K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla sanottiin ettei hän ole oikea serkku vaan on trollannut aiheella tiktokissa aikaisemminkin, mutta täällä oltiin sitä mieltä että olisi oikea serkku. En nyt tiedä kumpaa uskoa
Vastataan nyt vielä omakin mielipide eli vaikuttaa kaikkien seuraamiskuvioiden perusteella lähipiiriltä ja koska itse sanoo olevansa serkku niin luultavasti sitä sitten myös on.
 
vierailija
Olihan se aika kuuma tuossa videossa. Yritti jo aiemmin Kn iholle, mutta tämä melkeinpä tykkäsin pois. Ja kun lopulta pääsi kiinni, ottikin sitten kunnon otteen ja vielä vähän tiukensi sitä. Siitä ei K päässyt enää pakenemaan ja antoikin sitten mennä. Hauskaa on se, mihin täällä on kiinnitetty huomiota, että K katsoo silmiin vain Bojania tätä klähmiessään. Muiden kanssa katse on aina alaspäin tai silmät kiinni.
Ehkä se hakee ajatuksissaan Bojania siihen toiseksi osapuoleksi.
Pakko myöntää että välillä olen kuvitellut itseni myös K paikalla. Sen vaikutuksen Johannes nyt teki.

Itse kiinnitin huomiota siihen että K katsoo taas lähinnä alaspäin ja että tämä on vähän kuin toisinto T jutusta ja itsekseni ihmettelin että mikä tässä on ero kun T kanssa oli minusta vaan jotenkin kiusallista ja nyt niin kuumaa. Ehkä K otti nyt sentään vähän tilannetta haltuun vaikka lopulta joutui Johanneksen vietäväksi. No jatkan asian miettimistä.
 
vierailija
Mikä "sairas" ja pahennusta aiheuttanut K ja Joost kuva on ollut vauvalla? Vinkkejä mistä löytyy kun ei ainakaan kääriä ketjusta löytynyt parilta viimeiseltä sivulta vaikka joku väitti että sen ketjun trollailuja.
 
vierailija
Vaikka K:n nahkaiset esiintymisasut on ihan hienoja niin vitsi se näytti hyvältä niissä Kuumaan haalareissa. ‍ Tykkään myös Ksta niissä isoissa huppareissa lippis päässä.
Mä rakastin sitä viime vuoden prätkätakkia vai mikä se lyhyt takki nyt olikaan nimeltään. Onneksi se teki nyt comebackin. Ja ne kuumaahaalaritkin istu ihan täydellisesti. Viime kesän intro oli muuten kanssa ihan timanttia.
 
vierailija
En näe Johannesta kovinkaan hallitsevana ja Tommyn kanssa nyt vaan ei ollut samaa kemiaa kuin Bojanin kanssa ja Tommy itse niin hallitseva persoona
Musta taas Tommyn ja Kärtsän välinen lataus oli todella kuumaa matskua. Siinä oli jotain villiä ja eläimellistä. Se K:n ja B:n välinen kemia oli taas söpöä hattaraa ja siksi se kai vetosi niin moneen.
 
vierailija
Pakko myöntää että välillä olen kuvitellut itseni myös K paikalla. Sen vaikutuksen Johannes nyt teki.

Itse kiinnitin huomiota siihen että K katsoo taas lähinnä alaspäin ja että tämä on vähän kuin toisinto T jutusta ja itsekseni ihmettelin että mikä tässä on ero kun T kanssa oli minusta vaan jotenkin kiusallista ja nyt niin kuumaa. Ehkä K otti nyt sentään vähän tilannetta haltuun vaikka lopulta joutui Johanneksen vietäväksi. No jatkan asian miettimistä.
Mä sytyin myös Johanneksesta.💙 Runopojasta kehkeytyi lavalla tiikeri.
 
vierailija
H edessä on vissiin. Kukahan on ollut K vieressä, eikö Seiska tunnista crew jäseniä vai eivätkö olleet mukana? Kahden samassa pöydässä olevan miesoletetun naama on piilotettu. Kai ne saisi sentään näyttää jos siellä on joku daltoneista ollut.
Outoa toimintaa Seiskalta, joka ei yleensä julkkiksia sääli. Tai sitten joku kesätoimittaja asialla, joka ei tunnista Kn lähipiiriä. Gf nahkatakkineen selkä kameraa kohti, eikä mitään mainintaa. Tai sitten Kllä on joku diili niiden kanssa aiheesta. Taannoin kyllä oli se kuva, jossa olivat ravintolassa Härtsän ja hänen kumppaninsa kanssa.

Ps. Kuvassa Hn ja Kn välillä todella symppis yhteys. Aivan kuten Hn IGn tuore kuva, jossa pelaavat Twisteriä.
 
vierailija
Joltain alkuperäiseltä parafanilta kyllä ennenminkin vaikuttaa, ei sillä ole väliä mitä sanoo
Ei niillä sen sanomisilla olekkaan mitään väliä vaan sen tiktokissa olevilla tiedoilla jotka vievät muutamalla klikkauksella K lähipiiriläiseen ja hänen someensa. Se on sitten varmaan jo identiteettivarkaus kun antaa ymmärtää että on hän (jos olen oikein ymmärtänyt).
 
vierailija
Eikös tuo tuossa vikassa kuvassa ole se Damonin ystävä Simon Loof? Ovat tavanneet näköjään enemmänkin ystäviä tuolla reissulla.
Iällä tietty mitään merkitystä ole, mutta minusta Kris on monellakin tapaa aika lapsi Damonin rinnalla. Ei vain syntymävuoden perusteella. Tulee vähän sellainen hyväksikäytön fiilis. Tää Loof (Lööf) on edes samaa ikäluokkaa.
 
vierailija
Ei niillä sen sanomisilla olekkaan mitään väliä vaan sen tiktokissa olevilla tiedoilla jotka vievät muutamalla klikkauksella K lähipiiriläiseen ja hänen someensa. Se on sitten varmaan jo identiteettivarkaus kun antaa ymmärtää että on hän (jos olen oikein ymmärtänyt).
Jos on aikaisemminkin vastaavalla tavalla kommentoinut tiktokissa niin ei taida täysillä valoilla kulkea vaikka olisi sukulainen.
 
vierailija
Outoa toimintaa Seiskalta, joka ei yleensä julkkiksia sääli. Tai sitten joku kesätoimittaja asialla, joka ei tunnista Kn lähipiiriä. Gf nahkatakkineen selkä kameraa kohti, eikä mitään mainintaa. Tai sitten Kllä on joku diili niiden kanssa aiheesta. Taannoin kyllä oli se kuva, jossa olivat ravintolassa Härtsän ja hänen kumppaninsa kanssa.

Ps. Kuvassa Hn ja Kn välillä todella symppis yhteys. Aivan kuten Hn IGn tuore kuva, jossa pelaavat Twisteriä.
On kyllä ihme takiainen tuo gf. Ei muilla taida olla puolisot AINA mukana työkeikoilla.
 

Yhteistyössä