K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yritän saada itseni tottumaan siihen, että olen menettänyt Bojanin, vaikka ei hän minun missään mielessä koskaan ollutkaan. Eikä hän ole velvollinen mihinkään minun suuntaani.
Millä tavalla menettänyt? Ajatteletko ettei siitä kuulu enää ikinä mitään? Mä olen ihan varma että kuuluu, on vaan sometauolla nyt, hyvä että lataa akkuja. Mä oon ainakin iloinen että oon löytänyt sen ja jokerit muutenkin. Puolitoista vuotta sitten ei edes edes tiedetty niistä mitään. Nyt nytpä tiedetään, ihanat pojat ❤
 
vierailija
Millä tavalla menettänyt? Ajatteletko ettei siitä kuulu enää ikinä mitään? Mä olen ihan varma että kuuluu, on vaan sometauolla nyt, hyvä että lataa akkuja. Mä oon ainakin iloinen että oon löytänyt sen ja jokerit muutenkin. Puolitoista vuotta sitten ei edes edes tiedetty niistä mitään. Nyt nytpä tiedetään, ihanat pojat
Hieman liioittelua minulta ehkä, mutta tunne on nyt sellainen, että B on iäksi kadonnut. Järjellä toki tiedän, että hän vielä saattaa ilmestyä muuallekin kuin keikoille. Tavallaan ymmärrän hyvin, jos hän ei halua nyt antaa itsestään mitään esim. instan kautta, jos elämässä on paljon asioita meneillään ja some on muutenkin ollut vähintään ristiriitainen väline.
 
vierailija
Hieman liioittelua minulta ehkä, mutta tunne on nyt sellainen, että B on iäksi kadonnut. Järjellä toki tiedän, että hän vielä saattaa ilmestyä muuallekin kuin keikoille. Tavallaan ymmärrän hyvin, jos hän ei halua nyt antaa itsestään mitään esim. instan kautta, jos elämässä on paljon asioita meneillään ja some on muutenkin ollut vähintään ristiriitainen väline.
Varmasti päivittää jossain vaiheessa taas enemmän. Ja pianhan ne on taas Suomessakin! 💖
 
vierailija
Toi rekkari on muotoa Slovenian rekkarit. Mutta no clue onko Kroatiassa sama järjestys. Eli ”kaupunki 2-3:lla kirjaimella - (2) numero(a) - (3) satunnaista kirjainta”
Kiitos! 🕵 Kroatiassa näyttäisi olevan kaupunki kahdella kirjaimella, 3-4 numeroa ja lopuksi kaksi kirjainta. Tosin hyvin voi olla auto Slovenian kilvillä Kroatiassa myös, siellä on niin helppoa ajella maasta toiseen. Boitsukin huristelee Sloveniasta Kroatian läpi Bosniaan mummolle ja takaisin.
 
vierailija
On joo, ja kuva ei taida olla Pariisista eli olisiko Kroatiasta tai Sloveniasta tai jostain muualta matkan varrelta. On siis reissanut varmaan mukana mutta ei ole alkanut seurata Krisiä joten ei ehkä ollut siinä tapaamisessa mukana.
Veikkaan et D on tavannut yksin Krisiä tai voihan tuo olla Pariisista tuo kuva eihän siinä hirveesti näy mitään joten varmaksi ei voi sanoa jos siis puhutaan D:n tiktokin virasta kuvasta
 
vierailija
Onko Käärijä loppujen lopuksi jotenkin ujo tuottamaan MxM materiaalia? Silloin kun se tilanne on hänen itsensä hallussa, kuten Bojanin ja Härtsän kanssa, niin kaikki on ok. Tommy ja Johannes olivat hallitsevia osapuolia ja lähtivät viemään tilannetta, niin ihan kuin K olisi hiukan jopa yrittänyt vetäytyä sen miehisen paineen alla. K haluaa selvästi pitää langat omissa käsissään.
 
vierailija
Onko Käärijä loppujen lopuksi jotenkin ujo tuottamaan MxM materiaalia? Silloin kun se tilanne on hänen itsensä hallussa, kuten Bojanin ja Härtsän kanssa, niin kaikki on ok. Tommy ja Johannes olivat hallitsevia osapuolia ja lähtivät viemään tilannetta, niin ihan kuin K olisi hiukan jopa yrittänyt vetäytyä sen miehisen paineen alla. K haluaa selvästi pitää langat omissa käsissään.
En näe Johannesta kovinkaan hallitsevana ja Tommyn kanssa nyt vaan ei ollut samaa kemiaa kuin Bojanin kanssa ja Tommy itse niin hallitseva persoona
 
vierailija
Onko Käärijä loppujen lopuksi jotenkin ujo tuottamaan MxM materiaalia? Silloin kun se tilanne on hänen itsensä hallussa, kuten Bojanin ja Härtsän kanssa, niin kaikki on ok. Tommy ja Johannes olivat hallitsevia osapuolia ja lähtivät viemään tilannetta, niin ihan kuin K olisi hiukan jopa yrittänyt vetäytyä sen miehisen paineen alla. K haluaa selvästi pitää langat omissa käsissään.
Johanneksen kanssa ei kyllä vetäytynyt vaan Kärtsä meni kiehnäämään ensin Johanneksen luokse, joka sitten otti ohjat hetkeksi enemmän käsiinsä. Tosi rennon näköisesti esiintyivät yhdessä. Tommyn kanssa jännitti ihan selvästi stadikalla, mutta se toikin siihen omanlaisensa kuuman latauksen.
 
vierailija

Siellä NM myös kuvassa
H edessä on vissiin. Kukahan on ollut K vieressä, eikö Seiska tunnista crew jäseniä vai eivätkö olleet mukana? Kahden samassa pöydässä olevan miesoletetun naama on piilotettu. Kai ne saisi sentään näyttää jos siellä on joku daltoneista ollut.
 

Yhteistyössä