K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole väärää tapaa viettää aikaa kumppaninsa kanssa. Toisille on ok olla yhdessä 24/7 ja toiset kaipaa ihan hirveästi sitä omaa aikaa. Ei me ihmiset muutenkaan olla samanlaisia, esim. toiset on hyvin ekstrovertteja ja toiset introvertteja, kaikkea löytyy tältä väliltä. Se että joku ei toteuta sitä kaavaa parisuhteessa mihin me itse ollaan totuttu, niin ei se tee siitä toisen parisuhteesta kuitenkaan epänormaalia tai luonnotonta. Peace.
 
vierailija
Ei ole väärää tapaa viettää aikaa kumppaninsa kanssa. Toisille on ok olla yhdessä 24/7 ja toiset kaipaa ihan hirveästi sitä omaa aikaa. Ei me ihmiset muutenkaan olla samanlaisia, esim. toiset on hyvin ekstrovertteja ja toiset introvertteja, kaikkea löytyy tältä väliltä. Se että joku ei toteuta sitä kaavaa parisuhteessa mihin me itse ollaan totuttu, niin ei se tee siitä toisen parisuhteesta kuitenkaan epänormaalia tai luonnotonta. Peace.
Juuri tämä. Mutta myös se että ulkopuolinen ei voi päätellä onko 24/7 suhteessa pari superonnellisia vai ei vain siksi että ovat 24/7 yhdessä. Voin sanoa, että se kommentti ärsytti.
 
vierailija
Nuorissa naisissa on kuulema tällaista provider-ilmiötä eli haetaan elättäjää (!). 1950-luku soitti ja haluaa tapansa takas huh huh tätä maailmaa.
Ei ole pelkästään nuorten naisten juttu, vaan tämä on laajempi ilmiö. Tuon elättäjän etsimisen lisäksi todella moni nuori aikuinen haluaisi olla taloudellisesti riippumaton eli firettää. Siellä gay palstalla on muuten mielenkiintoista juttua sugar daddyista.
 
vierailija
Oliskohan se ollut myös fb mistä katsoin. Ja mulle kyllä näyttää että K seuraa myös instassa ja hänen molempia tilejään. Olisko sulla nyt väärä henkilö?
Ei ehkä väärä henkilö, mutta varmaan sitten väärä instatili. Joku aiemmin kertoi, että Tiktokissa on linkki instatilille, ja sitä tiliä K ei näytä seuraavan. Ei ole yksityinen tili se.
 
vierailija
Toiset tykkää hengata puolison kanssa 24/7, jolloin työskennellään yhdessä ja sen jälkeen mennään kotiin yhdessä ja ollaan siellä keskenään. Tämä ei tietysti kaikille sovi, mutta tiedän tällaisiä pariskuntia eikä siinä ole kyseessä mustasukkaisuudesta tai läheisriippuvuudesta vaan puhtaasta halusta olla koko ajan yhdessä.
Tästä tuskin tässä tapauksessa on kyse, kun K tuntuu hyvin viihtyvän isommassa kaverijoukossa, eikä ainakaan mitään kylki-kyljessä-kiehnäämistä tunnu harrastavan, kun porukalla ovat liikkeellä.
 
vierailija
Tästä tuskin tässä tapauksessa on kyse, kun K tuntuu hyvin viihtyvän isommassa kaverijoukossa, eikä ainakaan mitään kylki-kyljessä-kiehnäämistä tunnu harrastavan, kun porukalla ovat liikkeellä.
Yhdessä kiehnääminen ja toisen kanssa ajan viettäminen yhdessä on kaksi eri asiaa. Mä vietän todella paljon aikaa puolisoni kanssa eikä me olla yleensä fyysisesti toisissamme kiinni. Ei olla niin edes kotona.
 
vierailija
Tästä tuskin tässä tapauksessa on kyse, kun K tuntuu hyvin viihtyvän isommassa kaverijoukossa, eikä ainakaan mitään kylki-kyljessä-kiehnäämistä tunnu harrastavan, kun porukalla ovat liikkeellä.
Ei 24/7 yhdessä aikansa viettävät parit nyhjää kylki-kyljessä koko aikaa kuten ei muutkaan, mutta he haluavat tehdä asioita yhdessä ja mennä joka paikkaan yhdessä. Voi siinä porukassa olla silloin muitakin mukana viettämässä aikaa.
 
