mutta aina… en luota tohon groupiehen (ei mun tsrviikkaan tietty mutta toiv K on tarkkana.
 
vierailija
Kuka vaan voi sanoa olevansa serkku, se nyt ei todista yhtään mitään. Mutta mitä seuraamiskuvioita tarkoitat? K seuraa tämän serkuksi itsensä esitelleen tiliä TikTokissa, muttei instassa. Instassa tämä "serkku" seuraa K:ta, muttei esim. Mikkeä, jonka luulisi olevan yhtälailla serkku kuin K'nkin. Aika heppoiset "todisteet" sukulaisuudesta on toistaiseksi esitetty.
Ja itsehän en ota varmaa kantaa sukulaisuussuhteeseen vaan siihen että selkeästi on lähipiiriä. Miksi sitten lähipiiriin kuuluva sanoisi olevansa serkku jos on vaikka serkun vaimo niin aika hölmöltä kuulostaisi varsinkin kun on nimellään instassa. Tästä syystä luultavasti on serkku mikä sanookin olevansa.
 
vierailija
Joillakin on jopa puolisot omassa bändissä jäsenenä, eli kaikki ajat lavashowta myöten ollaan yhdessä. Niin se vaan on että aidossa rakkaudessa haluaa olla sen toisen ihmisen kanssa niin paljon kuin pystyy, enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Oishan se hullunkurinen "rakkaus" jos K vaikka haluaisi viettää enemmän aikaa Härtsän kanssa kuin sen joka kuuluu olla hänen toinen puolikkaansa.
No kyllä mä sanoisin, että mun ja miehen rakkaus on myös ihan "aitoa", vaikka ei halutakaan olla 24/7 yhdessä... Kyllä se meillä on alusta alkaen ollut niin, että välillä tarvii muutakin elämää. Joillain voi olla toisin, mutta särähti vaan toi kaikkitietävä kommentti "aidossa rakkaudessa haluaa olla toisen ihmisen kanssa niin paljon kuin pystyy" jne.
 
vierailija
D pyöri myös sen amerikkalaisen näyttelijän, Jack Dylan Grazerin kanssa ennen tuota reissuaan. Jack oli mukana niissä Damonin suunnitteleman(?) hajuveden/tuoksun julkaisukuvissa. En tiedä ovatko vaan ystäviä vai onko joku noista ystävistä poikaystävä.
 
vierailija
Joillakin on jopa puolisot omassa bändissä jäsenenä, eli kaikki ajat lavashowta myöten ollaan yhdessä. Niin se vaan on että aidossa rakkaudessa haluaa olla sen toisen ihmisen kanssa niin paljon kuin pystyy, enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Oishan se hullunkurinen "rakkaus" jos K vaikka haluaisi viettää enemmän aikaa Härtsän kanssa kuin sen joka kuuluu olla hänen toinen puolikkaansa.
No toivottavasti on kyse aidosta rakkaudesta. Itsellä myös hiukan epäilevät fiilikset, mutta samapa tuo mitä mä tunnen. Kunhan itse ovat samalla kartalla.
 
vierailija
Eikös niillä tule jo 2 vuotta umpeen pian? Keikkojakin takana kohta pari sataa, muuttoja pari, asunnonosto, seiskalööpit, stalkkerit ja järkyttävän raskas viime vuosi, ja vieläkin jaksavat toistensa naamoja. Missäs vaiheessa se alkuvaihe loppuu?
2 v ilmeisesti asiantuntijoiden mukaan on sellaista ensihuumaa. Toki jokainen case on omanlaisensa.
 
vierailija
No kyllä mä sanoisin, että mun ja miehen rakkaus on myös ihan "aitoa", vaikka ei halutakaan olla 24/7 yhdessä... Kyllä se meillä on alusta alkaen ollut niin, että välillä tarvii muutakin elämää. Joillain voi olla toisin, mutta särähti vaan toi kaikkitietävä kommentti "aidossa rakkaudessa haluaa olla toisen ihmisen kanssa niin paljon kuin pystyy" jne.
Jos mun mies haluaisi viettää enemmän aikaa elämästään jonkun kaverin kanssa niin se voi mennä sen kanssa naimisiin, puolison ei pitäisi koskaan olla kakkossijalla.
 
vierailija
Ainakin voi vahtia ettei mitään oikeasti epäsopivaa tapahdu.
Mulle tuollainen ajatusmaailma on vieras ja jos joku oikeasti toimisi noin, niin kyse olisi sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Suurin osa luottaa siihen kumppaniinsa ja jos siitä huolimatta joutuu petetyksi, niin se on sitten oma prosessinsa. Pieni mustasukkaisuus on varmaan luonnollista ja kertoo kiintymyksestä kumppaniin.
 
vierailija
Jokainen suhde omanlaisensa. Mutta ei 24/7 yhdessäolo automaattisesti takaa että suhde on onnellinen.
Mun kokemuksen mukaan 24/7 parisuhteet ei todellakaan ole onnellisia. Juuri niistä on sitten myöhemmin kuulut todella ikäviä juttuja. Alkuhuuma tietty on eri juttu, silloin yleensä kaikki liikenevä aika on saatava olla yhdessä.

Itse toivon, että kukaan nainen ei ripustaudu täysin puolisonsa varaan. Niitäkin kohtaloita on jossa kaikki menee kun parisuhde päättyy, esim. kiekkovaimot, jotka luopuvat omasta urasta.
 
vierailija
Mun kokemuksen mukaan 24/7 parisuhteet ei todellakaan ole onnellisia. Juuri niistä on sitten myöhemmin kuulut todella ikäviä juttuja. Alkuhuuma tietty on eri juttu, silloin yleensä kaikki liikenevä aika on saatava olla yhdessä.

Itse toivon, että kukaan nainen ei ripustaudu täysin puolisonsa varaan. Niitäkin kohtaloita on jossa kaikki menee kun parisuhde päättyy, esim. kiekkovaimot, jotka luopuvat omasta urasta.
Nuorissa naisissa on kuulema tällaista provider-ilmiötä eli haetaan elättäjää (!). 1950-luku soitti ja haluaa tapansa takas huh huh tätä maailmaa.
 
vierailija
Jos mun mies haluaisi viettää enemmän aikaa elämästään jonkun kaverin kanssa niin se voi mennä sen kanssa naimisiin, puolison ei pitäisi koskaan olla kakkossijalla.
Eihän se sitä tarkoita. Puoliso voi olla ykkössijalla ja silti kummallakin on muutakin elämää, omat työt, omia harrastuksia, omia kavereita joiden kanssa voi viettää aikaa ilman puolisoa. Tosi ahdistavalta kuulostaa, jos pitäis koko elämä pyhittää vain sille puolisolle.
 
vierailija
Toiset tykkää hengata puolison kanssa 24/7, jolloin työskennellään yhdessä ja sen jälkeen mennään kotiin yhdessä ja ollaan siellä keskenään. Tämä ei tietysti kaikille sovi, mutta tiedän tällaisiä pariskuntia eikä siinä ole kyseessä mustasukkaisuudesta tai läheisriippuvuudesta vaan puhtaasta halusta olla koko ajan yhdessä.
 

Yhteistyössä