vierailija
Ei ehkä väärä henkilö, mutta varmaan sitten väärä instatili. Joku aiemmin kertoi, että Tiktokissa on linkki instatilille, ja sitä tiliä K ei näytä seuraavan. Ei ole yksityinen tili se.
Perunkin vähän edellisiä sanojani koska olinkin katsonut väärin. Eli K seuraa sitä julkista instatiliä ja yksityistä instatiliä muttei sitä art-tiliä. Ja tiktokin linkissä on kaksi instatiliä joista oikeanpuoleista seuraa. Meniköhän nyt edes oikein kun alkaa olla vähän sekavaa jo itsellänikin.
 
vierailija
Ei se NM kuitenkaan väkisin vissiin sinne K:n keikoille ole änkeämässä, eiköhän se ihan Kärtsän halusta ja pyynnöstä ole mukana. Toki samalla kätevä tapa vahtia kumppania. 😊 Ainoa paikka missä K pääsee vähän irrottelemaan on lavalla eri miesten kanssa! 😅
 
vierailija
Kiitos. Ovatko virallisesti ilmoittaneet että ovat yhdessä vai onko se fanien päättelemä juttu?
Eri olen kuin ap ja en tiedä ovatko virallisesti ilmoittaneet, mutta kyllä minäkin tämän Erinin puolesta laittaisin vetoni. Oman Ullailun perusteella, seuraavat koko perhe tätä Etä ja hän takaisin. Oli myös siellä Rollareiden keikalla, missä olivat nämä kaksi muutakin veljeä ja ainakin toisen heistä puoliso myös. Oli siis siinä samassa porukassa ja stoorissa oli tää E ja M läheisissä tunnelmissa. Mut Ullailen lisää 😎
 
vierailija
Eikä se että on keikoilla mukana tarkoita että olisi muuten arjessa koko ajan kyljessä kiinni tai kulkisi K mukana muissa työjutuissa. Taitaa vaan tykätä festareista jne. Olen kyllä itsekkin ihmetellyt esim. niitä Tallinnassa mukanaoloja ja JO bäkkäreillä.
 
vierailija
Eri olen kuin ap ja en tiedä ovatko virallisesti ilmoittaneet, mutta kyllä minäkin tämän Erinin puolesta laittaisin vetoni. Oman Ullailun perusteella, seuraavat koko perhe tätä Etä ja hän takaisin. Oli myös siellä Rollareiden keikalla, missä olivat nämä kaksi muutakin veljeä ja ainakin toisen heistä puoliso myös. Oli siis siinä samassa porukassa ja stoorissa oli tää E ja M läheisissä tunnelmissa. Mut Ullailen lisää 😎
Hyvä että joku jaksaa. Mä oikeasti ihmettelen miten koko ajan tulee havaintoja mitä on missäkin stoorissa ja tilillä ja itse en oikein jaksa ja muista katsoa mitään ylimääräistä ellei joku siitä mainitse. Ja ylimääräistä on ehkä kaikki muu kuin joku kymmennen tiliä mitä just ja just jaksan seurata. Varmaan 90% menisi multa ohi ilman näitä palstoja.
 
vierailija
Eikä se että on keikoilla mukana tarkoita että olisi muuten arjessa koko ajan kyljessä kiinni tai kulkisi K mukana muissa työjutuissa. Taitaa vaan tykätä festareista jne. Olen kyllä itsekkin ihmetellyt esim. niitä Tallinnassa mukanaoloja ja JO bäkkäreillä.
Mulle on tullut myötähäpeä lähes kun kaikille bäkkäreille (lue JO:n eritoten) tunkee joka kerta. Ei oo pelisilmää. Vaikea uskoa että K pakottaisi hänet aina mukaan.
 
vierailija
Ei ole pelkästään nuorten naisten juttu, vaan tämä on laajempi ilmiö. Tuon elättäjän etsimisen lisäksi todella moni nuori aikuinen haluaisi olla taloudellisesti riippumaton eli firettää. Siellä gay palstalla on muuten mielenkiintoista juttua sugar daddyista.
Riippumattomuus onkin hyvä jos itse sen hankkii. Mutta että lypsää jonkun toisen rahat omaa elämää mahdollistamaan? Nykypäivänä outoa, ja riskialtista.
 
vierailija
Eri olen kuin ap ja en tiedä ovatko virallisesti ilmoittaneet, mutta kyllä minäkin tämän Erinin puolesta laittaisin vetoni. Oman Ullailun perusteella, seuraavat koko perhe tätä Etä ja hän takaisin. Oli myös siellä Rollareiden keikalla, missä olivat nämä kaksi muutakin veljeä ja ainakin toisen heistä puoliso myös. Oli siis siinä samassa porukassa ja stoorissa oli tää E ja M läheisissä tunnelmissa. Mut Ullailen lisää
Okei, kiitos infosta 😊
 

Yhteistyössä